päivän :(
[q]Lenita, 18.10.2006 14:11:
Jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan multa ei valmistumisen jälkeen ole kertaakaan kysytty mitään koko läpyskästä. Ei siis kande hirveesti stressata
[/q]
Ja mä olen vähän sillain kyllä todennut, että ne opettaa meitä tekemään niitä juttuja sillain vitosen arvosesti. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä, ne vaativat lähes mahdottomuuksia mielestäni. Sitten kun katselee niitä arvosanan määritysehtoja, niin tuntuu, että ihan helposti se nyt läpi menee. Se läpimeno nimittäin alkaa riittää tällä hetkellä, kun opinnot kerta ovat tällain viivästyneet.
Kiitoksia kannustavista sanoista sekä Supa-Kertulle, että Lenitalle
Yksinäisyys ympärillä.
[q]coolcat82, 9.5.2007 12:58:
Päivän postit.... tai eipä tossa tiliotteessa mitään mut toi ruskee kuori, jonka lähettäjä "Kotkan kihlakunnan poliisilaitos"
[/q]
Mitä siä o? Mitä siellä on? Tiedäkkö jo itte? kerroKERROkerro...
...minäkö muka utelias.
Tili mniinuksella, eikä ees omaa syytä vaan Matkahuollon tädin syy, kun ei ymmärrä, että luotto on luotto ja pankki on pankki.
[q]coolcat82, 21.11.2006 18:51:
Vittu ostin kielikoruun pari päivää sitte uuden hienon lukon... tänään sitte nielasin sen Sepä oli pitkä hupi taas...
[/q]
Moon nielassu palloja kaksi viimeisen viikon aikana :( Ai anteeksi...toisen nielasin ja toisen sylkäsin jonnekkin baarin lattialle!
Mä en jaksa olla reipas! Mä en jaksa vaan vääntää ja vääntää. Mä en jaksa herätä, kun kello soi. Ja mun opinnäyte ei oo huomenna missään tapauksessa, millään muotoa valmis. PVS!
Asiakkaat vaatii, että niitten laskuissa lukee hommat JUURI tietyllä tavalla. Tai ne ei hyväksy niitä.
Hei idiootit!!! Jos yhdelle riville ei vaan mahdu Pölöpölöpölön kaupunki ympäristötoimi terveyslaboratorio niin ei se helvetti ole minun vika. Järjestelmä kun ei aina ihan taivu kaikkiin teidän oikkuihin, niin pitäisiköhän teidänkin vähän opetella joustamaan siellä kunnallisella puolella.
[q]Peppi, 28.1.2007 17:13:
Angiina. Oon lojunut neljä päivää sängyn pohjalla, ja vasta nyt lääkkeet alkaa vähän auttaa. Silti pitäis suoriutua huomenna duuniin, vaikka sairauslomaa olis koko ens viikko.
[/q]
Olethan tietoinen, että jos sulla on sairaslomaa määrättynä, niin ei saa mennä töihin. Jos sulle esimerkiksi sattuu jotakin siellä töissä, niin vakuutus ei korvaa sitä, koska olet ollut sairaslomalla töissä.
[size=8]Tai näin mulle ainakin on uskoteltu.[/size]
Kuuli tänään virallisesti että saa potkut ja työt loppuu 9.1. Samalla menettää ihanan työkamun
Huoh! Ihmiset...
Jos bussi on myöhässä, niin poistuminen etuovesta ja kuskille marmattaminen ei nopeuta marmattajan itsensä, bussin tai bussissa istuvien muitten ihmisten matkaa, joten mitä hyötyä siitä sitten on. Tuliko itselle parempi mieli - en usko. Tuliko kuskille parempi mieli - ei varmasti. Entäpä muille matkustajille - tuskinpa.
Jos haluaa antaa palautetta, niin http://www.hkl.fi on varmasti siihen parempi kanava.
Kävin vetään herkku pitsan Weeruskassa, joka meni kuitenkin ihan hukkaan, kun noro-virus iski ja oksu-poksu -tauti piti otteessaan yöllä. Alkuun ei pysynyt yli puoli desiä nestettä kerrallaan sisällä, vaikka jano oli älytön.
Nyt jo vähän helpottaa. Voi juoda puoli mukia jaffaa kerrallaan, olen pysynyt hereillä muutaman tunnin putkeen ja kohta meinaan kokeilla jugurttia, että mitä massu siitä sanoisi. Ei mitenkään mieltäylentävää, istumaan ei pysty, kun vatsalihakset on ihan krampissa.
Ei auta itkut markkinoilla, pakko se on alkaa siivoamaan.
[q]ezzy, 14.8.2007 15:29:
Tällä kelillä ei kyl mikään aine voi mitenkään auttaa moiseen .
Voi hyvä luoja mikä ilma toimistossa
[/q]
Tää meidän toimisto on rakennettu joskus 90-luvulla. Mua oikeesti ihmetyttää, että eikö alle 20 vuotta vanhoissa rakennuksissa ole osattu ottaa ilmastointia huomioon Tulee hiki jo kun naputtaa tietokonetta. Paita ihan märkänä.
[q]astaroth, 1.8.2007 18:33:
kysyn vain, kumpi: olenko tehnyt elämässäni jotain oikein, että minulle suodaan mahdollisuus selvitä tällaisesta käytännössä täysin vahingoittumattomana, vai suodaanko minulle tämä tilaisuus että voin jäädä maailmalle itseni velkaa? niin tai näin, tämän jälkeen moni vitutuksen aihe tuntuu TODELLA turhalta
[/q]
Ainakin olet todistanut itsellesi, että elämänhalusi ja -lankasi ovat hyvin vahvoja. Pystyt myös näemmä toimimaan tiukoissakin tilanteissa, etkä panikoidu vaikka tilanne olisi mikä. Molemmat ovat sellaisia asioita, joita ei oikeastaan voita tässä maailmassa mikään. Pidä niistä kiinni.
Pikkuserkkuni kuollut eilen, auton ulosajossa*uuh*
[q]-Santtu-, 6.9.2007 13:52:
Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*
[/q]
Joo, tota mäkin oon miettiny, että millon ne alkaa kyttäämään millä sivuilla me täällä roikutaan. En tiedä mistä mahtaa johtua, yahoo & gmail kuitenkin pelittää.
plus että keksin ongelmaan ratkaisun: mullahan on 3G puhelin ja siinä nettipaketti. Miksi siis en käyttäisi sitä
[q]Freja, 6.9.2007 13:45:
Mun hottismaili toimii moitteettomasti. Sun konees o vikaa.
:P
[/q]
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti
Sunnuntaina piti mennä mummoa sairaalaan katsomaan, mutta nyt on kantautunut viesti, että sunnuntaihin taitaa olla sittenkin liian pitkä aika. Elämänlanka on tällä hetkellä niin ohut.
Minun viimeinen isovanhempi
Tänään kulkee töissä juoru, että yksi meidän suurimmista firmoista, joita edustamme Suomessa, on irtinsanonut sopimuksensa. (Fiksua sisäistä tiedottamista, kun osalle kerrotaan ja osalle ei.) Tämä koskee suoraan ainakin 3 henkilöä, mutta todennäköisesti jollakin lailla myös minua, sillä se homma, mitä jäin tänne tekemään, liittyy kiinteästi juuri tähän asiakkaaseen.
Koeaikaa jäljellä vielä kuukausi, joten olen hieman varpaillani. Pitäisi ottaa vain kynä kauniiseen käteen ja marssia esimiehen luo kysymään, mikä on homman nimi. Tuleeko monon kuvaa persauksiin vai onko meikäläisen palveluksille edelleen tarvetta?
Piti käydä tänään ostamassa sohva, mutta en millään viitsi, kun tilanne kerran on mikä on. Jos saisin huomenna omaan tilanteeseeni selvyyden, niin sitten lauantaina voisin sohvan ostaa. Vai pitäisikö vain mennä jo ostaa se sohva, eikä kantaa huolta huomisesta?
päätä särkee :(
viikonloppu eessä, en jaksa edes iloita.