päivän :(
[q]kindertin, 14.10.2008 12:56:
Ei näköjään ole tarpeeks normaalia enempi hommaa,vaikka ostetaan jatkuvasti apteekista erikoismaidot,kortisonit,muut rasvat ja lääkkeet, rasvataan ukko päivittäin vähintään 2 kertaa, ajoittain kiedotaan koko poika kääreisiin, tehdään erikoisruokaa, pitää vahtia ettei leivänmuruakaan ole lattialla kun muuten alkaa iho-oireet, pitää ostaa erilliset paistinpannut,kattilat, veitset, leikkuulaudat ja muut tilpehöörit jottei lapsi saa mitään sopimatonta ainesta itseensä.
[/q]
Saanko kysyä, että mikä sun pojalla siis käytännössä on? Atooppinen ihottuma ja paljon pahoja allergioita?
Pitääkin ihmisen olla taas niin tyhmä *eiei**uuh*
Ahdistaa pahasti
Yritän taas lopettaa tupakanpolttoa ja nyt oon selvinnyt jo viidestä päivästä vaikka lauantaina olin jopa baarissakin. Tällä kertaa ahdistus ei johdu millään tavalla tupakanpolttoon, mutta on vaikeaa olla polttamatta kun ympärillä tapahtuu niin paljon ikäviä asioita
Noh asioiden on tapana järjestyä Uppoudun hetkeksi töihin ja muihin askareisiin niin ei pääse ikävät asiat painamaan liikaa päätä kasaan
:(
Ei oo ees valittamisen arvonen, mutta valitetaan nyt kuitenki....
Laitettiin tänään raudat alahampaisiin, ja v**tu että särkee etuhampaiden aluetta!!!! On ollu raudat enneki ja tiedän, että tähän tottuu, mutta nyt on niiiiiiin vaikea olla että oksat pois
edit: eilen siis. Nyt olikin jo seuraava päivä.
[q]hemuz, 15.12.2008 19:08:
Vuokrankorotuslappu
[/q]
samis
korotus 48 + 1 autopaikkaan
nyt noussut vvo:lla joka ikinen vuos vuokrat ku oon vvo:lla asunut
Katsoin, että meillä on tänään ruokana riistakastiketta, mutta sitä onkin vasta perjantaina.
Luulin siis, että on perjantai ja nyt joudunkin syömään lihamureketta. Kyllä murekekin hyvää on, mutta...
[q]Elmiira, 14.7.2008 19:01:
Näin tänään mummon (86v.) pitkästä aikaa ja ihmettelin et miksi se oli
kovin hiljainen. Varta vasten mentiin yhdessä kahville ja sitten toinen ei
puhu mitään. Ajateltiin ensin et se oli vain väsyny, mut myöhemmin
äitille selvis ettei se ollu tunnistanu mua... Oli kysyny jälkikäteen et kukas
tuo oli.
Dementia Taisin olla eka sukulainen jota se ei enää tunnistanu, mut
me kyllä nähdäänkin todella harvoin, kun asun niin kaukana siitä ja mulla
oli lisäksi erilainen tukka kuin ennen, et sinänsä en oo kyllä oikeestaan edes
yllättyny.
[/q]
Tiedän ton tunteen. Mullekkin kävi joskus niin, että mummo ei tunnistanut mua ja välillä kuvitteli, että mä olen mun isä, mun veli ja ties mitä. Se on aika kamalaa katsoa, kun ihminen, joka on aina ollut sun elämässä jotenkin vain liukuu pois.
Toisaalta se on tämän elämän väistämätön kiertokulku, mutta toisaalta siihen ei haluaisi suostua.
venähtäny nilkka :(
Kävin kaupassa ja unohdin ostokset eteiseen reppuun useammaksi tunniksi. Jauhelihaa, maitoa, lohisalaattia ja juustoja...perperper. Noh se sentään lohduttaa, että ei ollut mitään pakasteita :)
[q]Dementation
Ei toi oo ongelma... Otat vaan CTRL+C komennolla yhden välin jostain, niin saat CTRL+V komennolla välit sanoihin.. Siis siihen asti että saat uuden näppiksen.
[/q]
Haa...jaSehänEiOleYhtäänHidasta...NytJääChattailutVähemmälle...
Joku keleen syysflunssa.
Toivotaan, että se tästä karkottuisi C-vitamiinin ja valkosipulin avulla. Voi asiakasparkoja, jotka joutuu mua huomenna haisteleen
Äkillinen keuhkoputkitulehdus! Ihan kiva, että on kolme päivää saikkua. Voi kattella videoita ja lököillä, mutta olis johonkin muuhun kohtaan voinu osua, kun pahimpaan pikkujoulu siisöniin.
[q]alphamagic, 2.10.2006 12:08:
Haluun oppii kymmensormijärjestelmän...
[/q]
Haluan vähän potkaista eteenpäin, että kyllä sen vielä aikuisenakin voi oppia. Itse opettelin AMK:ssa tuossa muutama vuosi takaperin, olin ahkerana tunneilla ja meillä oli joku semmoinen kirja (olisko ollu Näppäilytaito ja tekstinkäsittely), jossa oli erinäisiä harjoituksia, tyyliin jkjk jjkk kjkj
Harjoitteluahan se vaatii, mutta palkitsevaa se on. Kirjoitusnopeus lisääntyy ratkaisevasti, melkeinpä puhenopeuteen. Tsemiä!
[q]Wolverine, 19.5.2006 19:59:
hyvät pohjat meni iha hukkaan ku jengi päättää illal lähtee malmin tillikkaan, vittu pliis... ketää lähös seuraks keitolle?
[/q]
Mitä vikaa Malmin Tillikassa?
[q]sapeli, 23.7.2008 12:32:
Oikeastaan ekaa kertaa tänä kesänä harmittaa ku kaikki hehkuttaa kuinka hieno sää ulkona on, hietsussa olis musiikkia koko päivän, ja meikä palelee toimistolla mistä ei juuri edes näe ulos.
Siinä vaiheessa kun lähden töistä niin ei siellä rannallakaan enää ketään ole - jotenkin tuntuu kyllä siltä että päivä menee täysin ohi.
[/q]
Eläpä vaivu synkkyyteen!!
Täähän on vähän niinku kuitenkin tän kesän ensimmäisiä aurinkoisia päiviä ja jengi lomalla. Veikkaan että hietsussa istuu porukkaa ainakin siihen, kunnes ensimmäiset yökerhot avaavat ovensa ellei peräti ihan aamun sarastukseen asti
(Rusketus tosin voi jäädä heikohkonlaiseksi)
[q]Piider, 4.8.2006 18:55:
Ajoin reilut 100 km bileisiin, mutta ne olikin peruttu
[/q]
HÖ :( Ehkä eniten tyhmää.
Minä itse ihan sitä vain, että on alakuloinen olo. Enkä tiedä miksi.
Lomat on nyt lomailtu. Huomenna klo 8 pitäis olla töissä taas. Kuulemman mun kanssa on joku uus tyttö, joka on alottanu tänään, että ollaan sitte mitä ilmeisimmin molemmat aivan pihalla.
Tulin eilen koulusta pyörällä ihan hikisenä ja näin ulko-ovessa Helsingin energian lapun. Lämpimän käyttöveden jakelukatko 21.9. klo 21 - 22.9. klo 10.
No mä nyt oon sitä lämmintä käyttövettä ootellu tunnin verran, eipä näy. Oon edelleen pahan hajuinen, eikä mun päivä meinaa millään käynnistyä, kun en oo päässy suihkuun!
Ohjaava opettaja ei sanonut mitään hyvää mun opinnäytteestä :(
Iloisilla mielin voi jatkaa eteenpäin, kun tietää kaiken olevan pielessä. NOh. Paskat siitä, mä vedän tän oman juttuni ja se pitäköön mielipiteensä.