päivän :(

Back to häröily O

5 vuotta :(

[q]mariq, 2.3.2009 11:23:
---
sapeli, 2.3.2009 09:58:
---
PS: Eiks jokaisella työpaikalla pitäis olla joku lääkekaappi tms - sieltä vois löytyä buranaa?

---

Mul on semmoi käsitys ettei työpaikalla ees saisi olla lääkkeitä.. Näin muistelen et pomon kans joskus oli puhetta, että työnantajalei saa pitää lääkkeitä saatavilla; jokaisella saa olla omia jossain omassa jemmassa, mut yleisessä jaossa ei.
[/q]

Muistaakseni (= edellisestä duunipaikasta kuultua) saa olla jotain tavallisia särkylääkkeitä jne, mutta niitäkin vain tietty määrä (tyyliin yks paketti). Meilla taitaa olla vaan laastarikaappi.

[q]Zenni, 21.5.2007 14:41:
Eipä tullu sitä lakkia tänä keväänä. Kiitokset vaan sille maikalle, joka hävitti yhden mun vastauspapereista.
[/q]

Miten sitä voidaan pitää sun syynä? o_O

[q]QSR, 22.6.2006 15:25:
---
Annakins, 21.6.2006 22:39:
---
QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.

---

Mun mielestä se elokuva on aivan äärettömän huono ja ne jätkät aivan h*lv*tin tyhmiä (vrt. "let's go to Afghanistan cos the nan bread is thiiiiiiis big there"). Mä en enää jaksa katsoa elokuvia, joissa mulle yritrtään tuputtaa jotain kurkusta alas.

edit: typo

---

tais mennä se pointti ohi: ne on vain ihmisiä niinkuin mekin.
[/q]

[o]Jos en diggaa elokuvasta ja mielestäni päähenkilöt ovat idiootteja, niin en tajua pointtia? *hohhoijaa* Mä en tarvitse elokuvia muistuttamaan siitä, että maailma on täynnä paskaa, uutiset riittää.[/o]

Ehkä vähän turhaakin avautumista.

Tie Guantanamoon on päähenkilöitään kohtaan täysin kritiikitön eikä yhtään käsittele heidän motiivejaan lähteä Afganistaniin ja esittää vastapuolen täysin propagandistisessa valossa täysinä idiootteina. Ja ei, kyse ei ole siitä, että olisin eri mieltä kuin elokuvan tekijät vaan yksinkertaisesti siitä, että elokuva vain mielestäni on huono ja kritiikitön.

*täh**ding**igor**hikoil**hmph**grr**dissaa**senkin**toktok**stop* Kaikki em. hymiöt kuvaa mun tän hetkistä fiilistä. Ihan liikaa hommia, ihan liikaa eri asioita.

Ja huomen se alkaa, Suomen EU-pj-kausi. argh. apua.

Vaihteeks tää joku ihme herkistelypäivä..noh näitä tulee ehkä kerra pari vuoteen (ku yritän olla muuten niin kovis ;)

Blahh ei tahdo noi ruotsinkirjat avautua..

Huoh. Krapula ja koulu edessä.

[q]domi, 19.9.2006 13:58:
Ohjelmapäivitys
[/q]

Eli loppupäivä menee selvittäessä et kuinka hemmetissä se tehdään Mä ja kodin elektroniikka ei olla hyvissä väleissä.

Vittuuuuu, olis tää työpäivä jo ohi. Ei oo aikoihin ollu yhtä suuria heräämisvaikeuksia ku tänä aamuna ja on muutenki veto ihan lopussa. :(

Fääkin flunssa

Tän päivän suunnitelmat vedetty viemäristä alas.

APUAAAA!

http://www.dollsdancers.fi/paivakirja.html

EEEIIIII!!!

Helvetin ärsyttävää kun mua aletaan väkisin analysoimaan ja vetämään ihan vääriä johtopäätöksiä joista pidetään kiinni ja kerrotaan sitten muillekin kuinka "Jenni on huolestuttavassa tilassa, pitäisköhän sen puhua jonkun kanssa?". Jos mulla ei ole motivaatiota eikä intoa kiinnostua koulusta tai vaikka koirien kusettamisesta joka vitun päivä ni sehän selkeesti tarkottaa, että mä oon masentunut ja haluun sulkea kaikki ulkopuoliset pois mun elämästä jotta voin jatkaa mun masentunutta elämistä mun masentuneen asenteen kanssa.

[q]Jocular, 31.10.2006 08:38:
joo Sonera. Taistelin niiden kans just kolme viikkoa ja jonossaki taisin viettää lähemmäs 10 tuntia. Noh. Nyt on irtisanottu eikä koskaan enään. Boikottiin koko saatana. Mut mikä sun tarina on?
[/q]

Alan kans vakavasti harkita jos sanois ton irti, käyttökatkoksia ihan jatkuvasti ja kun soittaa ja kysyy et mikäs helvetti on täl kertaa vikana ni takas tulee ihme hymistelyä tai sit joutuu jonoon odottamaan tunniksi.

edit: Nii, ja toi sää on vaa huono läppä jo.

Onpas kivaa mennä ajotunnille huomenna kun toi maassa oleva vesi jäätyy yön aikana <3

Kivaa kun porukka ymmärtää ja vääristelee kaiken mun sanoman sillä tavalla, että kaikilla ois varmasti mahdollisimman paha mieli.

Ääh huono olo. Ja jotenki outo päivä. :(

Kiitos Keksi. Sait mun orastavan lentopelon puhkeamaan kukkaan.

Nimim. autolla Prahaan.

Rakkaalla dogilla on kasvain suussa :( Laadusta ei tosin tiedä vielä, mutta ei hyvältä vaikuta.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O