päivän :(

Back to häröily O

poltin tänään selkäni, sattuu

[q]noena, 26.1.2010 10:07:
--- välillä sattuu niin että oksettaa ---
[/q]
I feel you Toivottavasti lekuri osaa auttaa.. Olkapäähän saattais hieronta jeesata..

Tänään ei tule Farscapea, odotin sitä koko päivän ja sen esitysaika on muuttunut sunnuntaille *nyyh*.

Vähän vituttas nyt, määrittelemätön olo. Ehkä se on toi aurinko, joka paistaa ulkona ja ite joutuu olee sisällä. Mutta, kotona kulta ja upouusi digiboksi. Eläköön tallentaminen!

[q]pirpeli, 18.3.2009 15:51:
Vähän vituttas nyt, määrittelemätön olo. Ehkä se on toi aurinko, joka paistaa ulkona ja ite joutuu olee sisällä.
[/q]

Mut hei aurinko paistaa.

[q]Tuuli, 15.10.2006 21:29:
inqoreen:(
[/q]

se o ignore
¨¨
no joo, on mullakin jotai :( mieles, oli tänää vimppa työvuoro tos pistees, oli vähä haikee lähtee sielt pois :(

Ihana kamalaa painajaista näin, onneks en muista siitä enää paljoo. Joutu silti itkeen yöllä.

Vittuku en nää näillä ylitehokkailla piilareilla näyttöä kunnolla!! *senkin**senkin**kissatappelu**hmph*

Siitä lähtien kun opin kynällä viivoja vetämään, olin tehny äitille ja iskälle aina synttärikortit. Nyt unohdin äitin syntymäpäivän tyystin. Nyt harmittaa niin penteleesti.

Erittäin paska päivä töissä. Oli jo eilenkin. Taitaa olla koko viikon.

niinpä niin..

Niitä päiviä kun menee kamalan hyvin ja on hirveän iloinen, ja sitten... PAM! Kaikki mahdollinen mikä vaan voi yksinkertaisesti saada maihin tapahtuu tasan yhtäaika...

Jee! Thank you karma, even though I don't have a f*cking clue what have I done this time...

[q]cjet, 3.12.2006 06:24:
Noh, mä vähä ehkä venasin yhtä puheluu kello 1.00 mut ehkä mä voin mennä yksinki nukkusee.. Maailma on paska.
[/q]

[q]alek szahala, 28.5.2009 21:00:
Joo-o. Eipä taas kauheesti hymyilytä. Hommaakin ois taas koko vitun yöks, vaan kun ei enää paskaakaan kiinnosta tehdä yhtään mitään.
[/q]

Piristä mieltäsi sillä et sun settiä odotellan Turussa aivan sairaalloisella mielenkiinnolla Lauantaina *hymy**joo*

[q]Freja, 14.9.2008 09:45:
Tääl oli kyl aamul vaa +6.
[/q]

Aijai, tuleeko jo rantaa (raentaeae)?

Mua ei taaskaan innosta mikään. Tekee mieli vaa rötvää kotona. Saa nähdä jaksanko huomenna edes lähteä Zeniin, ihan vaan sen takia kun minulla on vapaapäivä ja sitten en pääsisi ajoissa nukkumaan.
En tiedä onko tää tätä syksyn synkkyyttä mikä saa mut masentumaan, vai mikä, mut mua ei vaa kiinnosta mikään. Mä en jaksa panostaa mihinkään (paitsi askarteleen iskälle onnittelukortti, mut se olikin ainoo).
Mut ei vaan innosta. Keksin huonoja syitä jäädä kotiin, jos jaksan keksiä syitä ollenkaan. Pitäis löytää joku kipinä, mutta mistä semmosenkin löytäis. En jaksa edes etsiä.

[q]Janisa, 11.12.2008 11:01:
Oon nyt ollu vuorokauden puhumatta ja vielä pari pitäis jaksaa. Mulla on jälleen kerran kurkunpääntulehdus ja äänihuulet pahasti turvonneet. Tällä kertaa lääkäri tosin sano että nyt jos en oikeasti ole puhumatta, niin mulle voi pian jäädä krooninen käheys tai mun äänihuulia joudutaan operoimaan.

Miksi kaikista maailman ihmisistä juuri minä -joka rakastan olla äänessä- pitää olla hiljaa? Tuskasta! Ja vaikeaa!!! Blaah!
[/q]

Pieni tilannekatsaus tähän väliin Vieläkös oot malttanu olla hiljaa? :) No joo, mut seriously talking.. Saat kyllä mun sympatiat. Itellä ei oo tollasta tilannetta ollut, mutta olis kyllä aika tuskaista olla päivä tolkulla puhumatta Iteltäkin kun tota juttua tulee paljon.. Ja sama homma aina kun on paikat rikki ja pitäis malttaa huilata / pysyä paikallaan.. Sillon todellakin sen huomaa, että miten paljon sitä normaalisti höntyilee.

Mutta koitahan jaksaa olla hissukseen!

[q]mia-ow, 11.7.2007 07:25:
---
$, 11.7.2007 00:09:
Vittu rikkinäisellä siivellä ei etsitä ruokaa yhtään mistään. Se oli tän kesän poikanen ja yksin. Jos se ei sitä piirasta syö niin se ruoka huuhtoutuu mereen laskuveden aikaan eikä jää OIKEIDEN rottien syötäväksi.

Anteeksi.

Mä vähät välitän mistään säännöksistä tossa vaiheessa.

Siinä missä toiset pitää koiraa tai kissaa läheisenä niin mulle se on just nää linnut.

---

Ymmärrän sua 100%:sesti. Mulla kans särkyy sydän noita nähdessä. Ja mikä pahinta, tuntuu et suurin osa ihmisistä vielä inhoo noita lokkeja, puluja ym. lintuja yli kaiken. Ei voi ymmärtää moista.

Piti yks siipirikko lokin poikanen viedä pieneläinklinikalle hoidettavaks (=lopetettavaks) viime kesänä. Pisti kyllä itkuks. Toivottavasti ei tartte tänä kesänä viedä yhtään. Harvapa vielä ymmärtää miksi kukaan jaksaa ees nähdä yhtään vaivaa noiden takia. Kiva huomata että toinen sukulaissielu on olemassa tässä lokkiasiassa. Tsemppiä sulle ja lokkikamuilles!
[/q]

Puuttuukohan multa nyt joku sympatianappi aivoista, kun multa ei heru lokeille sellasta? Saastaiset, tauteja levittävät, ihmisten päälle paskovat, kauppatorin megaisot, kiljuvat, ruokaa varastavat lokit on hirveitä. Ne on lentäviä rottia. Se on sitä hemmetin luontoon kuuluvaa, et joltai katkee siipi.
Lintujen ruokkiminen on kiellettyä. Ne osaa kyllä itse sitä ruokaa hakea (lue:varastaa), ja jos eivät osaa, niiden ei kuulukaan selviytyä.

ärrh en jaksa avautua enempää, päätä särkee. Joka on mun päivän :(. Ja yön, koska mä en oo nukkunu ku pari hetkeä tän helvetin hedarin takia. Ja nyt oon si ihan hemmetin väsynyt ja kiukkunen.

Sentäs tulin ajois töihin et pääsen lähtemäänkin vähän yli kolme jo.

Kulta lähti kaveriensa kaa illal liikenteeseen ja jouduin nukahtaan ja nukkuun yksin Eihän siitä nyt yhtään mitään tullut. Kello herätti just mut mä olin ollut jo 1.5h hereil
Sit äsken ku soitin se ei vastannu puhelimeen vaikka kuinka monta kertaa soitin ja ehdin jo huolestua kun se on kävellen liikentees, pelkäsin pahinta ja ahdistuin mutta nyt se onneks vastas ja helpotti hieman.. Hirvee olo oli silti hetken aikaa
Oon vähä säikky ja huolehtivainen.

Edit. Nii, ja töihinkin pitäs tässä puolen tunnin päästä lähteä

Parin tunnin unet takana ja pitäisi töihin jaksaa lähteä.

Mä en selkeesti ole valmistautunu henkisesti siihen, että lapsille tulee uhmaikä.
Vittu kun mikään ei kelpaa eikä mikään ole hyvä, ihmeellistä vinkunaa ja raivoomista koko ajan
Miksi?

O