päivän :(

Back to häröily O

toinen sierain tukossa. tää keljuttaa etenkin nukkumaan mennessä, aina se puoli, mil makaa on ihan tukossa ja valitettavan usein räkä pääsee horroksen vallitessa valumaan poskea pitkin kohti tyynyliinaa, jonka juuri vaihdoin.
Sitten: kääntäös kylkeä -ja kas! Iljettävä räänsiirtymisoperaatio nenäonteloissa puolelta toiselle pilaa viimesetkin unensaantimahikset , varsinkin jos aivastaa niin että menee se toinenkin sierain tukkoon.

Conclusion:

Syksy=out

muoks. kielioppi

Oon iha jumissa. :(

[q]crissy, 1.11.2007 01:27:
mikä ihme mun tuli!!?

heräsin just siihen ku pulssi hakkaa, tärisyttää eikä väsytä. johtuukohan siitä et tempasin illalla edipullon ennen ku menin nukkuun?

[/q]

voi olla, jos oot vaik jotenki herkkä jolleki aineelle, mitä siin on. . .

Saitko sit unen päästä kii?

Jos yksi asia menee hyvin, niin kolme menee päin P:tä!

[q]Miinapiina, 21.1.2008 09:02:
nielasin purkan (vahingos) ja tuli kaamee olo
[/q]

i feel you, dude.
sulla on varmaan tosi vaikeeta, koita kestää.
Aika parantaa purkannielemän.

edit. kiintiöplurit *pihkassa**iloinen*

elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

Ääähh... tavallaan ihan sikapaska päivä/viikko/elämäntilanne.
Krooninen rahattomuus on saanu mun yleisen mielentilan ihan alas, raha -tai sen puute- on mieles oikeestaan koko ajan.
En myöskään päässyt Elisan asiakaspalvelusta läpi, sanoivat et jonoo on n. 15 minsaa, odotin yli puol tuntia, jonka jälkeen kuului vain hiljaisuutta.
Eikä mul oo ees faktaa siit, onko aspaan ilmasta soittaa *justjoo*. Eli nyt venaan, koska liittymä taas aukee, et voin soimata itteeni jokaisen tekstiviestin jälkeen, mitä lähetän :D

vituttaa myös se, ettei pysty kunnolla iloitsemaan läheisten puolesta, vaan on perusnihkee 24/7 ja tuntuu välil, et oon tän takii ihan huono kaveri.*nyyh*
Normaalisti olisin ihan tosi onnellinen toisten puolesta,kun niille tapahtuu jotain -- mitä tahansa-- positiivista, nyt on vaa ihan absurdi ja semi-plaah olo - ja kaikki vaan köyhäilyn takia.

En kyl ihmettele miks sanotaan, et suomalaiset on varsinkin nk. alimmissa yhteiskuntaluokissa ( ot: joo, uskon et Suomi on luokkayhteiskunta) niin kovin masentuneita.
Mulle raha on tärkeetä, varsinkin kun on perhettä ja pluri kissa.

Enihuu, toivon, et ees vähän helpottais, sain eräästä lafkasta töitä (ääh...provikalla *hmph*)
mut en ala siit nillittää...vaan iloitsen, et on ees jotain.
Itehän oon siihen syyllinen, etten oo lukenu itteeni johtajanpallille, vaan oon vapaaehtosesti prole.
Oon oikeestaan aina tehny ainoostaan huonoja ratkasuja, mitä tulee koulutukseen.
Mut sille nyt en voi mitään, kai mä joskus löydän jotain mitä haluan tehdä.

Tulipahan sanottua.

edit. tpyo

jotensakki plaah ja uuh olo.

paska päivä lukuunottamatta vierahia ja paria puhelua.

hammas vedettiin pois ja nyt särkee.
niin käy joskus , mutta mua activia auttaa.

kauhéta mähinää bf:n kanssa ja bonarina viel itsesääliraivarit..voe..

koulua lauantaina, wtf. noh, onneks täältä pääsee klubbariin ja galtsuun hei.

[q]crissy, 29.1.2007 08:49:
Onnistuin eilen deletoimaan kaikki viestit puhelimesta!! tottajumalauta!!

sinne meni kaikki viestit joita olin pantannu melkein 3v ajan.. vittu ku kävi vituttamaan!!! mun piti poistaa vaan lähetetyt nii meniki kaikki! KÄMMÄRII
[/q]

toi on aina yhtä tyrmistyttävää :/

r.i.p kesä

inhottava sää ja sisko autolla tulossa vaasasta tänne lahteen (398km), vähän huolestuttaa, mutta ihan ok siellä on kuulemma ajella , kun ei pidä kiirettä. hyvällä säkällä on puolelta öin meillä :-(

[q]tumpsi, 3.11.2007 11:19:

tarkoitatko sitä, että sinulla on nyt rikkinäinen TUHANNEN EURON pyykinkuivausteline?
[/q]

en, se on vaan joku anké Kummeli-hoenta

[q]k1mm0, 2.2.2007 16:34:
TÄMÄ KOKO SAATANAN PÄIVÄ!! *toktok*
[/q]
voi toista.

k1mm0, 2.2.2007 16:34:

toi on jo hiukan vanhaa dataa niinq!

mut siis on tää päivä yhtä helvettiä, koska kaikenamaailman
sokeet inisi flipperistä ja muuta vastaavaa. hu0h!
[/q]

noo..klisee-loving ihmisenä toteaisin mielelläni, että:
*huomenna on uusi päivä
*paistaa se aurinko risukasaankin
ja että:
*maasta se pienikin ponnistaa.

tää kauhee pakkanen. aamulla tilasin taksin kouluun, sain venata sitä nenä jäässä minuuttitolkulla (ajatella!) enkä ehtiny sulaa sen actual matkan aikana yhtään. Saas nähdä saanko taksia takasin himaan täältä, aamul jouduin jonoon soittaessani keskukseen, kaikki varmaan älynny ettei autot starttaa...

[q]Miinapiina, 18.2.2007 10:19:
---
H3li, 18.2.2007 08:21:
pää täynnä räkää,

---

voi sinuu... mulla alkaa jo helpottaa, vois sanoo et lenssu voitettu...
[/q]

hv :D

O