päivän :(
eka työpäivä 5vkon loman jälkeen, tekeepä "vähän" tiukkaa *itkuraivari*
en vaan osaa.
onneksi pääsen täältä kohta pois.
[q]tumpsi, 20.7.2006 10:55:
---
kanuuna, 20.7.2006 09:29:
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
---
osta mäkki ja klikkaa hiiren oikeel napil: "fix problem"
[/q]
Mäkissä ei oo ku yks nappi vakiona?
[q]tumpsi, 20.7.2006 10:58:
---
Cjet, 20.7.2006 10:56:
---
tumpsi, 20.7.2006 10:55:
---
kanuuna, 20.7.2006 09:29:
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
---
osta mäkki ja klikkaa hiiren oikeel napil: "fix problem"
---
Mäkissä ei oo ku yks nappi vakiona?
---
:----------------------------------------------------------------D
LOL
[/q]
No ku mun mielestä niis on iha kauheet hiiret vakiona..
oma rahatilanne*eiei*
kolmen viikon palkaton loma teki tehtävänsä tilin saldolle, kaikki laskut on kyllä maksettu mutta mitään muuta ei olekaan sitten vara tehdä.
opintolainan lyhennyksetkin alkavat nyt menemään joka kuukausi tililtä mikä ei suinkaan helpota tilannetta yhtään..pitikin joskus olla niin tyhmä ja mennä ottamaan lainaa*toktok*
noh, vuonna 2013 olen täysin velaton. jipii.
[q]Avernian, 27.7.2006 09:39:
---
Loyal, 27.7.2006 08:10:
Vituttaa tää kesä, kun ei pysty kunnolla treenamaan eikä nukkuman kuumuuden takia.
Tulis jo talvi...
---
Hanki tuuletin ja lopeta pahanilmanlintuna oleminen.
[/q]Joo, hankkisin kunnon ilmastoinnin, jos olis varaa siihen. Tuuletin ei paljon auta, kun se puhaltaa samaa lämmintä ilmaa missä jo olet ja vittumainen raahaa kumpaakaan koko ajan messissä, minne ikinä meetkin. Autossa on ilmastointi, mut siellä on vittumainen nukkua ja treenata.. Joten vois tulla vaan se talvi...!
ei oikein tää unirytmin kääntäminen onnistu - viime yönä sain nukuttua ehkä 5h ja senkin huonosti*poks*
Tuntuu vaan niin paskalta. Puhuttiin eilen kullan kanssa että yritän vierottautuu unilääkkeistä ennen koulun alkua ja viime yö oli ensimmäinen yö ilman, sain onneski nukuttuu mut huonosti ja heräsin ennen kellon soittoo. Nyt ihan vitun kireellä, itkettää kokoajan ja on vaan niin paska olo ettei tosikaan (ja tätä tulee jatkumaan seuraavan viikon, i´m sorry love) mutta pysyn edelleen kannassani etten syö niitä enkä edes taida käydä hakee lisää apteekista ni ei tuu kiusausta napsii niitä iltasella.
Tää on niin paskaa mut ikinä et saa mitään aikaiseksi ellet ole valmis uhraamaan jotain sen eteen...
unirytmi taas viikonlopun ansiosta ihan päin helvettiä.
ei nyt oikein tuu tästä työnteosta mitään mut oon sit huomenna ahkerampi. keskityn tän loppu päivän pelkästään näyttämään tehokkaalta..*justjoo*
[q]Jusna666, 10.8.2006 17:16:
---
Enkeli, 10.8.2006 17:14:
Vois nostella tyyppei pitkin seinii....*dissaa*
---
Tarviks apuu?
[/q]
Ei kiitti, kyl mä pystyn tän handlaa eikä kysymyksessä ollut minä vaan kultani...
Mun kultaa ei loukkaa kukaan, p**kele!
Vituttaa kun ihmiset eivät osaa esittää asioitaan raknetavasti vaan suusta tulee loukkauksia neuvojen sijaan ja sitten ihmisille tulee paha mieli asiasta *grr**släp* Vois nostella tyyppei pitkin seinii....*dissaa*
mä niin kuvittelin pystyväni tänä vuonna välttymään tältä hemmetin flunssalta mut toisin kävi*hmph* ja tietenkin juuri nyt kun kaikkea kivaa olisi tiedossa viikonloppuna..
[q]Super-Kerttu, 10.8.2006 13:38:
Kiitosta vaan kaikille lojaalliudesta!
Ystävät ne vaan vähenee meikeläisen ympäriltä! Kaikille näyttää olevan tärkeintä, että bileissä on kivaa, mitä sitten jos yhtä ihmistä sattuu vitusti ja se revitään kappaleiksi!
[/q]
Hm.
[q]Super-Kerttu, 11.8.2006 12:11:
---
Norb, 11.8.2006 12:02:
---
Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...
---
Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O
---
Kissan oksennus on suht vahvaa, eikä lähde noin vain pois.. Yllensä edessä on koko maton pesu siis...
[/q]
Kyl mä oon saanu ainakin noiden karvapallo oksennukset ihan hyvin pois.. Parhaiten lähtee kun antaa "kuivua" ja lopuksi hinkkaa pesuaineella..
[q]Super-Kerttu, 11.8.2006 12:18:
---
Mulla ei kyl oo noilla eväillä lähtenyt.. Tosin enimmäkseen mun toinen kissa (jolla on selkeesti bulimia) Oksentaa just syödyt ruuat matolle..
Mut siis kyl mä olen joutunut viemään ihan pesulaan asti mattoja pesuun, kun en ole saanut muuten tahraa pois.. mut kai se on kiinni matosta ja oksennuksen laadusta!
[/q]
Joo, mul tuli kans just mieleen et riippuu varmaa hirveesti itse matosta.. Meil on noit villamattoja niin niihin se laatta ei uppoudu vaan jää siihen pinnalle, yöks* Ja se on helppo pestä pois :)
eipä tullut nukuttua viimekään yönä kuin 4h, ikkunoita kun ei savun hajun takia viitsi pitää yöllä auki niin kuumuus asunnossa on ihan käsittämätöntä.
tosin meidän talon satunnaisesti toimivan "tehokkaan" ilmastoinnin ansiosta koko kämppä haisee savulle kuitenkin, menen kohta itse vesiämpärin kanssa sammuttamaan niitä metsäpaloja kun ei tuosta Venäjän touhusta näytä taas mitään tulevan.
Vittu. Styrkkarit laukes. Miks niiden pitää jos kuitenki pitäis olla aamulla valmiudessa kuuntelee musiikkia niistä.. Aamu ei avaudu ilman musiikkia ja sit tulee näitä känkkäränkkä päiviä.. Lievä palaneen komponentin haju, kun haistelen tosta yläpuolelta.. Paljonkohan korjauttaminen maksaa..
Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu, joten yksi linja-auto vähemmän, millä pääsin aamuisin töihin..
[q]Danskuh, 17.8.2006 07:20:
juha...älä anna niitten pilaa päivää...meil on huomen niin kivaa et oksat pois:)
[/q]
Ooks nyt tulos sinne keilaa? Sillä ehdolla lupaa leppyä..
[q]Danskuh, 17.8.2006 08:33:
noku mul on kekkerit tääl eka ja sit sinne helsinkiin:) mut mä soitan heti ku tulaan..sm-alkaa puol 11 nii sillo ollaan jo:)
[/q]
Okemo!
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.