päivän :(

Back to häröily O

valtava huoli pikkusiskosta*uuh*
nyt jos koskaan toivoisi ettei välimatkaa olisi niin paljon.

täytyy toivoa että sisko jaksaa pitää pään kylmänä vielä vähän aikaa niin sitten helpottaisi..

[q]Mark, 22.8.2006 22:04:
---
emppu, 22.8.2006 21:55:

[/q]

Kiits*nauru* Tuli tarpeeseen*hali*

[q]Ana-5000, 23.8.2006 10:33:
Oon ihan finaalissa, sen vielä kestää että parisuhde loppuu pystyseinään, mutta nyt pitäisi vielä löytää uusi asunto kun en kestä olla ton toisen kanssa enää saman katon alla.[/q]

Been there, done that. Read the book, bought the t-shirt. Paska tilanne, eikä kämppien huono tarjonta ainakaan helpota sitä. Jos on vielä sen verran väleissä, että neuvotteleminen on mahdollista, niin sen verran voi yrittää sopia, että jäädyttää tilanteen pariksi viikoksi täysin jokasuuntaan kunnes pääsee asumaan eri osoitteisiin. Tollasen sopimuksen tiedostaminen voi rauhoittaa oloa ja eloa puolin ja toisin, olettaen että kämppä löytyy parin kolmen viikon sisään.

[q]*Mirri*, 24.8.2006 11:09:
Nyt tuli sit sairaalast kutsu magneettikuvaukseen + ortopedille. Ja nää ajat on marraskuussa! Mitä vttua mun pitäs tehdä nää reilut pari kuukautta? Hakee lisää saikkuu ja maata himassa? Johan tässä on oltu pois duunista juhannuksesta lähtien. En ala.
[/q]

Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

Hemmetti vieköön.. se mun uusi tuleva työpaikka vetkutti ja ketkutti viel lisää, eli saan vielä odotella viikon verran kuin kuuta nousevaa että pääsen irtisanoo itseni nykyisestä..

[q]mayah, 11.10.2006 05:24:
Heräsin sitte ennen viittä ja tunnetusti olen todella huono nukahtamaan uudestaan. Joten tässä sitä nyt kökötetään sitte.

+ et täällä kämpässä on ihan TÖRKEEN kylmä. Toivottavasti ei oo tällasta koko talvi!
[/q]

Mul kans.. heräsin siihen että mä oon iha jäässä, ja mun kurkku on iha sika kipee.. Sit vaa kävin juomas ja jatkoin unia, mut oon kyl nyt aamusta viritelly kaikki maailman räppänät kiinni, ja patterit päälle..

Sitäpaitsi milloin voitas siirtyä talvi-aikaan? Tääl on aivan masentavan pimeetä ulkona.

[q]Freja, 27.8.2006 10:36:
---
Cjet, 27.8.2006 09:03:
Kiva herätä.. keuhkot vinkuu, hyvä että saa happea, ja ku yrittää yskiä auki nii tuntuu että rintaa vaa ahdistaa eikä saa hengitettyä.. Tähän kohtaan joku astman puhkeaminen ois ihan vitun lungi juttu. Mut sitähän ne on monta vuotta jo sanonu että "Lopeta röökin polttaminen"..

---

:( Mulla ihan sama, tosin se johtuu kyllä ihan tästä:

Mukava savu. Siellä vasemmassa yläkulmassahan siis pitäisi olla ne 3 kerrostaloa, onko se nyt Aino minkälientie tms? Rupee jo pikkuhiljaa vituttamaan. Liuta kirosanojakin tähän perään vielä.
[/q]

Ai sä asut tuol.. Joo, toiki voi kyl vaikuttaa varmaa näihin hengen ahdistuksiin.. mut on kyl tullu poltettua tupakkaa taas tänä viikonloppuna tuoppi kädessä siihen malliin että yöh.. Mut venäjä sukkaa.

[q]Freja, 27.8.2006 10:42:
---
Cjet, 27.8.2006 10:38:
Ai sä asut tuol.. Joo, toiki voi kyl vaikuttaa varmaa näihin hengen ahdistuksiin.. mut on kyl tullu poltettua tupakkaa taas tänä viikonloppuna tuoppi kädessä siihen malliin että yöh.. Mut venäjä sukkaa.

---

Joo siinä massivepaikan vieres toisel puolen katua Nyt sentäs jo kirkastaa, mutta aamulla oli kyllä aika mielenkiintoisen "näköistä", kun ei näkynyt oikein mitään.

MUTTA HEILLÄHÄN ON PALOT HALLINNASSA JA HE EIVÄT APUA TARVITSE

[size=8]Vittuperkelesaatanajumalauta[/size]
[/q]

Hyvä hyvä, pura se viha..

Ruotsin koe meni ihan penkin alle, en vaan ymmärrä sitä ...*poks*

todella turhauttavan tuskallista seurata vierestä ihmistä jolla on niin kova halu päästä tästä maailmasta pois. enää ei oikein tahdo löytyä mistään edes niitä sanoja, tuntuu että kaikki lauseet on loppuun kulutettu.
täytyy vain toivoa että veli pääsee sisään sairaalaan ja saa jotenkin elämästä edes pienen otteen. ei kai mulla enää paljon muita vaihtoehtojakaan ole.

oharit.

[q]
Voin myydä omani, eipä sieltä tu ku paskaa.
[/q]

Yhdyn tohon mielipiteeseen niin täysin!
Monet kerrat oon tullu duunista ja rojahtanu väsähtäneenä sohvalle. Avaan telkkarin ja totean n. 5min sisään aivan samaa.
Vois telkkujäbät nostaa tasoa...

Eli simpsoneita+futuramaa+uusia leffoja 247 :D

Vittu silmäåt palo hitsauksessa ja nyt aurinkolasit päässä pimeesä huoneessa ainakin 3 päivää. Tää kipu on vittu hirvee!!!!

[q]Super-Kerttu, 30.8.2006 13:16:
Muhun on iskenyt mummotauti!

Saan vartin välein hillittömiä kuumia aaltoja, niin, että hikikarpalot kohoaa otsalle. Ei edes tarvitse tehdä mitään! Todella vittumaista! Ja öisin herään tunnin välein aivan kylmissäni, mutta hiestä märkänä! saisin vaihtaa lakanat joka aamu! Ja tosiaan ei ole kyse vain kuumasta olosta, vaan ihan hikikarpaloista!

Tätä on nyt jatkunut jo 2 viikkoa!

Ja päätäkin särkee!
[/q]

Vaihde-vuodet, kuumia aaltoja, ja kolmen kympin kriisi..

en ymmärrä miten mua voi väsyttää näin paljon vaikka oon nukkunut 12h viime yönä*ding*
tosin pari viimeistä viikkoa on olleet sen verran raskaita ettei ihmekään jos väsyttää - ylitöitäkin on jo kertynyt pelkästään tästä viikosta reilu 10h..

onneks kohta on viikonloppu ja saa vaan nukkua*hihu*

[q]bubbelgum, 31.8.2006 16:17:
---
bubbelgum, 29.8.2006 19:44:
En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti

---

Olin väärässä, asiat voi mennä vieläkin huonommin, ja menee...
[/q]

Murphyn laki. Silloin kun tuntuu että asiat eivät voi enää mennä huonommin, ne menevät tuplasti vielä enemmän huonommin. Pääasia on vaan päästä sen tietyn pisteen yli oman pään sisällä, jolloin mikään ei enää harmita, vaan kaikki rupeaa vaan naurattamaan kun kaikki menee vaan niin ylimaallisen paljon päin vittua. Mutta, lohdutuksen sanana, asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella.

[q]Super-Kerttu, 2.9.2006 00:40:
---
U n i k, 1.9.2006 23:24:
Puhetta unihalvauksesta

---

Niin kamalaa, itselläni ei onneksi ole ollut hetkeen. Mulle tulee myös sanoin kuvaamaton ahdistus siitä, kun tunnen koko ajan että lähelläni on jotain pahaa. Joku ihminen tai jotain. Se pelon ja ahdistuksen tunne on sanoin kuvaamaton..*uuh*
[/q]

Väärä nukkupaikka tai jotai ja kummituksia talossa? Feng-shui on kärsinyt..

Käsi paskana.. eli se sitte tästä illasta.. kolme tikkiä ja särkee nii saatanasti.. Kuningas alkoholi on perseestä..

[q]Sunflower
Punaviini ei nyt oikein auta asiaa. Pää turtuu hetkeksi, mutta huominen olo on vielä pahempi.
[/q]

Paria olutta itse kokeilen, saapahan nukuttua ainakin kun alkaa väsyttämään.

paska päivä--->töihin*poks*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O