päivän :(

Back to häröily O

http://www.compu-webs.com/dylan/images/l/sundown.jpg

tajusin just että Korn esiintyy Provinssissa sunnuntaina VASTA 19:30 ja mulla on maanantaina aamuvuoro :(

jonkun työkaverin on nyt kerrankin PAKKO vaihtaa vuoroa.

Poskiontelontulehdus viikonlopuksi on ihan ihan pakko parantua kun olis kaikenlaista kiwaa festaria tiedossa*joo*

Faija soitti mulle eilen ja kertoi että vaarini veljellä, joka on vasta 66 vuotta, on juuri huomattu pitkälle edennyt syöpä joka on levinny maksaan ja haimaan, elinaikaa jäljellä muutamia kuukausia. En ole nähnyt häntä moniin vuosiin, viimeksi ihan pikkulapsena ja koska meillä ei ole oikeestaan minkäänlaista tunnesidettä tai muutakaan sukulaissuhdetta niin ei tuntunut niin pahalta mutta silti tuli apea mieli. Mutta uutiset ei loppunu tähän. Faija kertoi myös että vaarillani(87v) on löydetty kasvain ylävatsasta ja että vaari menee perjantaina tutkimuksiin ja että siitä ei olla varmoja että mikä se on. Luultavasti sekin on syöpää. Eilen kumpikaan uutinen ei tuntunu oikein miltään, tänään alkoi selvästi asioiden prosessointi ja tilanteen tajuuminen. Ei oo ollu mitenkään mukava päivä, ajatukset vilisee eikä keskittymin onnistu. Onneks tänään pääsee radalle ampuu, se tyhjentää pään ajatuksista ja rauhoittaa omalla tavallaan kun pitää keskittyä kunnolla... se tästä päivästä, katsotaan miten huomenna kun tulee tieto mikä vaarilla on.

[q]Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.
[/q]
*lohduttel**hali*

[q]sapeli, 1.8.2006 16:25:

No ainaki sul on iso
[/q]

Harmi vaa ku toi iso on tuol yläpääs..

tiedossa 13h työpäivä ja väsyttää ja vituttaa jo valmiiks.
opintolainan korotkin meni tililtä enkä tiedä pystyykö sittenkään viikonloppuna lähtemään Provinssiin*dissaa*
tekniikkakin vaihteeksi vittuilee ja näyttää siltä että saan taas vastata koko puhelinrumbasta yksinäni. kuten myös huomennakin.*dissaa*

ei vaan jaksais nyt.

[q]Enkeli, 16.6.2006 07:16:
Huonosti nukuttu yö En taaskaan saanut nukutuksi mitenkään hyvin, pyörin sängyssä yön ja mietin vaan kaikkii juttuja -mitä pitäsi tehä, tekemättä jättää jne.
[/q]
kuten myös*poks*
ja tänään kaiken lisäksi erityisen raskas päivä töissä ja mahakin ikävästi kipuilee..*uuh*

vihaan jo ny hyttysiä :( ja tänään on vasta juhannusaatto.

satais jo*hikoil*

[q]niniEli uus kämppä pitäs hommaa syksyllä just kun kaikki (muutkin) opiskelijat etsii/on jo vuokrannut kämppiä.. Hohhoijaa taas lisää stressattavaa.
[/q]

Vuokralaisella on 1kk irtisanomisaika, joten sinuna hommaisin kämpän jo nyt kesällä ennenkuin pahin ruuhka alkaa opiskelupaikkojen varmistuessa.

[q]Verano, 27.6.2006 10:00
Vuokralaisen irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on yksi kuukausi. Kun irtisanominen tapahtuu vuokranantajan toimesta aika on kolme kuukautta, jos vuokralla ollaan oltu yli vuosi niin irtisanomisaika on puoli vuotta.
[/q]

Hmm, joo. Näin kai se menee, tuskinpa tuossa muuten mitään järkeä olisi.

[q]-Santtu-, 31.7.2006 18:37:
Kohta kaks tuntii ylitöissä eikä vielä lähellekään valmista..
[/q]

Töistä tuntuu koituvan pahaa mieltä itse kullekin.. Mulla koko hela ens viikko duunipäivystystä vaik pitäis juhlia synttäreitäki jossai vaihees.. Mut rahantuloa kai ei sit voi estää jos jotain positiivista pitää hakea, ja pysyy viel elämäki suht siistissä kuosis.. juhlimiset pitää vaa sit siirtää vissii seuraavalle viikolle..

[q]Annakins, 31.7.2006 14:11:
---
Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!

---

Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?

[/q]

No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....

[q]Jone, 31.7.2006 14:27:
---
Enkeli, 31.7.2006 14:24:
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....

---

Get a job. Mulla on tilillä 0,37 rahaa, mutta et näe mua täällä itkemässä kuinka epäreilusti valtio mua kohtelee tai muuta hevonpaskaa.
[/q]

Niin no, sä et tiedä puoliakaan asioista...

[q]
On, todellakin. Missä muualla saisit valtiolta käytännössä ilmaista rahaa?
[/q]

No en mä nyt tiedä onko se niinkään ilmaista rahaa, tässä kun on ollu jo puolitoista vuotta sairaslomalla ni onhan se raha jostain saatava ja tämä ongelma johtuu nyt ihan kelasta vaikka olen toimittanut tarvittavat paperit sinne jo puolitoista kuukautta sitten niin siltikään päätöksiä ei ole vieläkään tehty.

Hiffasin elämän julman todellisuuden.. mun neljän viikon kesäloma päättyy tähän viikkoon.. maanantaina joutuu taas menee töihin.. Voisko joku tulla ja murtaa mun käden tai jotain?

Luottokunta vetää mut jojoon..

[q]bubbelgum, 18.7.2006 21:34:
Ja päivä senkun paranee...
[/q]

Toivottavasti tuuri kääntyy pian

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O