päivän :(
satais nyt täälläkin sitä vettä edes vähän*hmph*
ei menis kaikki ulkoilut itkemiseksi*nyyh*
vaikkakin aika surullisia noi mun lenkkeily yritykset on tähänkin asti olleet..:D
[q]satumetsä, 14.5.2006 21:24:
masentaa
[/q]
Sitä on liikkeellä *voimia*
[q]Anselmi, 16.5.2006 22:28:
Tuli yhtäkkiä ikävä Hallmarkkeja.
Tylsää ku niitä ei ole*uuh*
[/q]
Niin kyl...Helmikuusta on jo pitkä aika*poks*
loppu viikon työvuorot.
erityisesti odotan perjantaita, jolloin töitä on 7:30-22*justjoo*
viikonloppuna ei varmaan tarvi muuta tehdä kuin nukkua.
olo ei ole ollenkaan hyvä.
ei just nyt. mieluummin viikon päästä. tai kahden. tai ei ollenkaan.
kevätflunssa oli ihan viimeinen asia mitä tähän viikkoon kaipasin*dissaa*
Mulla taas maailman mieltäylentävin ilta takana, sain turpiini joltain 2 random tyypiltä tullinpuomin shellin kohdalla spårapysäkillä. vietiin puhelin ja nyt pää ja kroppa kipeenä, kävely vaikeeta ja tuskanen olo kaikin puolin. Sit mentiin marian päivystykseen yöllä et saan lääkärin todistuksen että voin mennä kyttikselle tekee ilmoituksen. Paska säkä, ei voi muuta sanoo...*nyyh*
[q]lostgone, 18.5.2006 23:36:
Kävin parturissa.Kerroin aika tarkkaa mitä tahdon..[size=9]olenhan turhanmainen[/size]*justjoo* Ensimmäisen koneen heilahduksen jälkeen tiesin että en ole tulossa paikkaan uudestaan.*dissaa*
Muutenkin se nainen tuntui miettivän koko ajan viskilasia.*hmph*
Jos omistaisin lippiksen olisin vetänyt sen päähän parturissa..
[/q]
ensi kerralla tiedät varata sitten viskipullon mukaan*vink*
niin ja ostaa sen lippiksen.
[q]Christah, 19.5.2006 19:49:
---
Cjet, 19.5.2006 11:04:
Miuh.. moon pipi.. kurkku kipee, ja jäseniin sattuu. Nousispa viikonloppuna kunnon kuume nii pääsis saikulle..
---
[/q]
Kylläpäs se nyt joka päivä joutuu lohduttelee..
[q]mayah, 11.10.2006 09:09:
Aika outoo kyllä. Omani meinaa kehittyi vuoden intensiivisen datailemisen ja blokkarin työn yhdistelmästä. En oo moiseen Pika-tenniskyynärpäähän törmänny! Kandee ehkä näyttää jollekki fysioterapeutille normi-terveyskeskuslääkärin sijaan.
[/q]
Mä käyn yksityisellä muutenki aina. Saa laadukkaampaa palvelua. Mä kyl myös teloin itseäni kuukaus sitten fillarilla kun lensin selälleni.. toiseen kyynärpäähän tuli kolme tikkii ja silleen.. Ett on se voinu siitä kaatumisesta ärtyä toi toinenki kyynärpää.. Jos sinne on jääny joku hermo pinteeseen.. Mene ja tiedä..
Joudun olee erossa paremmasta puoliskostani melkein viikon. Maalla ei edes oo kauheen mukavaa...pyh ja pah. Plus kaiken kruunaa suunnaton vitutus, i hate mondays!
[q]IlonaPoks, 31.5.2006 12:15:
---
Infiana, 31.5.2006 10:50:
kävin verkkopankissa, ja voi vide et oon P.A. Tilanne oli pahempi kuin luulin.
---
No tulleeks sulle yhtään lomarahhoi.. ne tulee meinaa huamena.
[/q]
Todella vähän, mutta varmaan jotain kuiteski.
Ikävä omaa kultaa*sydän**nyyh*
nukuin viime yönä ehkä 4h jos sitäkään*poks*
[q]Jago, 5.8.2006 20:14:
---
sapeli, 5.8.2006 20:04:
---
Jago, 5.8.2006 19:15:
kamala krapula.. ja olis kiva lähtee illalla bilettää,, mutta ei voi..
---
Mut kato ainahan on sunnuntai
---
joo sunnuntaina pakko lähtee bilettää.. on vaan niin pirun ällö olo.. on sitä pahemiapin krapuloita nähty, mutta ei pienikään oo kivaa.. varsinkana kun pitäisi tehä duunia tässä eikä vaan pelailla/chattaila
[/q]
sillä se lähtee millä on tullukin. väkisin pari ensimmäistä, niin kyl se iloks muuttuu
[q]Miss Piggy, 4.8.2006 23:52:
Mut on pistetty ignoreen*nyyh* Eikä kyseinen henkilö voi vastata edes puhelimeen! Enkä tiedä mix.*uuh*
[/q]
niih.. kummia ku ihmiset ei voi puhua asioista..
Pöh, mulla ei oo mitään valitettavaa - jos vaikka valittaisin siitä
Huomenna hirmu aikanen herätys ja ei jaksais ollenkaa lähtee matkustelee toiseen kaupunkiin.
+ Koko aamu/päivä/ilta kiinni jossain toimistotalossa.
Onpas harvinaisen paska olo.
[q]Nexus__69, 1.6.2006 23:34:
kaikki.
[/q]
Mulla soi KLF ja sun avatarkisu tanssii tahdissa... Tää on siis päivän XD
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.