päivän :(
[q]pirpeli, 5.9.2006 07:22:
Kurkku todella kipeä :( Nukkumisesta ei tullu juuri mitään, vaikka univelkaakin oli.[/q]
Second that. Pari päivää oli kurkku kipeä ja eilen nosti jo lämpöä. Notta eikun lekuriin aikaa varaamaan!
[q]_RixU_, 8.9.2006 16:57:
tietoliikennetekniikkaa puol ysiin asti illal skoles...öööörrrh!
[/q]
ton näkönen tyttö opiskelee mun alaa.. Noh, en valita. Onneks on noi ilta-istumiset jo kaukana takana..
[q]Freja, 7.9.2006 16:08:
---
Cjet, 7.9.2006 15:36:
Tekis mieli vetää illal kännit.. *toktok*
---
Mis o bileet?
[/q]
Iha missä vaa. *känni* Ei vois enää enempää nimittäin tehdä resettiä mieli..
[q]Trixie, 9.9.2006 12:27:
Tapahtuiko tää tos Lassilas??? Kuulin aamul kauheesti hälytysautojen ääniä ja tuntu et ne pysähty ihan tohon lähelle ja duuni s pomo sano et tos Kaupintiel oli skootteri-auto kolari ja joku makas maas*uuh*
[/q]
Tapahtui. Ikävää. Mä kuulin vaa sen rysäyksen, ja ennen ku näin edes että siin makaa joku ihminen maassa, nii sinne juoksi jo auttajia pipona..
[q]Freja, 9.9.2006 14:37:
<clip>
Unohtuu äkkiä ongelmat wowivaimos kanssa.
[/q]
saatana, nyt ei oo hyvä aamu eikä varmaan viikkokaan*hmph*
[q]Jocular, 12.9.2006 19:38:
Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa.
[/q]
teretulemast vaa joukkoon kummaan..
[q]sunemon, 12.9.2006 21:36:
---
Cjet, 12.9.2006 17:19:
Mä oon vähä hukas mun elämän kans...
---
Voi kuule et ole ainoo
[/q]
Pitänee siis perustaa Susi-Hukka-Kerho tjsp..
Mul on tänään vähä krapula. Tyhjensin kaverin kans mäyräkoirallisen puoliks Pakoa katsellessa.. Ja sit huppelissa ärsy-kiukutin yön tunteina viel yhden muodollisesti pätevän kisun meses. Ja sen jälkeen ku meninki sit nukkuu nii tänä aamuna onki sit vaa pää vähä kipee ja vähä leluja.. *toktok*
selkä kipuilee ikävästi, reilu vuosihan tässä mentiinkin ilman minkäänlaisia oireita..*uuh*
onni onnettomuudessa on se, että olen ihan muista syistä menossa työterveyslääkärille huomenna, saa samalla sitten katsoa tuon selänkin.
mut vituttaa ihan suunnattomasti - juuri kun taas on itsensä saanut salille ja kuntoilemaan niin tulee jotain tällaista.pitäis varmaan vain maata sohvalla kaikki vapaa-aika.*igor*
Flunssa tuli takas. Eikä se näemmä ainakaan töitä tekemällä pois lähde. Sinkkuluukkukin tuntuis taas kutsuvan kovasti. On kyllä tällä hetkellä fiilikset huipussaan.
Suomalaiset hoitajat näyttää huonoa esimerkkiä Ruotsalaisille kolleegoilleen. Ei riitä mikään kun puhutaan tasa-arvosta, se on tasa-arvoista. Ikävää. Toivottavasti hallitus ei taivu ja Suomalaiset jauhaa vaikka heinää.
[q]Jusna666, 16.9.2006 07:10:
Joku setä päätti olla nokkela ja vaihtaa kaistaa suoraan eteen.
Etukulma paskana, uuteen vanteeseen naarmuja ja ajokausi todennäköisesti loppui siihen.
Nyt vituttaa niin paljon ettei veri kierrä. Jos parin viikon päästä availis puhelimen jos ois sitten jo sen verran piristyny että pystyy puhumaan ihmisten kanssa.
Miksei se voinu olla vaikka pahaa unta..?
Nyt se itkee parka tuolla parkkiksella kylmissään, eikä kukaan tiedä koska se on taas ehjä..
[/q]
Ajokausi..? Autosta kyse? Toiv. ei moottoripyörästä.
[q]Jusna666, 16.9.2006 10:42:
---
Cjet, 16.9.2006 10:41:
Ajokausi..? Autosta kyse? Toiv. ei moottoripyörästä.
---
"harraste"autosta..
[/q]
Aaa.. ok.
Väsyttää, ai kamala miten sitä väsyttääkin!! Serkku on kylässä käymässä ja se sai eilen illalla aivan hullunlaisen allergiakohtauksen aspiriinista, silmät turpos melkeen kiinni ja koko kroppa oli nokkosihottumalla. Siinä vaan kestine pojalle naamaan ja ite juoksee apteekkiin hakemaan kyypakkausta. Onneks se autto aika nopeesti, mut kun päivystyksen täti oli sanonu et kannattaa seurata tilannette jonkun aikaa kyypakkauksen jälkeen ni siinähän sitä sitte istuttiin yöhön ja toinen naureskelee ittelleen et "onpa hän tänään komia poika" xD
...mutta niin, väsymys
[q]Miss Piggy, 18.9.2006 00:52:
Mut on jätetty, unohdettu, heitetty pois niinku roskalle kuuluukin tehä...
[/q]
Kyllä. Ei. Ja kyllä.
nää on niitä päiviä jolloin ei pitäisi nousta ylös*igor*
mua ei niinkään haittaa se että mun uuden hameen vetskari meni rikki eikä se että eväät jäi kotiin. eikä siinä mitään että kompastuin liukkaalla suihkun lattialla ja löin polveni. tai että huomasin salilla ettei mulla ole vaihtosukkia mukana.
MUT VITTU SITÄ EN KESTÄ ET MUN KOTIKONE HAJOSI!!*dissaa*
tänään kaikki näyttää menevän päin helvettiä.
työmotivaatio täysin hukassa*igor*
keltaisten post-it lappujen määrä mun pöydällä sen kun vaan kasvaa..ja kasvaa..ja kasvaa..
paremmalla onnella huomenna.
[q]bubbelgum, 22.9.2006 02:34:
Hyvin yksinkertasesti, tuntuu että tässä elämässä ei oo tällä hetkellä mitään järkeä... Eli miks mä sitten edes elän sitä?
[/q]
Koska siinä on myös tunteita. Eikä ilman pahoja olisi hyviäkään :)
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.