päivän :(

Back to häröily O

no joo, ehkä huomenna sitten pääsis mukaan meininkiin... paskaaa... ja ei edes soittimia lähellä tappaa vitutusta...

Sattuu vähän joka paikkaan, ja unet kateissa ku pelkään et joku hyökkää mun kimppuun. töihinkin muka pitäis tänään. jes.

E. Onneks sain sentäs vähän unta,mut sekin just ennen ku herätyskello soi. JA nyt sattuu viel enemmän joka paikkaa ku 3 tuntia sitten. Ja nyt on viel helvetinmoinen väsy tähän päälle. Lääkäriin pääsee onneks pian lähtemään.

saatana jäi viinapullo kaverin luo vantaalle ja nyt olis paukkua tarvinnut

En saanut vasta kun joskus puol 2 unta. Se tarkoittaa sitä että 2 tunnin yöunet ja 11 tunniksi töihin Ja turha toivo et olis hiljasta. Tuol oo ikinä hiljasta. Sillä vain jaksan kun tiedän että huomenna kotiin *sydän*

2 päivää jäljellä, siis vaivaiset 2 päivää, mutta minkä takia ne silti tuntuu vuosilta :(

[q]crissy, 31.12.2008 18:01:
must tunnu ees et tänään olis mikää uus vuos..

jotenki on vaan aika kypsää. Ennen sitä jotenki jakso fiilistellä et "jee kivaa"

Himas jotenki ankee fiilis.. en tiiä

Normi päivä
[/q]

oisit tullu tänne :D

Pettymys.

Vituttaa ja kaikki menee ihan väärin ja ei niin ku haluais. Mikään ei onnistu. On jotenkin turha, mitätön, masentunut ja hyljitty olo.

talvi tulee oletko valmis

Suomen poliisi ja niiden idioottimainen asenne yleisötapahtumiin !!!

Systeril ollu jotai episodei töis ja se lupas tänää laittaa aamul mailia mut ny se ei vastaa viestii eikä mailiin ja kello on siel jo kuitenki puol 4.. toivottavasti kaikki on hyvin.

Elisa & sen toimistoviestintäratkaisut *dissaa**toktok**eiei**grr**kissatappelu*

Mistään ei nyt tule yhtään mitään. Kaikki on päin persettä.

vaivaa vieläkin pari seikkaa..kai sitä joillain on vaan pissiä päässä

Ihanat raha-ongelmat :F

vitun Ryanair!

perunu ihan randomilla lennon Dubliniin sään takia
ja sano syyksi, että kenttä on kii, vaikka useiden
silminnäkijöiden mukaan siellä on ihan ok sää..
ja koneita näkyy nousevan kentältä.

nyt sitten tulee random kierto Lontooseen, josta pitäs
ite ostaa lennot Dubliniin.. ja en voi oikein kauaa
odotella ku pitäs maanantaiksi olla mestoilla!

tää on niin paskaa.. en vittu enää ikinä käytä sitä
lafkaa!

Mahatauti jyllää lähipiirissä ja luulin että ei se muhun tartu mutta nyt on kyllä tosi omituinen olo

[q]innae, 14.5.2007 09:14:
Mur sanon minä. Pyysin et laitatko kellon herättään 10 vailla 10 kun menen 11 töihin. Noh eikös tuo perkeleen piipitin huuda 10 vailla 9. Enkä edes tajua mitä kello on ennen kuin tulen suihkusta.
Mur.
Annis-tätäi on hyvin, hyvin vihainen.
[/q]

Älä nyt tätäi, nyt voit tunnin tehä jotain tarpeellista

perjantai viikonloppu jyväskylä ja sen yöelämätarjonta :F

Olen idiootti. Lähin tänää hakeen aamupalaa duunissa, ja sujautin electronini essun taskuun. Siellä se on muuten vieläkin
Onhan mulla pankkikortti, mut electroni on vaa nii kätsy ku se menee heti tililt se raha, niin ei tuu sellasia ylilyöntejä kuin joskus "hulluina" aikoina..

Aahhaa päivän :( muuttui hetkessä :)ksi kun rupesi muistelemaan

O