päivän :(
[q]tiiplis, 6.2.2009 09:14:
Nyt ei mene hyvin.
[/q]
Nyt ei mene hyvin.
Vittu, olen kipeänä:
- Pahoinvoin täydeltä laidalta
- Hikoilen kuin *sika*
- Päätä särkee kuin joku löisi lekalla
- Huimaa ihan vitusti
Oli hiukan pakko lähteä kesken päivän pois.
Mun mummu nukkui pois muutama tunti sitten ja nyt pitäis lähtee jättämään viimeiset hyvästit.
kahen päivän :(
Eilen olin alottamassa tärkeätä koulutyötä, mikä pitäisi olla huomenna valmis, päätti sitten Microsofy office Word alkaa temppuilee. Joku fuckin kokeiluaika loppunu
Tulos: Kokonainen versio torrentissa lataamassa, jonka saan ehkä säälistä huomenna koneelle. _Tärkeä_ koulutyö tekemättä Jotai pitää selittää huomen opettajalle, ihanku ei muutenkin ois tarpeeks noit tekemättämiä töitä O_O
kipee vielki. mahatauti roxx.
Bussilakko sotkee elämää... Matinkylästä ei pääse ensi viikolla mihinkään. Onneksi sukulaisen luukku larussa on vapaana, niin voi mennä sinne evakkoon. Toivottavasti lakko ei jatku montaa viikkoa...
olo
Tää väsymys taas :(
Nyt saa jo nukkua yöllä, mutta parin viikon kestovalvominen ei vissiin tehny kovinkaan hyvää..
Aika törkeen väsy fiilis. Ollu oikeestaan jo pitkään. Heräsin tänään vasta joskus klo 11 jälkeen.. No onneks on iltaviikko ja välipäivä treeneistä niin ei haittaa. Eiliset treenitkin meni ihan puihin ku ei vaan jaksanu ja tuska hikea puski
En kyl oikeen mitään syytä löydä tällä väsymykselle vaikka kuinka oon kelannu. Ehkä sit vaan viime viikot on ollu niin rankkoja et nyt alkaa hyytymään. Pysähtyy kai se ikiliikkujakin joskus.
Jospa kohta taas duuniin Noh enää 29 päivää
[q]tiiplis, 6.2.2009 09:14:
Nyt ei mene hyvin.
[/q]
höh :( *super**hali*
[q]Optik, 18.10.2006 12:36:
---
Haitok, 18.10.2006 12:27:
mikään ei vaan tänään toimi
---
HOT TIP!
Junan vessa toimii varmasti
[/q]
Olet sä sitten jännä mies
Halun pois.
[q]Daniel Braun, 5.2.2009 16:03:
---
Crazybattery, 5.2.2009 16:00:
En kerkeny ostaa Pasifiquen lippu*nyyh*
---
Voi kyynel...
Liput ollu myynnissä pari kuukautta, tuli varmaan hirvee kiire ostaa niit ku et kerenny.
[/q]
Autuaita ovat myöhäisherännäiset, sille he jäävät ovelle.
[q]Optik, 18.10.2006 12:44:
---
Haitok, 18.10.2006 12:41:
---
Optik, 18.10.2006 12:36:
---
Haitok, 18.10.2006 12:27:
mikään ei vaan tänään toimi
---
HOT TIP!
Junan vessa toimii varmasti
---
Olet sä sitten jännä mies
---
Tru dat, vielä kun saan viinaa koneistoon, oon tuplasti jännempi
[/q]
Sehän katsotaan vaikka heti tänään
Pupu on kipeä, täytyy lähteä näyttämään lääkärille. Muhun iski ekaa kertaa oikeasti tieto siitä, miten vanha se jo on. Se on ollu niin pirteä ettei sen ikää oo osannu sillai ajatella. Onneksi on pirteä edelleen joten todennäköisesti kyse ei ole mistään vakavasta, mutta tuleepa käytyä näyttämässä.
Huolestuttaa kumminkin :/
must tunnu ees et tänään olis mikää uus vuos..
jotenki on vaan aika kypsää. Ennen sitä jotenki jakso fiilistellä et "jee kivaa"
Himas jotenki ankee fiilis.. en tiiä
Normi päivä
Ei oo kivaa mennä yksin nukkumaan..(tää on kyllä kokonaisen pari vkoa jo kestäny..*uuh*)
No more sexyvoice, only an ex-boyfriend. "Jeij".
Taidan siis vain istua koko loppupäivän. Ei tarvi paljoo nousta ylös tai kävellä :D
Voi myös juoda paljon kuumaa, kurkkua kivistää.
[q]Sankari, 3.1.2006 22:33:
4D-Dokumentti
[/q]
Oli kyllä aika sairasta touhua...