päivän :(

Back to häröily O

[q]Zenni, 14.8.2008 01:15:
APUAAAA!

http://www.dollsdancers.fi/paivakirja.html

EEEIIIII!!!
[/q]

Oon pari täs parina päivänä viihdyttäny itteäni lukemalla Tuksun koottuja ja räkättäny kippurassa noille kuville.. Parasta hupia saikkulaisen tylsään päivään. Viihdearvoa tossa variksenpelättimessä riittää, ei voi muuta sanoo. Noissa kuvissa oli ehkä yks ihan onnistunu lookki, mut sekin oli pitäny pilata kaatamalla glitteripurkki silmään. GO JOHANNA!!!*sydän*

Kolmas päivä töissä ja alkaa ahistamaan. Eipä näyttänyt lomasta olevan mitään apua.

[q]Marjo, 17.6.2009 17:52:
Tää on niin tätä. Oon ollut juhannuksena kaksi viikkoa kesälomalla ja se on siis mun tän kesän ainut loma. Säähän on ollut, mitä mainioin kesälomasää ja nyt sääsivuilla sanotaan näin "Juhannukseksi viileää - helteet alkavat ensi viikolla".
[/q]
Tänään vielä tajusin, että se ainut viikonloppu, kun mulla oli tänä keväänä töitä, oli just se helleviikonloppu. Kai mun pitäis olla jokappäivä töissä, niin muut sais hyvän kesän.*igor*

kunnon räkätautia pukkaa just sopivasti jussiks voi !"%1!"

426 euron puhelinlasku, josta 390 euroo Norjassa suoritettua webbiselaamista....jos oisin tiennyt ettei noi ulkomaan surffaukset kuulu kiinteehintaseen gprs:ään ja et ne maksaa vielä 8 euroo / mega ni ois kyl jäänyt väliin

[q]Lasersäde, 31.12.2008 13:34:
Mulla on edelleen flunssa ja vituttaa suunnattomasti. :I Viikon on jo ollut.
Ja en pääse lähtemään Black Partyyn. Ennakkolippu pitää myydä.. Ei oo mun päivä ei. :(
[/q]

Aika ärsyy. Itellä meinas tulla sama ongelma mut riittävän hyvä fiilis nyt lähtee. Jos oot käymäs keskustassa tänään niin voisin tulla hakemaan sen lipun mikäli se on yhä vapaana.

Jaksamisia.

kurkkua kivistää, yskittää ja hieman nenän limakalvotkin oireilevat... mistähän nämä oireet mahtavat kertoa...

Unohdin *tun avaimet omaan kämppään ja jouduin tilaamaan vartiointiliikkeeltä avauspalvelun ja se tulee maksamaan ihan helvetisti, perkeleen perkele. Nyt *tuttaa huolellla (anteeksi sana *ttu, mutta parempaa en keksinyt tähän tilanteeseen).

aka n. 70€ köyhempi, perkele *senkin*.

[q]anis, 13.8.2008 14:53:
Joku fucking idiootti pölli yhden mun matoista kun vein ne ulos siivouksen ajaks. Oli kyl viimenen kerta kun vien matot ulos. Eikä sitä liikettä enää oo olemassakaan mistä ostin sen.
[/q]

Vittu mitä jengii :DDDD Nälkäänsä varastaa :DDD

arght ranne on ihan sikakipee, mitäköhä tästäki työpäivästä tulee...
eilen koitin ottaa särkylääkettä ja pistin jotain kipugeeliä tohon.
liikaa sellofaanipaketteja ja koneella istumista varmaan. no, yhdeksäs duunipäivä putkeen.

[q]Freja, 18.11.2008 09:52:
Halun pois.
[/q]

Samoin

tää koko vitun työpäivä! *toktok*

kauhee ruuhka ollut koko aamupäivän, mikään ei toimi
ja toi yks vaan kitisee tos... tulin töihin minilomalta aika
hyvissä ja levänneissä fiiliksissä, mut ny jo vain vituttaa
yhtä paljo ku ennen lomaa. jee.

[q]tiiplis, 15.8.2008 17:45:
Mun miehellä taitaa olla mahatauti just nyt kun meidän piti lähteä mökille
[/q]

"sitä on liikkeellä"

Ahdistaa koulujutut jo ennen kuin koulu on alkanut.

[q]wiwi, 18.8.2008 14:11:
Ahdistaa koulujutut jo ennen kuin koulu on alkanut.
[/q]
Täysin sama fiilis.. onneks omaloma alkaa melkein heti koulun alettua.

Molemmat autot on huolossa toivottavasti tulisi tuo toinen auto huolosta tänään

Perjantaisessa pienkoneonnettomuudessa kuoli kaksi vanhaa kaveria. Reilun vuoden sisään on jo viisi ihmistä lähipiiristä menetetty. Kyllä elämä osaa olla perseestä toisinaan.

[q]Funktion, 30.12.2008 20:35:
"En tiä pitäiskö näin sanoa, mutta aattelin että sun pitäis tietää... Oon löytänyt nyt oikeesti elämäni miehen, ja oon EKAA KERTAA IKINÄ MISSÄÄN SUHTEESSA ONNELLINEN"...
[/q]
Mun exä vuosien takaa oli kans vähän samanlainen, aina se uus oli se oikea ja edelliset virheitä, suhteesta toiseen.
Lähinnä siinä kävi melkein sääliksi sellaista ihme eloa jossa eletään hirveässä ristiriidassa omien aikaisemmin tehtyjen päätösten ja valintojen kanssa. Siinä ei tarvi olla hirveä neropatti että hiffaa tuollaisen kuvion yleensä toistavan itseään aika pitkälle. Ana tuossa toikin hyvin esiin myös tuon "ihastumisnarkkaamisen" jossa ihmissuhteen polttoaineena toimii egoismi ja egon pönkitys kun on niin ihkua se et joku on palvomassa ja sit kun arki tulee vastaan niin ei olekkaan enää tarpeeks prinssi/prinsessa olo.

Joten unohda se ja vietä hyvät uudet vuodet:) Maailma on täynnä ihania naisia;)

Odottaminen ja tietämättömyys on perseestä, mun pää hajoaa ihan kohta :/

nukuin pommiin krapuloissani ja ei-niin-ajokuntoisena kaaralla duuniin tunnin myöhässä *Eiei*

O