päivän :(

Back to häröily O

tänään ei vaan nyt eilisen tapaan suju yhtään mikään.
ensimmäinen kunnollinen sähläys töissä piristää vielä lisää mieltä.

reklamaatiota odotellessa..*uuh*

Vuotaa pää!!! äänikään ei kulje

Anatomian kokeet sydänkammioista ja munuaisista keuhkoihin jne.
mitään typerämpää ei todellakaan voi olla!!!!!

[q]Nitta, 9.3.2006 18:53:
---
Reetta, 9.3.2006 18:48:
Anatomian kokeet sydänkammioista ja munuaisista keuhkoihin jne.
mitään typerämpää ei todellakaan voi olla!!!!!

---

No se että ne on vasta ensi viikolla niin pitää nyt koittaa lukea
[/q]

no mulla ne on jo huomenna ja mä oon yrittänyt viimeiseen asti lorvia ettei oo tarvinnu lukee ja nyt ne on taas edessä! MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!

viikonloppu meni lähinnä perseelleen.
lauantai meni töissä ja sunnuntai aamuna heräsin isoveljen soittoon että äiti oli joutunut sairaalaan.

oli pakko käydä aamulla uiskentelemassa että saisi päätä hiukan tyhjenemään ja motivoituisi töihin, onneksi huomenna on vapaapäivä.

[q]Nitta, 14.3.2006 09:12:
---
Reetta, 9.3.2006 18:58:
MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!

---

Mulla tänään... ja täysin sama tunne

[size=8]se siitä tsemppaamisesta[/size]

Käyn kokeilemassa ja jos ei mee läpi niin... Uusintaan
[/q]

MÄ MEEN UUSINTAAN..........

Vihtu mä oon kohta jo oikea konkari noitten sakkojen kanssa...

[q]sapeli, 24.8.2006 14:42:
Selkä kipeempi ku koskaan, joku noidannuolen tapainen yläselän oikealla puolella Pitää koittaa vähän venytellä, ei muuten pääse oikein liikkumaan mihinkään...
[/q]

Joo. Päivän sana on Mobilisoida.

puolet työkavereista kipeänä ja tiedossa vähintään 12h päivä o_O
ihan turha kuvitellakaan että ehtisi valmistautumaan illan koulutustilaisuuteen*igor*

no, luovuudella sitä ollaan ennenkin selvitty. ja selvitään tänäänkin.
ehkä.

Äääääääh, mä oooon niin vihainen, etten tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Just kun kaikki alkaa oleen mallillaan, niin joku tulee ja pilaa kaiken. Mulla on maailman paskin, ammattitaidottomin, huonoin, kamalin opinnäytetyön ohjaaja ever! Siltä ei irtoo tapaamisaikaa, neuvoja ei mitään. Toivottavasti selviän jotenkin näistä vikoista viikoista ennen opparin palauttamispäivää.

Ärh. Väsyttää ja vituttaa ihan huolella. Nyt tartteis vaan lisää unta kuulaan että tää menis ohi.

väsymys ja kiire*poks*
tänään kun pääsee töistä kotiin niin en tee kyllä YHTÄÄN mitään.

.. unohdin aamulla luurin himaan, olis tarvinnu soittaa pari "tärkeetä" puhelua mut ei sitte :(

Vihdoin saavutin oikean fiiliksen ekaa kertaa pitkään aikaan.
Olen siis valmis nauhottamaan jonkun kivan setin...
No kaikki luistaa kun rasvattu kumiankka. Saan setin valmiiks. Aika tallentaa.. FATAL FUCKIN ERROR

Kone jumahtaa täysin ja kaikki kusi. Päivän :(

Heräsin taas kuuden tunnin yöunien jälkeen, kauheit painajaisii koko yö ja nukkuessa jännittänyt niin että nyt niskat kipeenä*grr*
Kaiken kukkuraksi heräsin yöllä tupakalle ja kävelin päin seinää, nyt olkapääkin kipee, perkele!*dissaa*

[q]Defiz, 1.5.2006 20:54:
---
Cuji, 1.5.2006 20:47:
Mulla on ripuli

---

hmm, mulla kanssa + darra
[/q]

Mun ripuli onkin paras. Ei tarvii mitää muuta ku 2kertaa tyhjentää kunnolla ni darra lähtee hähää.

Hikoilin ja pyörin koko viime yön.. ja aamulla kun heräsin, niin ryin keuhkoista ja päästä kilon ihanaa räkää ulos.. Not good. Loppuviikko sairaslomaa [size=8] = Playstation2 [/size]...

huomenna tiedossa vähintään 12h työpäivä.
normaalin työpäivän päätteeksi lupauduin lähtemään työkaverin seuraks vetämään yhtä kurssia ja ottamaan oppia ensi syksyä varten..Tähänkään mennessä kertyneitä reilua 20h ylityötuntia ei ole ehtinyt missään välissä ottamaan pois ja lisää vain tulee :(

no, pääsenpähän taas ns. työmatkalle..Mäntsälään :DDD

Lähen tänään maalle, periaattees ihan kiva lähtee vähäksi aikaa lepäilee ja ulkoilee koiran kanssa mut tulee kauhere ikävä murua. Ku nähään vasta keskiviikkona seuraavan kerran.
Iksu*nyyh*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O