päivän :(

Back to häröily O

Olen jäässä, kurkku kipeä, yskittää. Olen lössähtänyt, kun treenaaminen on jäänyt vähemmälle.
Seurustelevilla kavereilla ei ole aikaa mulle. Olen yksin.
Mitähä vielä.
Kaikki rahat meni jonnekkin ja työtkin loppuu. Ihanaa.

[q]DJ Rx, 5.2.2009 12:42:
Ei nyt taas mene kovin vahvasti tämä meikäläisen elämä
[/q]

[q]Zenni, 14.8.2008 11:41:
---
Miinapiina, 14.8.2008 08:44:
muoks: mikä tossa on mennyt vikaan??

---

Siis hyi helvetti, tekee ihan pahaa kattoo.
[/q]
Silmät syöpyy mun eniten naurattaa toi "ex-ystävänsä" Rachel kauppila. ystävyys ilmeisesti lakkautettu

[q]La Petite, 14.8.2008 12:06:

Silmät syöpyy mun eniten naurattaa toi "ex-ystävänsä" Rachel kauppila. ystävyys ilmeisesti lakkautettu
[/q]

"Johanna Tukiaisen ex-kaveri, Rachel Kauppila oli kutsuttu matkalle mukaan Johannan toimesta. Johanna halusi alunperin juhlia synttäreitään mm. Rachelin kanssa (mukaanlukien muut ystävänsä) mutta he eivät ole enää ystäviä sattuneesta syystä."

vitun bensa loppu kotipihaan ja viel pitäs ajaa mukamas päiväkotiin ja takasin.
Nesteen automaatti huusi erroria, enkä tankannu sit ollenkaan (kun en ollu sale tilin saldosta, ois ollu ehkä megahäve mennä maksamaan, eikä oiskaa sit ollu rahaa..).
No onneks on lompakos sen verran, et pääsen tonne keskustaan hakemaan sen lapsosen, se on taas henkimaailman juttuja, miten päästään kotiin sieltä.

heheh, tyypillistä mun tuuria, onneks on sentään ruokaa kaapeissa.

no huomenna on päivä uus, sit ei varmaan enää ees vituta

Kirottu julkinen liikenne

Kaksi aamuvuoroa jättää tulematta, pysäkillä seisoskelua päälle puoli tuntia. No, onneksi ei satanut tai tuullut yhtään enempää :D

V..TU! Mä oon kipee! Mä EN ole IKINÄ kipee ja sit mä tulen just lomalla ja UV:ksi kipeeksi! Niin mun tuuria! No ei voi mitään, silti aion bailaa!

[q]JasonX, 14.8.2008 16:36:
---
Josssu, 14.8.2008 15:38:
En löydä asuntoa

---

sama vika =(
[/q]

Samaa vikaa ja opinnot alkaa toisella paikkakunnalla 25pvä
Joku vois majottaa hyvinkäälle kivan ja sisäsiistin pojan

säätäminen.oma vika.

[q]pirpeli, 9.12.2008 15:31:
säätäminen.oma vika.
[/q]

sää oot vaan niin kauhian hätänen.

[q]Zenni, 25.10.2006 19:33:
Jos mä voin kattoo Simpsonit eka?
[/q]
Sovitaan näin, mutta vain, koska kannatat hyvää lätkäjoukkuetta

[q]ipe, 9.12.2008 15:45:
---
pirpeli, 9.12.2008 15:31:
säätäminen.oma vika.

---

sää oot vaan niin kauhian hätänen.
[/q]

Käsitin väärinkin.
Ja ajattelin vaan olla tehokas. Enpä ollut. Mutta samapa tuo, asia on nyt kunnossa.

nii ja toi uus naamakirja on ihan saatanasta....

että epätietoisuus voi olla hajottavaa..ei tiedä mitä ajatella ja odottaa ja aina pelkää pahinta..toivon mukaan ensviikolla asiat selviytyy johonkin suuntaan (Toiv. parempaan)...*poks*

[q]H3li, 15.8.2008 10:29:
no tottakai mä olen kipee!
[/q]

mulla alkaa helpottaa jo

*senkin**toktok**grr**eiei**hmph**släp**eikä*vittu! minkä takia pitää perustaa tommonen oppilaitos missä kukaan ei tiedä mistään mitään, eikä mikään toimi..vitun metropolia..! arrrrgggg...

Unirytmit taas ihan sekaisin ku yö duunis.

[q]Vampyrella, 15.8.2008 16:23:
Ja Fresitaa jos löytäs kans. <3
[/q]

Multa löytyy, tuu kylään! *hali*[size=9]
ainiin! alkon täti sanoi et sitä ei saa pakastaa vaik ohjeissa käsketään, koska 1/10 pulloista räjähtää pakkaseen. Jääkaapissa min. kolme tuntia ja mielellään yön yli, t. tietotoimisto[/size]

Ja se päivän :( on että Milla muuttaa maanantaina ihan väärälle puolelle Suomea enkä tiiä koska nähdään seuraavan kerran

Leikkauspäivä sovittu, nyt tulee pitkä sairasloma

Kerrankin kun on yksin himassa (jee, omaa aikaa) niin sitten onkin ihan mielettömän tylsää. Ja vaikka me ei muuten äijän kanssa kommunikoitais mitenkään, niin ainakin sitä vois välillä käydä p(n)usuttelemassa. Mutta nyt kun on yksin, niin tuntuu ettei oo mitään elämää missään. Ja kaveritkin on koluttu läpi. Missä mun elämä?! Kerrankin kun olis ihan kunnolla aikaa lähteä jonnekin ja tehdä jotain, niin totta kai siinä käy näin: istun yksin himassa ja itken tänne kuinka tylsää mulla on. Kalsarikännit kunniaan sitten *hmph*.

O