päivän :(

Back to häröily O

[q]Freja, 8.10.2007 06:56:
En halu ees aatella, millasta töissä si tulee oleen.
[/q]

Jooh.

Ois ehkis pitäny jäädä vaan kotiin, ku siitä tällasta tuli. Ja kello ei oo ees yhtätoista.. Itkettää ja surettaa ja pipittää ja haluis vaan peiton alle ja ehkä jonku paijaamaan ja parantamaan ja lohduttaan ja ja ja
Tosi uupunut olo.

voi itku. :(

Vittu kun vois pitää lomaa. Alkaa olla mitta täynnä vähän joka asiaa.

harmittaa kun alunperin ei eilen pitänyt kaljotella tai muutenkaan hillua, mutta sain sattumalta illalla lipun pendulumin bileisiin, jotka oli ihan vitun paskat, ja nyt tänään on ollut melko nuutunut olo.

Ei oo hetkeen ollutkaa tällasta kipuilua et oksettais eikä mikään asento tunnu hyvältä. Argh.
Ei oo ees oikee muuta vaihtoehtoo ku ottaa nappia (ihan reseptilääkettä) naamaan, josta en kyl tykkää yhtään mut en löydä enää muutakaan ratkasua. :(

:'(

Kurkku on kipeä

ei ny meinaa krapula hellittää

ei tuu taaskaan uni.

Vit** mun jalka on hajonnu. En pääse juoksemaan. Mikähän musculus on menny rikki..

Suhteellisen väsy. Tosi väsy. Nukku. Halun kotiin.

Nyt ei vaan mikään toimi :/

http://sinfest.net/comikaze/comics/2000-04-10.gif

Kipeä heppavauva Ellý :(

Hitto mikä ilma! Tuulee niin et meinaa letti lähteä päästä.
Saa nähdä joutuuko muksut köyttämään maahan kiinni kun ulos lähetään

Flunssa

Ahistaa jotenkin, kun kaikki on duunis jotenkin ylivilkkaita tänään. Kollegakin hölöttää tos vieres ja kertoilee typeriä vitsejä, mut mä en vaan jaksais kuunnella saatikka leikkiä nauravaa.
Ahistaa kun ei oo ketään tyyppiä, kenen kanssa vois ihan _puhua_ asioista ja olla vaan, ja vaihtaa ajatuksia. Ehkä jopa nauraa aidosti.

[q]Oj, 26.8.2009 12:57:
Kipee..

Onneks tuli pari kauan odottamaa vinyylii.. Noh niistäki oli toine eri mitä tilasin *toktok*
[/q]

latailisit internetsistä! :)

oon sitte onnistunut välttään lenssun, mut nyt se sit yllätti muutamana aamuna ollut todella kamala olo ja viime yönä en sit oo nukkunutkaan varmaan 3 tuntia pidempään höööööööh

Edessä 7 tuntia junassa. Argh.
Lentäen ois ollu tunnissa perillä, mut minkäs teet. Argh.

No mut, on ainaki si reissut reissailtu hetkeks aikaa :D

[q]Stene, 6.9.2009 23:35:
---
Heli, 6.9.2009 13:58:
saatana. vituiks menny viikonloppu :/

---

sama!

maanantai
[/q]

joo kyl on ärsyttäviä moiset

jaa´a.. enpä tiedä mistä alottas. eipä oo näin huonosti menny vähään aikaan

O