päivän :(

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 3.1.2008 11:49:
elisa lähettelee ihan hirveitä puhelinlaskuja, ja oon nyt monta päivää yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, ja siel on niin pitkä jono, ettei mua hyväksytä edes jonottamaan pitäsköhän kiltisti vaan maksaa..
[/q]

Elisallahan on toi laskutus ihan viturallaan ollu ilmeisesti kesästä lähtien. Kaveri kiroilee myös noita ihan ihmeellisiä laskuja. Tän ko. kaverin viimesin lasku koostu ilmeisesti järjettömästä määrästä tekstiviestejä, joita se ei koskaan ole lähettänytkään.

http://www.elisa.fi/popup_file.cfm?t=1&o=173.70&did=5595

Mun nappikuulokkeet hajos. Taas. Mä en tajuu ku kaikki saatanan kuulokkeet hajoo mun käsittelyssä viimeistään puolen vuoden käytön jälkeen. Enkä mä edes revi ja retuuta niitä :(

[q]juuco, 2.3.2008 22:13:
Kurkku taas kipeä. Viikonhan mä ehdin terveenä ollaki..
[/q]

Yö tulikin sitten ryittyä limaa kurkusta. Jäi yöunet vähän vähiin *nuha**haukottel**poks*

[q]juuco, 3.3.2008 08:56:
*nuha**haukottel**poks*
[/q]

Hyi saasta mikä fiilis.. Luultavasti kuumetta ja päätä särkee. Kiva olla duunissa

[q]juuco, 24.2.2008 20:52:
Voitin lotossa vaan 9 euroa :(
[/q]

Ei sitten tullut sitä 3,7miljoonaa euroa viime arvonnassa. Enkä pässi laittanu edes Jokeria, olis tullu kompensaationa edes 11eemeliä :( Flunssaki painaa päälle. Taas kerran.

Meil on duunis vaihdettu järjestystä ja duunipaikkoja, ja tietty just mun tuuril mä oon sen uteliaimman ja äänekkäimmän tyypin vieressä.

Ihan sama mitä teen tai kirjotan, ni se kyttää ja kommentoi. Nyt se lähti tauolle ni ehin hetken manaamaan

[q]juuco, 7.5.2008 08:25:
Jaa'a... Sitä ollaan taas vuoden verran lähempänä kolmenkympin kriisiä.
[/q]

[q]MissKoo, 7.5.2008 09:31:
Kauhee tyhjyys iskee kolmekybän bileiden jälkeen. Lähemmäs puoli vuotta suunnittelua ja odottelua ja nyt ne on ohi

Mä en kestä tätä arkea.
[/q]

[q]Tiinuliinu81, 7.5.2008 09:52:
Joku ikäkriisi menossa ja sen lisäksi koko elämä vähän sekaisin, sanoisin. Ehkä se johtuukin siitä.
[/q]

Tätä taitaa olla liikkeellä

[q]Taika, 24.2.2008 21:01:
samoin :(
ensi lauantaina sitten se miljoona :D
[/q]

"Ensi lauantaina tarjolla noin 3,5 miljoonan euron jättipotti"

Kyllä kelpais.. :)

[q]Vampyrella, 15.1.2009 19:37:

[/q]

tosi ikävää kyl

Örps, ruoka ei meinaa pysyä sisällä. Meinasin oksentaa kun vedin väkisin aamupalaa. Mitähän tää nyt sit on.

Enkä saanu itteeni ylös niin aikasin ku piti. Miten voikin väsyttää näin överisti koko ajan. Ja taas kerran mikään ei huvittais. Onneks vika kuukausi menossa tätä hormonipaskaa, jospa vaiks sit helpottais ees vähäsen.

kuumetta 39 astetta odotan ensi yön unia <3

[q]kinderi, 28.10.2009 13:43:
Lääkäri ei oo vieläkään soittanu labrojen ja kuvausten tuloksia, piti soittaa maanantaina jos niissä ei oo mitään kummaa.
Kuinka paljon mä saan huolestua tässä vaiheessa?
[/q]

Ootko varma, että ymmärsit ton oikein? Yleensä lääkärit soittaa silloin, jos niissä tuloksissa _on_ jotain kummaa. Silloin, jos kaikki on niinkuin pitääkin eli tuloksissa ei erityistä ilmene, ei yleensä soiteta ollenkaan. Mutta tiettyhän toi on aina ihan miten sovitaan. Joka tapauksessa, jos niissä olisi jotain kummaa, lääkäri nimenomaan soittaisi kertoakseen, että pitää esim. tehdä lisätutkimuksia tms. En siis huolestuis vielä älyttömästi. Jos huolettaa, niin soita lääkärille päin?

Korvaan sattuu. Jo eilen huomasin et sitä särkee semisti, nyt alkoi kipuilu taas. Toivottavasti ei ois (pitkästä aikaa mut jälleen kerran) korvatulehdus tulos. :(

Pariskunta, mitä pidin onnellisen ja ikuisesti kestävän parisuhteen symbolina, eroavat. Ja helvetti kun kuulin sen jo aikoja sitten mut jotenkin vaan oon toivonut että ne sopisi asiansa. Voi masis :(

Töissä alkaa tyypeil oleen hermot jo aika kireellä.
jatkuvia saikkuja/poissaoloja, työnsä tekeville ei jää aikaa enää pitää taukoja/tehdä rästitöitä.
Kiitosta ei heru oikeen mistää suunnasta.

Aini, saatiinha me viime viikol laari karkkia. "jee".

En muista et ois ikinä ollu näi kitiseviä kaikki vähitenkin stressaavat ihmiset. Outoa nähdä kaikki näin kireinä.

Päivät menneet vähän hukkaan. On nii sekavia vuoroja. Väsyttää koko ajan, fyysinen ja psyykkinen kunto ihan nollassa. Aamulla viideltä herätys ja 7-15.30 töitä, sitten kaks vapaata. Siihenkin tuntuu olevan niin pitkä aika.. Ja nukun varmaan sitten koko ajan.

Väsy, poikki, poks, ja pinoon.

Hohhoh. Väsymys alkaa oleen jo aika tappavaa,ajatus kulkee normaaliakin huonommin,koko ajna on kylmä,päätä jomottelee ja kaikki tuntuu vituttavan.

Ja mä en saatana saa lääkärille edes soittoaikaa jotta vois selvitellä ongelmaa. Vittu. Perkele.

sattuu

Justiin viime viikolla kehuin, että ei oo pitkään aikaan ollu mitään maanantai-oloa töissä. Nii, pitikö mennä sillain kehuskelemaan.

Nyt on aika ja ja *ding*. Onneksi on rästissä noita vähän "aivottomampia" hommia, niin josko niillä sitten aloteltais tätä päivää. Pikkujoulukausi ja itsenäisyyspäivä...tää on niin tätä.

paha olo

O