päivän :(

Back to häröily O

työmotivaatio vähän hukassa just ny..

Hauveli lähti toiseen maailmaan eilen.*nyyh**nyyh*

Nothing compares to you

tuli herättyä taas sen verran myöhään.. et tietää jo nyt ettei saa mitään aikaseks tänään

[q][Siru], 4.11.2009 14:09:
tuli herättyä taas sen verran myöhään.. et tietää jo nyt ettei saa mitään aikaseks tänään
[/q]

tuli herättyä sen verran aikaisin ettei saa kumminkaan mitään tänään tehtyä - väsyttää niin pirusti

"Selvityspyyntö opintojen edistymisestä"

Jaaha. Masentaa muutenkin, nyt joutuu keksimään jotain tuonkin suhteen. Opintopisteethän ei riitä mihinkään.

Jaaha, se ois sitte taas sellasia uutisia että voi unohtaa hyvät unet hetkeks.
Vitunperkele kun paskat asiat tulee AINA uniin ja nyt saa sit ihan hereillä ollessakin pelätä rakkaan ihmisen puolesta.

[q]Freja, 21.10.2006 22:31:
Asiat menee vaa huonompaan suuntaan. Ihan paska päivä, ja jatkuuki vielä, vittu.
[/q]

Flunssakin viel tähä päälle, saatana.

[q]Cjet, 27.10.2006 22:25:
Nyt on jo paljo parempi fiilis, ku on käyny saunoo ja saanu pari bissee. *känni*
[/q]

Jee! Hyvähyvä!

Siskon koira vietiin tänään piikille :( Tuntui pahalta hyvästellä kun tiesi ettei koskaan enää tule näkemään... Onneksi muistot säilyy sydämessä ja niitä ei sieltä kukaan voi ottaa pois.

R.I.P. Myrsky *sydän*

Kämppä on ku pakastin :( Huomenna pitää ottaa projektiksi ikkunoiden tiivistyksen ja teippauksen. Ovellekin pitäs tehä jotain, en vaan tiiä mitä. Wanha puutalo talvella </3

prkl kun muutettiin kesällä laakson terveysaseman piiriin niin sehän toi sitten mukanaan sellaisen mukavuuden kuin matkan kannelmäkeen. laakso on influenssasairaalana tms ja kaikki meidän alueen asiakkaat käy sitten tästä lähin kantsussa. vtu jes :(
työterveyskään ei kata gynekologipalveluja vaikka e-pillerireseptin uusimisen vielä kattaakin. bastards.

[q]ninscu, 17.10.2009 21:51:
Kämppä on ku pakastin :( Huomenna pitää ottaa projektiksi ikkunoiden tiivistyksen ja teippauksen. Ovellekin pitäs tehä jotain, en vaan tiiä mitä. Wanha puutalo talvella </3[/q]

Useissa vähän vanhemmissa taloissa ilmanvaihto perustuu osin ikkunoiden vuotamiseen -> jos ne teippaa, voi ilma mennä aika huonoksi. Itsellä on kokemusta moisesta yhdestä 60/70-luvulla rakennetussa talosta jossa asunnon edellinen haltija oli tiivistänyt ikknuat, ei paljon ilma vaihtunut.

Tylsäätylsäätylsää :(

TELKKARI, PASKANA... tosin saattaa olla ihan ok juttu, no more mediakasvatusta ku ei oo varaa ostaa uutta.. luenpas kirjan

vooi vittu

kitaran kieli katkes... ehkä mun pitäis pysyy nois "kone" hommis

[q]Steven Hoaks, 22.6.2006 15:53:
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen Että kivat teille vaan sinne huits vittuun, missä tuo sitten pidetäänkin

http://irc-galleria.net/view.php?nick=fine&image_id=38282166
[/q]

kato ne vaan menivät tonne "kuvat" osastoon ja löysivät ton kuvan... ei niitä siel 4000km pääst paljo kiinnosta kenen se on. sori

Tulipahan taas takapakkia.
No mut, kyl sen jotenkin saa setvittyä itsekin ilman huimia kustannuksia.
Ny vaa jännää vähäsen huominen, tai ei ees jännää vaan pelottaa, vaikka sekin on sellai et si ku jotai käy ni mä oon ainaki saanu kysymyksiini vastauksia, joka olis siis hyvä asia.

No mut silti.

Sormet ja varpitkin taas kohmees.

[q]sts, 25.6.2006 14:20:
---
Steven Hoaks, 22.6.2006 15:53:
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen Että kivat teille vaan sinne huits vittuun, missä tuo sitten pidetäänkin

http://irc-galleria.net/view.php?nick=fine&image_id=38282166

---

Pistä oikeus juttu käyntii sinne venäjälle :D

Varmasti lämpee mafia joka salee totaki bilettä pyörittää :D
[/q]

no itseasias ne ovat erittäin sivistynyttä porukkaa

Ei vaan meinaa saada unta. Viimeyönä nukuin peräti 1,5 tuntia 10 minuutin pätkissä. Tänään oli raskas työpäivä, minkä jälkeen yritin nukkua päiväunia, mutta en saanut unta. Ja nyt olen 3,5 tuntia pyöriny sängyssä ilman unen saantia. Aamulla pitäis mennä seiskaks töihin. Toisin sanoen 5.45 herätys :(

O