päivän :(

Back to häröily O

Flunssa PVD:n keikkapäivänä. Ei tästä ihan heti paljon :(-mmäksi mee.

Helvetti sentää, koko vuoden terve ku pukki ja sit heti kun vähän syksyä ilmassa niin jo toista kertaa flunssa kuukauden sisään. Kiesus miten turha vuodenaika tääki.

Näyttäis tulevan kaikin puolin niin paska maanantai, että oksat pois joulukuusesta vaan. Ärrrmurrr.

Välikorvantulehdus ja antibiootit
Johan siel koulussa 2 päivää ehti ollakin!

Sulakkeet pamahti, koneesta meni ilmeisesti virtalähde. Ei mee enää päälle.
Kuitit hukassa.
Ei varaa uuteen.
Vittu.

Jos tekee chilipataa habaneroista, ei kannata kesken habaneron leikkaamisen kaivaa nenää. Huomasin juuri.

tanan lenssu... niin on ku kaktuksen olis nielly...*nuha**hmph*

[q]opmdevil, 26.9.2009 21:27:
Jos tekee chilipataa habaneroista, ei kannata kesken habaneron leikkaamisen kaivaa nenää. Huomasin juuri.
[/q]
Käväse kusella viel ennen käsien pesua ;)

:(

Tänään nyrjäytin nilkkani niin pahasti että on ihan turvoksissa ja buranan voimalla yritetään jaksaa vaikka särkee ihan samperisti. En ole koskaan ennen näin pahasti nyrjäyttänyt nilkkaa. Oikein kuulin rusahduksen kun nilkka vääntyi. Tästä opimme että älä temmellä kymmenen vuotta nuorempien lapsien kanssa.

Systerin pieleen menny päivä :(

Koin kauhunhetkiä herätessäni outoon rapinaan. Avatessa silmäni, näin toisen kissan ikkunalaudalla ikkunan ulkopuolella.
Onnekseni sekin tajusi olevansa väärällä puolella, kun huutelin sitä hetken, ja se kömpi takaisin sisälle. Toi on nii liukaskin tuo ikkunalauta. Ois ollu ikävä pudotus.

molemmat jalat ihan tulessa, aaah tätä kipua!

Olin päättäny kui paljo maksan mitäkin laskuu, ni miten voin olla nii urpo et muistan just miettimäni väärin ja maksan liikaa ja ny mun tilil on 60e?

No ei siin mitää et saan maksettuu mut voi hemmetti, ois voinu vähä miettiä taas enneku vahvistaa ne maksut. Urrrrpo.

Ahdistaa. Vituttaa. Itkettää.

Olen nahkea lahna.

melkeen kyl oikeestaan perjantain :( kun sillon selvis et kavereil ollu jo kesäkuusta tyhjä 20m^2 huone johon ne on ettiny asukasta. Elokuussa kun piti muuttaa ni sinnehä mä olisin ehottomasti muuttanu mut empä mä varmaa enää jaksa nyt vähään aikaan siirrellä kamojani.

Avasin sähköpostin ja aloin stressaa työjutuista. *grr**senkin*

Edelleen ihan kipeenä
Onneksi mutsi toi tänään vähän lääkkeitä lisää mut kyljet on jo ihan arat kun oon yskiny niin paljon.
Kuume ei oo tänään sentään jojoillu mut eilinen oli ihan kamala kun lämpö hyppi 36,2 - 39,1 väliä sellaisen 3h välein nousi sit laski. Tuli "pikkaisen" palelua ja hikoilua..

Mun maha on kipee!!!

Piti sit näköjään treeneissä oikean jalkaterän venähtää ja nyt ei pysty astumaan kunnolla. kaikenhuipuks taitaa viel flunssa iskee

joku vatsaflunssa/ruokamyrkytysmeininki pukkas yöllä päälle. Vessa tuli tutuksi. Aivan kauhea olo oli. Meni sitte tietty ohi just ku ois pitäny herätä töitä varten. kraah osasipas olla suht mielenkiintoinen yö :(

O