päivän :(
[q]satumetsä, 28.9.2006 17:50:
Tupakka pyörii koko ajan mielessä. Yritän siis lopettaa.
Tuli helvetin iso puhelinlasku. Seuraava lasku on vielä isompi.
En ole käynyt ikuisuuksiin missään ulkona, piti mennä lauantaina, taitaa jäädä väliin.
Tietokone taitaa hajota.
Kulta on ihan liian kaukana. Ei voi pitää enää yhteyttä puhelimella eikä kohta tietokoneellakaan.
[/q]
http://www.stumppaatahan.net/index.php?page=3
[q]KooKie, 5.10.2006 17:33:
Meillä on ruoaksi muikkuja. MUIKKUJA?! WTF?!?! Haluisko joku adoptoida mut ruokailun ajaksi?
[/q]
Minä voin adaptoida sinut. Mul on "katkarapu sinihomejuusto pastaa" ja sit viel jälkkäriks korvapuustei.
;)
[q]^Petunia, 3.3.2007 09:26:
eilen se jo alko tehdä tuloaan ja tänään se lopulta tapahtu...
Vitun digi-aika tuli taloyhtiöön!!
Ja arvatkaa vaan Onko mulla digi-boxia???? *toktok*
Missasin mun la-aamun piirretyt!
[/q]
Raitkaisin ongelman heittämäl TVn pois kesällä.. en ole missannut hetkeäkään. Ja ai tätä ihanuutta, pää on kirkas. Yksikään vitun vaippamainos ei pyörii siellä.
[q]martina, 2.5.2007 23:06:
loppuis jo tää helvetin olo. sydämeen sattuu, tunnen itseni niin mitättömäksi ja typeräksi koska en ikinä ota opikseni vaikka joka kerta näin käy.
[/q]
kyl se siit ;)
[q]ninscu, 17.10.2009 21:51:
Kämppä on ku pakastin :( Huomenna pitää ottaa projektiksi ikkunoiden tiivistyksen ja teippauksen. Ovellekin pitäs tehä jotain, en vaan tiiä mitä. Wanha puutalo talvella </3
[/q]
Jos on 2 ikkunaa niinku ulkolasi ja lämpölasi niin älä teippaa sitä ulompaa olleskaan ellei ikkunan päällä ole tuuletusräppänää. Muuten saattaa alkaa ikkunat hikoilee / jäätyilemään talvella.
Sitten ei ole kellään kivaa :)
--pete
[q]maiu, 2.8.2008 03:40:
..ystävä on tänään löytynyt kuolleena..
"kasvoilla kirjaimia
käsivarsilla sanoja
sydämissä lämmintä verta
poskilla surunauhoja
puhutaan kuin pakkaselle
puhutaan pohjatuulelle
joka suurena valtatienä
nousee meidän väliimme
kuin lintu lepäämässä
vaikka joka oksa horjuu
kuin kala ennen koskea
tietämättä, taitamatta
epäilysten kirkkotarha
kasvaa piikkipensastaan
kun aika tuskan jälkeen
jatkaa outoa kulkuaan"
Rakkaudella muistaen ja ikuisesti kaivaten.
[/q]
Ei olis kyllä tippaakaan hotsittanut tulla töihin
[q]JasonX, 3.8.2008 03:02:
---
tumpsi, 2.8.2008 22:01:
---
JasonX, 2.8.2008 21:35:
Vituttaa kaverin puolesta. Koittavat duunissa kusta sitä silmään kokoajan, jalka paskana ja ei voi ottaa saikkua. keletanaprkl
---
mikäs on sellanen duuni missä ei sairaana "voi ottaa" saikkua?
---
vaikka yksityinen hoitopuoli. jos ei ole vuoro lista menossa kun otat saikkua niin on sitten palkatta saikulla. kyllä on ihanaa.
[/q]
osa-aikasen osa on aika osa-aikanen.
[q]tumpsi, 2.8.2008 22:01:
---
JasonX, 2.8.2008 21:35:
Vituttaa kaverin puolesta. Koittavat duunissa kusta sitä silmään kokoajan, jalka paskana ja ei voi ottaa saikkua. keletanaprkl
---
mikäs on sellanen duuni missä ei sairaana "voi ottaa" saikkua?
[/q]
vaikka yksityinen hoitopuoli. jos ei ole vuoro lista menossa kun otat saikkua niin on sitten palkatta saikulla. kyllä on ihanaa.
Kiertelin eilen vaikka kuinka monessa kaupassa etsimässä mm. UV-vaatteita, enkä löytänyt mitään kivaa.
[q]Miinapiina, 27.9.2007 12:56:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709276640356_uu.shtml
tulee kyl tosi paha mieli ku lukee tollasta
[/q]
Totta.. :( Inhottaa olla niin eläinrakas ihminen. Noi entiset omistajat ansaitsis kyllä mieluummin sitä remmiä.
muks: ARGH! Tuli siirto omasta viihtysästä toimistohuoneesta avokonttoriin! Se kyllä oliki vaan tilapäismajotus, mutta silti.. Nyt mun pomolla on lähes suora näkyvyys mun työpisteelle ja näytölle. Surffailu hankaloitui huomattavasti.
Lisää paskanakkeja satelee niskaan ja nyt tuntuu vähän siltä, että pientä flunssanpoikasta on ilmassa.
[q]Zenni, 31.3.2008 19:02:
---
juuco, 31.3.2008 15:35:
Lotto on ihan saatanasta. Miks mä en voita koskaan? :(
---
Tuttu tunne :D
Joka kerta ku otan loton mul on aina kutina perseessä et tällä kertaa tulee voitto. Tähän asti suurin saavutus on kolme oikein :(
[/q]
Joo, mulla kans joka viikko sama kutina. Sitä rupee jo suunnittelee et mitä kaikkee sitä sit vois ostaa ja kelailee et maanantaina pitää sit ottaa töistä lopputili. Sit sut isketään brutaalisti takas maanpinnalle ja sitä huomaa et on leijaillu pilvissä ihan turhaan.. :( Veikkauski väittää et suomalainen voittaa mukamas aina. Paskat sanon minä *grr**nauru*
Unohdin mp3-soittimen himaan :( Nyt on tylsää töissä.
[size=8]Myös tää hirvee krapula on aika :([/size]
[q]Lucifer Inc , 1.10.2007 11:23:
jeps. ois se pitäny arvata
Arvauskeskuksen ajanvarauksen tantta: "no mikäs sua vaivaa?"
Minä: "Aamusta saakka ollu niska täysin jumissa ja kokoajan kipeämpi"
Tantta: "Tää ois nyt lääkärille kuuluva asia, mut me ei pystytä sua auttamaan"
Minä: "Siis mitäh?"
Tantta: "Niin siis me ei valitettavasti pystytä auttamaan sua tällä hetkellä. Mene kotiin lepäämään ja ota burana nyt sekä illalla. Katso pari päivää ja jos tilanne on vielä sama, niin katsotaan uudestaan"
Minä: "*grr**släp**senkin* Jaa, mä en pystyny töissä tekemään mitään, ku niska on niin kipeä"
Tantta: "Tilanne on kyllä nyt tämä. Levolla se lähtee."
JEps. Kiitän ja kumarran yhteistyöstä. Kait se on sit pakko kääntyä yksityiselle sektorille, kun tämä julkinen terveydenhuolto toimii näinkin moitteettomasti.
[/q]
Ainakaan eivät amputoineet sulta jalkaa. Tai päätä

Duunipaikan kahviautomaatti on... RIKKI! *hikoil**nyyh**poks*
[q]Wolverine, 3.10.2007 12:25:
---
MaaKoz, 2.10.2007 21:54:
---
KooKie, 2.10.2007 21:08:
---
MaaKoz, 2.10.2007 21:06:
nyt alkoi viimenen pussucatdollsjakso. tulee ikävä :( tämä ohjelma ollu syksyn piristys, viimesen jakson kunniaksi voin pistää jopa äänet telkkuun :D
---
:DDDDD Priceless.
---
Mories mikä päätös! *sydän* murmur :D ..mut ikävä tulee tätä sarjaa :(
---
väärä muija voitti ;( helmi sarja kyl *sydän*
[/q]
Hirveetä kuraa, sarjan päättyminen kyllä menee "Päivän :D" ja "Päivän *aplodit*" -topikkien alle :D ...mutta joo, olihan sitä pakko katsoa *krhm* *poistuu vihellellen takavasemmalle*
Voi peppu.. Tää on just tätä. No rest for da wicked. Ja taas ollaan siellä. Aaargh.. heikkoa, kyl.
Kokkasin eilen oikein makoisaa wokkia ja aamulla sitten pakkasin mukaani töihin sitä reilun annoksen. Lounastaukoa odotin sitten vesi kielellä vain huomatakseni, että olin unohtanut mun herkkuwokin kotiin keittiön pöydälle. I was like "oh booger..." and like :(
Ottaa henkeen. Toivoin jo, et nää ottamiset ois jo loppunu :(