päivän :(

Back to häröily O

Poljin töistä himaan päin, sitten siinä vaiheessa, kun matkaa oli jäljellä ~1km, niin mäkäräinen teki kamikaze-iskun kitalakeen siihen kohtaan, mihin tökätään sormet jos halutaan oksentaa. Siinä oli sitten kiva oksennella ja heilua holtittomasti fillarin kanssa :( Vastaan tulijat varmaan katsoivat, et jollain on venyny perjantai-ilta pitkälle lauantain puolelle. 300 metriä myöhemmin sain vihdoinkin yrjöttyä mäkäräisenruhon pihalle, niin ampiainen yritti samaa. Onneksi jäi huulien väliin ja sain sylkästyä pois.

Tulin tänään takas kotiin interraililta. Tylsää. Haluun takas ulkomaille...

[q]Android, 13.6.2005 11:01:
...täällä vallitsee aivan karmaiseva haju. Sekoitus ulostetta ja mädääntynyttä kaalia kuvaillee kyseistä löyhkää parhaiten...
[/q]

Täälläkin haisee, mut se oon vaan mä. BUhahuaHUahuaHuaha *hahjust**pahis*

Tosi kylmä. Sormet kohmees ja jalat kohmees

Voe helewatti, osas olla tylsä kesäinfokatsaus :(

sai sentäs kakkukahvit, mut voi elämä, joutu tunnin keikkua jakkaralla, ei selkänojaa ei mitään asennon helpottajaa.

Tehashallissa lähti ilmaletku irti ja paineesta johtuneen voimakkaan pamauksen ansiosta 2 työntekijää meinas paskoa housuihinsa :D
Mut meikäläinen joutu käydä ettimässä, siinä saatanan melussa, sulkuhanaa. Kuulosuojauksesta huolimatta kuulo meinas lähtä. Vieläki sihisee korvissa.

kuuntelin makke biisin :(

Päivä oli erinomainen - aurinko paistoi - töissä ei ollu kiireitä. Mut sit v***u menin lataamaan tollasen p****n biisin ja kuuntelin sen. Nyt v***ttaa.

Perkeleen kesäalaiset alkaa naamaileen. Sovittiin eilen, että mennään lauantaina klo 10 töihin ja päästään klo 16 pois (on aikaa viettää enemmän/myöhempään meripäivillä). Tänään ne sitten tuli kysymään josko tultaisiin klo 7 töihin ja päästäisiin pari tuntia aikasemmin. Sanoin ettei käy. Menivät valittamaan pääluottamusmiehelle ja vielä valehtivat sille. Sanoivat että olin yksin sopinut, vaikka kysyin kaikilta erikseen ja kaikki sanoivat, että sopii. No siinähän alkoivat valittamaan työajoista, ei kelvannut, että tehtäisiin lyhyempi päivi, niin sanoin sitten, että pidetään normaali työpäivä 7.00 - 15.30, ette pääse yhtään aikaisemmin, eikä tarvi tulla myöhempään. Ei pääluottamusmiehelläkään ollut enää varaa valittaa.

Olen yrittänyt olla rento työnjohtaja, mutta jos eivät halua rentoilua, niin paiskikoon sitten niskalimassa töitä. Tauot tulevat olemaan lakisääteiset 8-8.15(sis siirtymiset taukopaikalle ja takaisin töihin, eli taukoa noin 5minuuttia), ruokkis 11-11.30 (sis siirtymiset) ja 14-14.15 (sis siirtymiset). En enää kattele yhtään ylimääräisiä taukoja enkämyöhästymisiä ruokatunneilta. Saatanan paskat. Muutama niistä tulee välillä parikyt minsaa aikasemmin töihin ja ottavat siintä saldoa, olen katsonut näitä läpisormien ja hyväksynyt, se loppuu nyt. Muutan tietokoneelta työajat sovituiksi. Turhaampa tulevat istumaan. Nyt teetän niillä sitten kaiken maailman paskahommia, mitä reiluuden merkiksi en ole tähän mennessä teettänyt, koska olen pitänyt niitä turhina töinä.

Liskojenyö ... nukuin ehkä 1,5 tuntia viimeyönä ja nyt pitää lähtä töihin.

(samalla myös päivän :) ja o_O sekä asiakas on aina väärässä)

Mummojen pyhiinvaelluspäivä pankkiin.

Olin tänään raksalla töissä kotkan liikekeskuksen uudella alueella ja siinä chillailtiin ulko-oven edessä, niin joku mummo hyökkäs kadun toiselta puolelta: "Siinä on kaksi poikaa vartioimassa ovea, niin ehkä ne päästävät minut tästä sisälle."
Meiksi: "Ei, valitettavasti tämä on työmaa-aluetta, eikä tänne saa ulkopuoliset tulla."
Mummo: "Mutta jos minä livahdan tästä pankkiin."
Meiksi: "Ei sieltä pääse pankkiin, kun siellä on väliseinät kiinni vielä."
Mummo: "Onhan sieltä ennenkin päässyt."
Meiksi: "No ei tämä ole kyllä ole ollut vielä auki yleisölle, et kyllä olet jotain toista reittiä ennen mennyt."
Mummo: "No mistä minä nyt pääsen sinne pankkiin?"
Meiksi: "Menet tuosta suojatienkohdalta, tuon sinisen pakettiauton takaa. Siellä on liikekeskuksen sisäänkäynti. Kävelet liikekeskuksen läpi niin pääset pankkiin."
Mummo: "Kyllä te hankaloitatte minun elämääni entisestään."
Meiksi: "Kiitos."

20 minuuttia myöhemmin huomasin, kun joku raksanainen talutti jotain toista mummoa pois sieltä työmaa-alueelta :D

[q]Heli, 6.9.2009 13:58:
saatana. vituiks menny viikonloppu :/
[/q]
sama!

maanantai

Vitun peruutustutka*dissaa*. Ennen tuli ajettua ties mitä ajoneuvoyhdiltelmiä tiäs minkälaisiin koloihin, kun käytti päätään ja silmiä, mut peruutustutkan myötä on kyl tullu luotettua siihen piipitykseen. No tänään loppu siihen luottaminen, kun takapuskuri meni halki poikki pinoon.

Paluu arkeen ja liikaa asioita mietittävänä. Lievästi sanottuna ahdistaa...

[q]Annakins, 7.9.2009 08:51:
Paluu arkeen ja liikaa asioita mietittävänä. Lievästi sanottuna ahdistaa...
[/q]

[q]hemuz, 31.7.2008 09:31:
---
Mar6, 31.7.2008 09:28:
---
Hyzenthlay, 30.7.2008 20:33:
Flunssa! mten tähän aikaan vuodesta voi tulla flunssa :(

---

Sanopas muuta.. Hieman on unitytkin nyt vaarassa jos ei tää hellitä.. Sopivasti alkaa kesäloma la niin hyvä alottaa saikkari tänään..

---

Ettei ois Pujo?
Itel ainaki ollu aivastus herkässä ja silmissä tuntuu olevan hiekkaa, lääkkeistä huolimatta.
[/q]

Ei oo kyl meikäl.. Jotain perkeleen hellekuumetta taas on. Viime lomalla lähti muutamaks päiväks ääni ja nyt muuten vaan kurkku kipee ja voi se olla et lähtee taas puhekyky..

On vaan niin paha olla, ettei mikään auta :/

[q]Aurinkoneiti, 23.10.2009 13:41:
siskotyttö joutui lastenklinikalle.
[/q]

Voimia *sydän*

Mun unirytmi on ihan sekasin

[q]kinderi, 23.10.2009 15:47:
---
Aurinkoneiti, 23.10.2009 13:41:
siskotyttö joutui lastenklinikalle.

---

Voimia *sydän*
[/q]

Kiitos, kiitos. Luulisi, että olisi ollut pienelle jo ihan tarpeeksi haasteita.

Tyypillinen maanantaiaamun päänsärky.
Ei darraan liittyvä siis, muuten vain koskee päähän taas.
Kiinnostaa.

O