päivän :(

Back to häröily O

Vaikkua korvissa, eikä lähe pois :(

[q]tiiplis, 17.10.2008 10:37:

Eikä tartte jaksaakaan. Kysy onko joku ongelma, voitko auttaa ja jos ei niin sitten suu poikki ja huulet taskuun. Vaihtoehtoisesti voit myös pyllistää

[/q]

Hahaa, juuri näin! :D

Mä muistan ikuisesti, kun monivuotiseen kesätyöpaikkaani (16-19 vee) vaihtui pomoksi nuori, käytökseltään kalkkunaa muistuttava naishenkilö, josta kukaan ei diggaillut. Mulla oli duunikavereina ihania mammoja ja mummoja, jotka oli ihan fiiliksissä kun ilmoitin, että vikana päivänä saatan kyllä näyttää persettä ah niin ihanalla kalkkunallemme. Lupasivat tulla taka-alalle taputtamaan käsiään.

Nooh, homma sitten kaatui kun sairastuin, ja mulle tuli naistenvaivatkin - ois saattanu olla astetta liian traumatisoiva splatter-kokemus kalkkunalle.

Ah teh memories! *sydän*

Perkeleen sade

infernaalinen vitutus. ei ole mun päivä ollenkaan

Ikävä, stressi ja unettomuus :(

Miksi en edes koittanut vaikuttaa työvuoroihini päästäkseni vielä sinut näkemään elementissäsi, lavalla, kitara kourassa...

Olit niin nuori, silti niin paljon jo nähnyt.

Ikävä jää. Niin paljon hyviä muistoja, myös väittelyitä, senkin sinnikäs paskiainen, niin kuin minäkin, ja muut. Synkistelijä-muusikonrenttu, silti aina jaksoit suhtautua positiivisesti elämään.

Lepää rauhassa, Henkka. *sydän*

[q]Freja, 15.1.2008 08:27:

*paijail*

Mua ahistaa. En tie mitä ajattelisin yhestä asiasta mitä ehkä ajattelen, ja se ahistaa. En uskalla. Pelottaa. Häirää. En tiiä.
[/q]

*pajail* right back !

Munkin mieltä pistää matalaksi yksi homma. Noh, elämä on päätöksiä, ei voi mitään.

Mä oon koittanu sulkee mielestäni sen, et kohta ois lähettävä hautausmaalle. Ei sillä, ettenkö haluis lähteä, mut aina sillon kun mä syvennyn hiljenemään ja miettimään, niin mä yleensä itken silmät päästäni.

Ei ehitty sit nähdä enää. Hirmuisen hieno ihminen se oli. Ei koskaan kattonu ihmisen kuorta, vaan sisintä, ja hirmuisen iso sydän sillä oli. Ihan liian nuorena tuli lähtö. Ois ollu koko elämä viel edessä.

[q]Slim_Jim, 25.9.2009 12:37:
On päiviä jolloin ei kantsisi töihin edes lähteä.
Ja tämä on yksi niistä päivistä.
[/q]

sama täällä kun siellä kysellään taas viikonlopputöihin eikä vaan jaksa..muutenki menny taas viikko kiville iltavuoros..kai sitä haluaa kotonakin joskus olla.

Neljättä päivää putkeen hedari, johon ei auta mikään. Aah.

En saanu duunia joka ois ollutkin ihan liian kiva.

Ahdistaa ja vituttaa. Tekis mieli mennä mytyksi ja ryömiä sängyn alle.

[q]Amma, 26.12.2009 19:47:
---
Oj, 26.12.2009 18:08:
Kuuden tunnin päästä lähtö levin reissulle ja meen hakeen häkkivarastost lumilautaa ni eiköhän senki sit oo joku pölliny :( Se niistä fiilareista sitten

Saatana ku jotkut on vaa niin.....*eiei*

---

Näin jälkiviisaana todettakoon, ettei normi häkkivarastoissa kannata säilyttää mitään arvokasta (matkalaukkuja, mäenlaskukamoja, golfmailoja, autonrenkaita, kalliita vaatteita....). Muutenkin kannattaa käydä esim. kuukausittain tsekkaamassa, että ne kamat jotka sinne on säilönyt, on tallella (kun useimmat ihmiset käynevät kellari-/vintti- yms. varastoissa kerran pari vuodessa).

Oliko muuten muihin varastoihin murtauduttu? Vois ehkä olla ok ilmottaa taloyhtiöön, että siellä on käynyt rosmoja ja muutkin vois tarkistaa omaisuutensa.
[/q]
Meidän talonyhtiön varastoon ku pari kertaa murtauduttiin, niin taloyhtiö asennutti valvontakameran tonne. Eipä ole sen jälkeen kuullut, että murtautumisia olisi tapahtunut.

Tänään on ollut todella, todella väsy. Vielä 50 min, sitten kyllä menen kotiin ja otan torkut. Ellen sit nukaha jo bussissa.
En mä tiiä. On vaa nii väsy.

[q]kilobitti, 22.7.2008 22:08:
---
inneah, 22.7.2008 12:59:
Iski ihan kaamee ikäkriisi *pökr*
Tiedän, olen VASTA 23, mut hui että vuodet menee nopeesti!
Mitään ei oo oikeestaan vielä saavutettu, paikallaan poljettu monta vuotta jo. Enkä osaa tehdä nyt asialle mitään, ottaa itseä niskasta kiinni tmv. Mikään ei kiinnosta
---

Mmm, aika hyvin kiteytetty mun parin vuoden takaiset fiilikset*lohduttel*

Toi 23 ON todella vähän - johonkin vähemmän opettelua vaativaan ammattiin pääsee kiinni muutamassa kuukaudessa. Toisaalta voit ens keväänä pyrkiä opiskelemaan toiselle alalle, ja hitaasti opiskellenkin valmistua ennenku kolkyt kolahtaa mittariin.

Tärkeintä on ehkä vaan kuunnella sydäntään, ja ruveta tekemään sen eteen jotain - sitä kun ei kukaan muu voi puolestasi tehdä.

nimim. "alanvaihto 27-vuotiaana"
[/q]

Joo opiskelemaan en enää jaksa kyl lähteä, se aina ollu niin pakkopullaa. Ammatin oon itelleni kyllä opiskellu mut eipä niitä hommia oo tullu tehtyä työkseen päivääkään.
Ja en jaksa mitään opiskelija köyhyyttä ja duunin tekeminen opiskelun ohella syö kyllä sitä opiskelupanostusta ihan liikaa,nou tänks!

Sydäntä kuunnellen tässä ollaanki menty jo aika pitkälti, teen just mitä haluun ja kesän jälkeen en haluu tehä yhtään mitään taas :D
työttömyys <3

Söin liikaa sipsejä ja nyt on huono olo

Ei taas sitten mikään voi onnistua.
Suht paska fiilis, eikä tätä ainakaan helpota se että muksuilla on joku superkiukkupäivä.

Huoh..

[q]%, 29.1.2009 01:41:
---
remotion, 29.1.2009 00:54:

---

Removax toimii mulle, tarvii myös vesipumpun. Ja onhan noita kaikkia suihkeita yms, aptekkiin mars mars.
[/q]

totta, mulla saattaa jotain manteliöljyä tai removaxia ollakin. mutta kun on kurkkukin ihan tukossa ni ni...

[q]remotion, 29.1.2009 00:54:
[/q]
Removax toimii mulle, tarvii myös vesipumpun. Ja onhan noita kaikkia suihkeita yms, aptekkiin mars mars.

Eiline meni vähä pieleen. No, nyt ainakin muistan et kumpi o kumpi.
Kurkkukipukin on poissa, kumma kyllä, mut tilalla hämärä tunne keuhkoissa, hassu teiniääni ja yskitys. Yleiskunto kyl aika jees.

hitto, nukuin jonkun viis tuntii vaikka olin tosi väsyny. aamulla heräsin ennen kuutta, tekstailin seiskaan asti liskoista, luin lohikäärmeistä ja nytku pitäis lähtee duuniin ni johan väsyttää.
maha on viel enemmän sekaisin ku normaalisti, johtunee tietystä hetkestä kuukaudessa, ja muutenkin alkaa olla aika ultimaalinen vitutus päällä.
tästä päivästä alkaa vielä 8pv duuniputki, että tervetuloa vaan.
miks oon niin vitun kujalla
aina
mitä

ääh

edit: evotinkin vielä.

[q]Amma, 24.10.2007 13:19:
Se on sitä, kun alkaa tulla vanhaksi. =/ [/q]

Mutku en mä oo viel vanha :D

[size=5](hmm no, ehkä jo vähän liian vanha jokapäiväseen dokaukseen ja työntekoon :D)[/size]

O