päivän :(

Back to häröily O

Heräsin painajaisiin monta kertaa yössä, ja kerran jopa omaan huutooni. Iha hirvee yö.
Tais kai johtuu tost kämpän kuumuudesta.. ehkä.
Nyt sit oon töis hirmu väsyneenä.
vois kai pitää bägitauon pian, jos heräis.

Nyt iski simmonen pääkipu, mikä ei näemmä katoa särkylääkkeelläkään eli lääkäriin taas vaihteeksi.

Pahat uutiset et yks vanha kaveri on kuollu. Vaikka ei yhteyttä pidettykään, ni koskettaa tyttöystävän ja muitten läheisten suru. Lepää rauhassa Antti ='(

Kurkku kipee! :(

[q]-Santtu-, 17.7.2008 13:31:
Pahat uutiset et yks vanha kaveri on kuollu. Vaikka ei yhteyttä pidettykään, ni koskettaa tyttöystävän ja muitten läheisten suru. Lepää rauhassa Antti ='(
[/q]

Jaksamista

Olkapää meni eilen sijoiltaan... =/ 5min taistelun jälkeen se onneksi muljahti takaisin.

Koulu alkaa ens viikolla Tampereella, eikä mulla ole vieläkään kämppää... Lehtiroskis, here I come...

kurkku hirmu kipee & kuumeinen olo ja vapaa vknloppu tulossa

[q]anis, 17.7.2008 21:25:
Viina ei oo hyvästä.
[/q]

viina on viisasten juoma..

Ehken mä ookkaan valmis työelämään...

Ei helvetti... Tulin eilen yhen tyypin kaa baarista meille ja olin vaan ruvennu siin meidän ovella et:"Painu vittuun! Lähe menee" Jotain vammaamaan.. Tää on ollu vaan et "mitäh!? en mä ikinä sanois sulle noin!" Hah sit oon vaan ruvennu nauramaan jotain et se oli tsoukki. Hävettää. :D Viina ei oo hyvästä.

Työhaastattelija teki oharit,eikä mitään ilmottanut prkl.No en oo sinne enää menos töihin.

[q]-Santtu-, 17.7.2008 13:31:
[/q]

En tiedä onko kyseessä sama ihminen (nimi on sama), mutta tosiaan ikävät uutiset tavoitti meidätkin heti sunnuntaina aamulla
Pahalta tuntuu, vaikken kovin hyvin ihmistä tuntenutkaan. RIP.

Tää maailman ärstyttävin jäde-banneri...

[q]Hitchhiker, 17.7.2008 10:41:
Nyt iski simmonen pääkipu, mikä ei näemmä katoa särkylääkkeelläkään eli lääkäriin taas vaihteeksi.
[/q]

pyydä lääkäriltä resepti maxalt rabitab-migreenilääkkeeseen. Ne on suht kalliita kpl mutta todella auttaa parissakymmenessä minuutissa.

parilla läheisellä on kans sellasia pääkipuja mitkä ei tavanomaisilla lääkkeillä lähe niin toi maxalt on ainoo mikä on auttanu.

Duunikaverin 11-v tytär lähti sitten kävelemään unissaan ja tipahti sitten toisen kerroksen parvekkeelta....*eiei*
En ole sitten varmaan KOSKAAN nähnyt ihmistä noin shokissa kun se sai puhelun ja kuuli mitä on tapahtunut....

[q]Elwira, 20.7.2008 16:30:
Olo on järkyttävä ja sattuu pelkkä liikkuminenkin. Kroppa mustelmilla ja naama muodoton. Vitun hyvä hääpäivä tulossa huomisesta. Viimevuonna olin tosi pahassa räkätaudissa ja nyt. Voi saatananan saatanan saatana! raivo oli eilen mieletön ja jatkuu pitkänä vihana tänään! Jumankauta jos yksikään lökäpöksy ikinä mun elämän aikana erehtyy tulla jutteleen mulle!
[/q]

huh, mitäs vittua kävi?

Tää kuuluu eiliselle: kynsi katkesi boohoo

Yön aikana on satanut lunta :(

[q]Apo, 21.11.2009 02:18:

Kannattais tsekata työehtosopimus ja Työaikalaki. Aika usein työnantajat saattaa (tietämättään) rikkoa pykäliä.. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960605
[/q]

Mulla on jaksotyö, työpäivän pituus voi olla normaalisti mitä tahansa 15 tuntiin saakka, työvuorojen välissä tulee olla vähintään 9 tuntia lepoaikaa, eli meikällä on välillä vaikka 9-22 duunia ja seuraavaksi aamuksi 07 takasin. Kuuden viikon jaksolla työtunnit ei saa mennä tietyn rajan yli, ellei esimies määrää ylitöihin hätätilanteessa, mutta viikkotyömäärä vaihtelee ja saa vaihdella aika rutkastikin.

Eli, ihan lailliset vuorot mulla on, mutta harmittaa vain, kun oon duunissa puhunut, ettei liian rankat vuorot ja epäsäännöllinen kolmivuorotyö mulle sovi (työ kun on muutenkin psyykkisesti vaativaa), ja että joudun vaihtamaan työtä jos ei ala helpotusta näkymään. Mulle luvattiin, että työvuoroja yritetään suunnitella mulle ns. helpommiksi. Mutjooh, onhan toi aikamoista palapeliä, kun jokaisella työntekijällä on erilaiset toiveet työaikojen suhteen, toiset haluaa tehä pitkiä päiviä, jotta tulis pidemmät vapaat, ja toiset haluaa tasasesti tunteja per viikko ja tasasesti vapaita, ettei tuu burn out...

Jouluna oon ihan mielelläni duunissa, mutta oisin tietty toivonut, että ehtisin kunnolla lepuuttamaankin välissä. :/ Ei tämmönen oo mun juttu, eilen jo soittelinkin yhdestä vapaasta virasta, mutta sielläkin on kolmivuorotyö, joten eipä auttaisi tähän hätään.

O