päivän :(

Back to häröily O

Auto lähti just hinauksella korjaamolle :((((

Miten mä nyt pääsen liikkumaan, en osaa käyttää linjuria :D
(no osaan mä, mut en haluis :D )

Tasanen paskasade omaan niskaan ja alamäki töissä rupee jo pikkuhiljaa hajottamaan. Tuntuu siltä että kohta katkee kamelinselkä ton työn kanssa, eivaan jaksa enää kiinnostaa pätkääkään ja tahtoo pois ko. firmasta.

11päivää lomaan. Vittu.

*uuh**poks*

[q]*jasmine*, 11.6.2008 22:33:
huono päivä ja paha mieli
[/q]
*hali**pus*

[q]H3li, 26.6.2008 13:13:

oot vaa hymyilly liikaa - lopeta se ihquilu!
[/q]

Näin tänään mummon (86v.) pitkästä aikaa ja ihmettelin et miksi se oli
kovin hiljainen. Varta vasten mentiin yhdessä kahville ja sitten toinen ei
puhu mitään. Ajateltiin ensin et se oli vain väsyny, mut myöhemmin
äitille selvis ettei se ollu tunnistanu mua... Oli kysyny jälkikäteen et kukas
tuo oli.

Dementia Taisin olla eka sukulainen jota se ei enää tunnistanu, mut
me kyllä nähdäänkin todella harvoin, kun asun niin kaukana siitä ja mulla
oli lisäksi erilainen tukka kuin ennen, et sinänsä en oo kyllä oikeestaan edes
yllättyny.

Toivottavasti en oo just sopivasti juhannukseks tulos kipeeks, olo kyl vähän semmonen

haistavittukänni taas päällä. vittuko sitä pitääki sit omaa pahaa oloaa syytää muille. ärrär

[q]Peppi, 25.6.2008 23:22:
V*tun kusipäät ruotsalaiset palkanlaskijat! Pitihän se arvata, että palkasta puuttuu yli 1000 euroa ja asian korjaaminen kestää oletettavasti viikkoja
[/q]
Oho, Suomessa ansaitut rahat onkin maksettu suomalaiselle tilille. Ilman että kukaan kertoi mulle. No mut hyvä näin :)

Sadekausi alko :(

Hukkasin mun silmälasit viikonlopun aikana

Itsesäälikohtaukset Ihan ymmärrettäviä mut kuitenkin niin turhia.

Kaunis perjantai-päivä ja viikon sairaslomalla, haluisin ulos ja tehä kaikkee kivaaaa mutta kun en saa mennä näiden tikkien kanssa edes suihkuun ja tän näkösenä ulos ei kyllä lähdetä

oon taas semikipee...
koko ajan saa olla niistääs, ja aamusin ei tod oo hehkee olo

Viikonloppu imi kaikki rahat ja mul on tylsää yksin himas :(

Yksinäistä

Enpä sitte päässy vielä tänään eroon 15 tikistäni niinku alunperin oli suunnitelma, jalkakin vielä vihoittelee niin ettei pysty tekemään mitään, viddu*grr*

mitä vittua! silmissä sumenee joka kerta kun liikahdan yhtään ylöspäin. ei tässä uskalla ees kauppaan mennä, koska pelottaa että lähtee taju.

Fillarista pöllittiin etupyörä :(
harmittaa. onneksi loput fillarista sentään tallella.

Taksimatkaa noin 25km, aikaa menee about 20 min. Mikä vittu siinä on, että kys matkalla ei saa omalta teostomaksetulta levyltä soittaa kuin 1 biisin acidia, ennenkuin kuljettaja mielenterveydellisiin syihin vedoten vaihtaa Anne Mattilaan ja Yölintuun? Eikö allekirjoittaneella asiakkaan ominaisuudessa ole mitää oikeutta säilyttää omaa mielenterveyttään ja välttyä kuuntelemasta kaiken maailman kunnianhimotonta bulkki-iskelmää? Ketä tällainen auraalisen biojätteen pakkosyöttö palvelee, kysyn vaan...

Nimim: ens viikolla työterveyteen tämän shokin jälkimainingeissa.

O