päivän :(
Silmätulehdus... ihan ku luomet olis hiekkapaperia..
[q]J Raninen, 29.6.2008 04:07:
Taksimatkaa noin 25km, aikaa menee about 20 min. Mikä vittu siinä on, että kys matkalla ei saa omalta teostomaksetulta levyltä soittaa kuin 1 biisin acidia, ennenkuin kuljettaja mielenterveydellisiin syihin vedoten vaihtaa Anne Mattilaan ja Yölintuun? Eikö allekirjoittaneella asiakkaan ominaisuudessa ole mitää oikeutta säilyttää omaa mielenterveyttään ja välttyä kuuntelemasta kaiken maailman kunnianhimotonta bulkki-iskelmää? Ketä tällainen auraalisen biojätteen pakkosyöttö palvelee, kysyn vaan...
Nimim: ens viikolla työterveyteen tämän shokin jälkimainingeissa.
[/q]
Ei ole... ei saanut kuunnella ELäkeläisiäkään aikoinaan (ennen tota vitun Teosto-spedeilyä) kuin 2 biisiä... sit vaihtui :D
Hitto että on vaikee esittää että kaikki on ok, kun nykyään inhoaa duuniaan. Tulin samantien huonolle tuulelle kun astuin ovesta sisään, grr.
Sit lihakset on ihan vitun kipeet kun kävin salilla eilen ja oon jäykkä kun lauta.
Aivastelen koko ajan.
Paska aamu
[q]tomii, 29.6.2008 04:26:
---
J Raninen, 29.6.2008 04:07:
Taksimatkaa noin 25km, aikaa menee about 20 min. Mikä vittu siinä on, että kys matkalla ei saa omalta teostomaksetulta levyltä soittaa kuin 1 biisin acidia, ennenkuin kuljettaja mielenterveydellisiin syihin vedoten vaihtaa Anne Mattilaan ja Yölintuun? Eikö allekirjoittaneella asiakkaan ominaisuudessa ole mitää oikeutta säilyttää omaa mielenterveyttään ja välttyä kuuntelemasta kaiken maailman kunnianhimotonta bulkki-iskelmää? Ketä tällainen auraalisen biojätteen pakkosyöttö palvelee, kysyn vaan...
Nimim: ens viikolla työterveyteen tämän shokin jälkimainingeissa.
---
Ei ole... ei saanut kuunnella ELäkeläisiäkään aikoinaan (ennen tota vitun Teosto-spedeilyä) kuin 2 biisiä... sit vaihtui :D
[/q]
Niin kauan q taksit on enimmäkseen itsenäisiä yrittäjiä ja kilpailutilanne suht vakaa, niin palvelutason parantaminen on aika yks *tun hailee yksittäiselle kuljettajalle ja kuskit voivat toimia normaalin kaupankäynnin rajoissa aika vapaasti, eli jotkut palvelee ja jotkut ei. Keltaisilta sivuilta tietenkin löytyy taksifirmoja, joiden kanssa voi varmasti neuvotella myös musiikista, mut todnäk. se on hinnallinen lisäpalvelu.
Lisää YT-neuvotteluja.
Olo on taas hippasen huono, eli saikella jälleen vaihteeksi (kuumetta ja pää särkee pirusti). Työterveyslääkäriltä sai pottuilua osakseen, kun ei ole varaa maksaa yksityisellä enää toista punkteerausta ( ovh. se satasen verran) ja haluan mennä kunnalliseen terveydenhuoltoon (tosin nähtäväksi jää löytyykö sieltä lääkäriä tähän aikaan kesästä tekemään tuota).
piti vetää perseet baaris mutta se nyt vaan epäonnistui...
Juupajuu. Odottelin kovasti tuota SpineFeast-heviristeilyä, ja sinne siis lährinkin. Koulutuspäivän aikana samana päivänä aiemmin alkoi jatkuva aivastelu ja nenän vuotaminen. Noh, risteilyllä sitten alkoi ensin toinen silmä vuotamaan poskelle oikeen urakalla, ja sitten nousikin tosi kova kuume. Petipotilaaksi oli pakko taipua ennen aikojaan.
Frendit tosin otti asian raskaammin ku meiksi. Joutu vaan toteamaan, että rahaa tulee ja menee, risteilyjä tulee ja menee. Mä oon kuiteskin tosi onnellinen elämässäni, että eipä mittee hättee. :) Ja ehdinhän mä sentään halata poroa ja hillua Jägermaister-lei kaulassa. Lisäksi frendit oli ihania ja toi mulle aamiasbuffetista aamiaista sänkyyn. <3
Se, mikä tässä nyt oikeasti kovasti surettaa on semmoinen asia, että mä olen edelleen potenut 39 asteen kuumetta tässä kotosalla. Tänään olisi mun ex-bändin edesmenneen kitaristin muistokonsertti, jota olen odottanut tosi paljon, enkä siis sinnekään pääse menemään (vaikka bändiläiset lopulta lupasivatkin yrittää mua listalle, kun liput myytiin loppuun ennen kuin ees tiesin niiden olevan myynnissä). Tää on oikeasti aika kova pala, koska tää ois ehkä ollut ainut keino ylipäänsä tajuta, että en enää näe sitä jätkää ikinä, ja ettei se vaan ole jossain pitkällä keikkamatkalla.
Aina ei voi voittaa. Onhan tässä nyt kuukausi sairasteltu enemmän ja vähemmän, kaikki suurempi sairastelu ajoittunut vapaille ja tärkeisiin hetkiin. Murphy päässyt vähän käpälöimään lakia.
Muistot..pahat ja varsinkin hyvät.
[q]anniharha, 15.8.2008 21:32:
Multa löytyy, tuu kylään! *hali*[size=9]
ainiin! alkon täti sanoi et sitä ei saa pakastaa vaik ohjeissa käsketään, koska 1/10 pulloista räjähtää pakkaseen. Jääkaapissa min. kolme tuntia ja mielellään yön yli, t. tietotoimisto[/size]
[/q]
Kiitus annuli, nyt on mullakin moista herkkuva.
Ja kiitos myös vinkeistä, laitoin jääkaappiin, ehtii olla sit melkein vuorokauden kylmässä (kun säästän pullon iltaa varten). :)
loma on kohta ohi, ehkä hyvä että pääsee lepäämään tän rellestyksen jälkeen, mutta tavallaan kans harmittaa jättää nää kaikki ihmiset taas tänne kun niitä näkee vaan muutaman kerran vuodessa. Ei voi mitään, oman polkuni oon valinnut.
Kaikkea ei kerennyt tekemään mitaä tahtoi, eikä kaikkia kerennyt näkemään ketä tahtoi, parhaani tein.
:F
Tilasin auton varaosan Sysmästä. Laitoin niille osotteen, puhnrot ja kaikki. Tänä aamuna tuli viesti JKL:n matkahuollosta, että osa on saapunut, joten lähdin hakemaan. Kuinka ollakkaan, siitä huolimatta, että kaikki järjestelmät näyttää paketin olevan JKL:ssä, niin paketti onkin Lahdessa. Virkailija ehti jo ottaa rahat ja kuitata paketin luovutetuks, eli kivaa säätöä on odotettavissa maanantaina, kun alan sen paketin perään soittelemaan.
[q]plaque, 14.7.2005 15:12:
Upouusi Asustekin emolevy, suoraan pakkauksesta ulos, piuhat, prosessorit ym. tarvittavat kiinni. Virta päälle... Eikä mitään.
Paskana saatana. Vituttaa enemmänku parisuhteet.
[/q]
tuttu tunne. varsinkin mun insinöörimentaliteetillä: jos jokin ei toimi, se on pakko saatava toimimaan tai muuten lentelee kamat ikkunasta ulos / loppupäivä pilalla.
[q]meklr, 2.11.2005 12:08:
---
Nitta, 2.11.2005 10:44:
Flunssa tuli
---
veit sanat suusta... ollu täs pari päivää ihan rikki
[/q]
sama täällä. Toinen kerta jo parin viikon sisään. On se nyt j*malauta kumma kun yrittää elää terveellisempää elämää (kuntoilua monta kertaa viikossa, tupakan polton olen lopettanut, vitamiinit ja vihannekset tulee syötyä ja enemmän nukuttuakin) niin tuntuu että oon alttiimpi samaan näitä kurimuksia kuin ennen jolloin poltin kun korsteeni ja kuntoilu tapahtui lähinnä olohuoneen ja jääkaapin välillä.
sori, oli pakko vähän avautua. Mutta olo on kuin reilukerhon vuosijuhlas.
evvk, mikään :(
VOI staaaaaana! kuume nousemas, nenä tukossa, korvat lukossa, kurkkuu sattuu vitusti ja perjantaina tarvis lähtee laivalle dokaan 16tuntisen työpäivän jälkeen. taitaa olla aika hiljasta mun osalta. ja nyt vituttaa.
Kannoin levareita autosta kämppää ja kävelin vaaleen maton päällä kurasilla kengillä epähuomiossa! Ja nyt on kyl TOSI :( harmitus =(
[q]Reivaaja, 30.11.2009 01:46:
---
Yallu, 26.11.2009 15:30:
---
Timce,
Myöskään toi tutin antamatta jättäminen hieman epäilyttää..
[/q]
Miks? Moneltako lapselta SÄ olet ollu vierottamassa tuttia? Oliko se helppoa?
Oma päivän :(
Viime yö meni niin päin helvettiä ja persettä ja kaikkea muutakin, olin jo lähössä heikosti hengittävän natiaisen kanssa ulos, kun huomasin et lääkkeet alkaa sittenkin vaikuttaa..
Ens yönä lähen heti jos sama toistuu.
Vitunvittu. Tänään vois haistatella kaikille, koska mua vituttaa ja kiukuttaa ja itkettää.
Ja väsyttää
Ostin tänään ehkä viimeisen isänpäiväkortin isälleni, jonka taistelu syöpää vastaan alkaa olla aika käyty.