päivän :(

Back to häröily O

[q]Lost-Soul, 13.6.2008 11:35:
Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.
[/q]

Ähs, siinä tapauksessa tuskinpa. Kyseessä on 300D.

Pitää kiikuttaa korjaukseen jossain vaiheessa vaikka en kyl käytä ko. runkoa juuri mihinkään.

[q]Jone, 13.6.2008 11:16:
---
Lost-Soul, 13.6.2008 09:39:
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.

---

Mikäs kamera on kyseessä?

Kiinnostaa, koska yhdessä omista rungoistani on sama ongelma.
[/q]
Canon PowerShot S1 IS. Olen tosiaan tänään menossa tuonne JAS:iin ja voin kysyä, että onko siinä sinun mallissasi samaa vikaa.

"Voitko tehdä tän?"
"Voin" teen homman

"Nonni, tää olis nyt tässä."
"No tota, ei me tarvitakaan sitä vielä. Mut paa sä hei noi paperit jemmaan, niin katotaan niitä uudestaan syksyllä."

Kun olin piiiitkän vaiheilun jälkeen päättäny tänä aamuna että lähtisin Ilosaarirockiin, niin sit se myytiin tänään loppuun*grr* Ei sit tarvii lähtee näköjää..just niin mun tuuria kun oon tällänen tyhmä vaiheilija..*igor*

[q]Jone, 13.6.2008 12:10:
---
Lost-Soul, 13.6.2008 11:35:

---

Ähs, siinä tapauksessa tuskinpa. Kyseessä on 300D.

Pitää kiikuttaa korjaukseen jossain vaiheessa vaikka en kyl käytä ko. runkoa juuri mihinkään.
[/q]
Onneks ei oma järkkäri sentää lahonnu viel käsiin. Siinä vois jo päästä monta voimakasta, ei niin ystävällisiä sanoja suusta.

[q]sapeli, 13.6.2008 08:33:
Tällä viikolla ei ole ollut tarpeeksi aikaa mihinkään. On sellainen olo että ei ole ehtinyt itse rentoutumaan juuri ollenkaan, ja tänäänkin on lähtö suoraan töistä eteenpäin - ihan kivoihin juttuihin, ei siinä mitään, mutta kun ei ole ehtinyt valmistautumaan riittävästi niin on jotenkin vaillinainen olo.

Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.
[/q]

Mulla on kyllä aika samanlainen viikko ollu..
Loman eka viikko menny aika säädössä ja mitään ei ole oikeen kerennyt.. Noo mutta täytyy ottaa se mukavalla ja isolla sängyllä oleva makuuvaunu jatkossa

Mun tukka se kampaaja pilas tän. Tää on siis ihan vitun hirvee. Jos ikinä näen sitä kampaajaa, hakkaan sen

Koulu loppu :( tulee ikävä noit kaikkii ihania sekopäitä Hitto et harmittaa meinaa oikeesti ku osaa ei välttämättä näe enään ikinä :( Meil oli nii loisto yhteishenki koko porukalla ja meno oli myös sen mukasta ehkä paras kevät melkeen ikinä! Vaikka omat fiilikset ollu maissa vähän mutta kuitenkin jaksanu nauttii ajasta tuol opistolla ja reenannu kovaa ja hengannu AIVAN SAATANAN UPEIDEN IHMISTEN kanssa *sydän*

Kenen kaa mä ny sit sekoilen ja riehun

[q]Mellu-, 13.6.2008 14:45:

[/q]

vaikka mun?

[q]hemuz, 13.6.2008 14:50:
---
Mellu-, 13.6.2008 14:45:

---

vaikka mun?
[/q]

No mut ei se oo sama asia :( Tosin oot kyl sen verran pimee ja yössä et eiköhä toi ollistu

[q]Mellu-, 13.6.2008 14:58:

No mut ei se oo sama asia :( Tosin oot kyl sen verran pimee ja yössä et eiköhä toi ollistu
[/q]

*pökr**aplodit*

[q]merqus, 13.6.2008 15:22:
Perjantai 13. :(
[/q]
Ja meikän pikkusysterin syntymäpäivät. Saas nähdä sujuuko nämä syntymäpäivät häneltä hyvin, 03 mursi kätensä ja 97 kaatui pyörällä katkaisten koipensa. Ympyrä sulkeutuu, josko nämä perjantai 13:ta synttärit sujuis rauhallisemmin.

Pelolla odottelemme.

[q]Mar6, 13.6.2008 14:18:
Flunssa taikka ylirasitustila vai mikälie horkkatauti onkaan. Rajottaa vähän juhlintaa
[/q]

Pöh keittoo koneeseen ni avot

[q]alphamagic, 13.6.2008 16:07:
---
Mar6, 13.6.2008 14:18:
Flunssa taikka ylirasitustila vai mikälie horkkatauti onkaan. Rajottaa vähän juhlintaa

---

Pöh keittoo koneeseen ni avot
[/q]

Joo!! Lappari anto vauhtii kyl vähä :DDD

Opinnäytetyön alustava esitys 2 viikon päästä, mitä oon tehny?
Kansilehden säälistä.

Kiire tulee, stressi iskee, kiukku iskee. Mutta minähän valmistun!*poks*

[q]-Santtu-, 31.7.2008 20:54:
Mun kämpässä on tosi kuuma, ihan kauhean. Tuskaa varsinkin yöllä. Ihmetyttää, kun ennen täällä ollut aina kesäisinkin mukavan viileää, niin mistä nyt tämmönen kuumuus? Tai sit mul on mummotauti.
[/q]

Toi mummotauti on kohtuullisen todennäköinen sun kohdalla se nykyään iskeekin tosi aikasin

Tunnin päästä alkaa ACT (American College Test) ja jänskättää nii vitusti B(

[q]Septique, 14.6.2008 07:14:
[/q]

Onks taa vaihtoehto SAT:lle vai joku ihan muu juttu?

[q]Annakins, 15.6.2008 09:38:
---
Septique, 14.6.2008 07:14:

---

Onks taa vaihtoehto SAT:lle vai joku ihan muu juttu?
[/q]

Joo semmonen. Vähä vaikeampi ku SAT mun mielestä. Tossa oli science (kemia, biologia, maantieto, fysiikka) esimerkiks, mitä ei SAT ole

Vitun kiva juttu kun katos ääni kokonaan.. parin päivän kurkkukipu ja ekan kerran elämässä ei lähde ääntä tästä jäbästä.. Prkle

O