päivän :(
Tää päivä on ollut jostain ihan käsittämättömän syvältä.
Uskomatonta.
Tän päivän ainoa :) oli iskän kanssa hengailu,
mutta sitäkin varjosti se, että mun piti sanoa Raksulle hyvästit.
Ihan paska päivä.
Eiliset episodit Alpparissa :(
En oo noin silmitöntä väkivaltaa ihan äsken nähny.
[q]Super-Kerttu, 17.6.2008 09:01:
---
alphamagic, 17.6.2008 08:55:
---
Olikos siellä joku puukotus? Olin lukevinani lehdestä niin..
[/q]
Joo hirvee tappelu josta sai ulkopuolisetkin kärsiä. Alpparissa, ei siel ikinä mitään tuollasta tapahdu!
Mulla on ollut niin karsea paansarky koko paivan etten toista muista. Plaaah.
Oksettaakin.
[q]REivaaja, 17.6.2008 09:04:
---
alphamagic, 17.6.2008 08:55:
---
???
[/q]
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200806167809418_hi.shtml
Korkea kuume*nuha*
Mut päivän :) oli kun vaimo kävi mun puolesta apteekista ostamassa mulle kasan lääkkeitä*plur*
En päässykkää tänää bungee hyppelöimää
[q]misi, 26.5.2005 14:24:
Isoveli kuollut prätkällä... paskaa
[/q]
Ei noin ikäviä saa kertoa...tuli oman veljen ja parin kaverin kuolemat heti mieleen *nyyh*...
[q]alphamagic, 17.6.2008 08:55:
[/q]???
[q]MiSSy*, 23.6.2005 10:16:
Siis miten voi tehdä näin mielettömästi mieli tupakkaa kun ilman sitä yrittää olla
Siis huippu levoton fiillis... hermostuttaa niin että
Muutkin jutut vähän ahdistaa... valitsinkohan nyt ihan oikean hetken tälle lopettamiselle....*uuh*
[/q]
imo polttamisen lopettamiselle ei oo ikinä oikea aika...voimia jaksamiseen
*usetheforce*
Liian vähän vaatteita mukana töissä.... kylmyys
[q]mayah, 12.7.2005 15:12:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=3107&haku=kuuma
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=3107&haku=kylm%E4
Koska ois kivasti? :)
[/q]
prkl kaikki vineejät nyt vihdoin näin lämmintä pariin vuoteen niin kaikki itkee kun on kuuma. Vähemmän pakkelia ja enemmän nestettä niin pääsette hikoilemaan lämpöä elimistöstä.
[q]Kirsikka, 11.8.2005 13:34:
---
UnityF, 11.8.2005 12:58:
---
Kirsikka, 11.8.2005 12:52:
Kännykkä tilttailee, katkoo puheluita jatkuvasti. No, takuut on onneks voimassa (jos vika on puhelimessa), ainoo vaan, ettei mitään hajua kuitista...
Ja toi sade!!!!
---
mulla on ollu sama mut vika ei ollukkaan känässä vaan viallisessa akussa. joten kokeile vaikka sun hanin akkuu jos se ei siiten katko niitä niin kannattaa hankkii uusi akku. ainakin mulla lähti toi ongelma kun sain lainaksi toisen akun.
---
Jeps.. No, känny on ollu mulla n. 2 kk, joten ei pitäis vielä hajota. Pitää katsoa jos löytyy samanlainen akku jostain, tonin puhelin on niin kivikautinen, että siinä on ehkis erilainen akku :D
[/q]
Tulipas mieleeni tosta, että ostin tässä kk sitten uuden kännykän itselleni. Mokia 5140i:n. Huomasin heti, että puhelimessani oli vikaa. Esim näppäimet menivät jumiin kun sain tekstiviestin. Sain sitten kuulla ettei ko malli toimi kunnolla saunalahden sim-korttien kanssa. Soittelin joka suuntaan kukaan ei tehnyt asialle mitään ja kaikki pahoittelivat tapahtunutta.
Kunnes sitten noin 2 viikkoa sitten näyttö alkoi sekoilla ja sain "takuun piikkiin" menevän syyn viedä puhelimen huoltoon. Siellä se nyt on ollut sen 2 viikkoa ja on kuulemma seuraavat 2 ainakin. Eikä mitään takeita että puhelin tulee toimivana takaisin. Ilmoitus korjatusta puhelimesta tulee luonnollisesti soittamalla minulle. Mutta vara-kännykkää en saa, koska huolto on "takuu huolto". Joten joudun lainaamaan kännykkää, jotta saan tietää milloin saan uuden juuri ostamani kännykän toivottavasti toimivana takaisin.
Hyvä Mokia!!
Rakkaaseen koiraan iski jokin ihmeen neliraajahalvaus tänään ;_(
Ihan yllättäen, kävin safkatauolla niin ei Nella-koira liiku mihkään.
Ei saatanan perse.
[q]Mellu-, 24.8.2005 15:39:
vitun kela
vitun pieksämäki
oon nyt jo oppinu vihaamaan molempia ja tääl ollaan kohta päälle kk oltu.. ja 3 v edessä
[/q]
Onneksi kela on joka puolella Suomea, joten et pääse sitä karkuun Suomessa ikinä :D
[q]mayah, 27.8.2007 07:31:
Talvi tuli.
[/q]
Jeh ja talven eka vilustuminen
Hetki sitten mietin vakuutusasioitani ja vähän sen jälkeen tulee soitto, että kolmessa asunnossa rapussani on vesivahinko. O_o minun on yksi niistä. Onneks ei tu itelle kuluja kuivauksista. perseestä tosin toikin...
[q]ezzy, 17.6.2008 10:53:
Hetki sitten mietin vakuutusasioitani ja vähän sen jälkeen tulee soitto, että kolmessa asunnossa rapussani on vesivahinko. O_o minun on yksi niistä. Onneks ei tu itelle kuluja kuivauksista. perseestä tosin toikin...
[/q]
ei sitä rahalla korvata mitään esineitä jolla on tunnearvoa.
toivottavasti ei menny pahasti.
[q]sapeli, 12.8.2005 14:05:
---
Hyzenthlay, 12.8.2005 11:55:
Taas yks masentava takaisku. Mitättömästä palkasta menny 60% veroo
---
Eihän tuommoisia veroja joudu maksamaan jollei ole aivan päättömän suuret tulot - todennäköisesti siis sua on vaan verotettu liikaa, ja saat sen palautuksina takaisin Eli väliaikaista tämäkin vaan on
[/q]
Jos on laskenut väärin ja mennyt portaallisella verokortilla tekemään esim kesätöitä, niin hyvin voi olla vero% 60. Itse olen kerran maksanut viimeisestä palkasta ~70% veroa + muita eläkemaksuja joita siis ei niin nuorena vielä kertynyt minnekkään.
[q]REivaaja, 17.6.2008 10:25:
45 minuuttia kalpenee tämän rinnalla. Ehkäpä ekaa kertaa tulee oikeasti huono omatunto lihan syömisestä. Tosin liha on liian hyvää jotta voisin sen käytön lopettaa, mutta yritän miettiä vähän tarkemmin mistä hommattua lihaa rupean ostamaan.
No makkarat piristää tunnelmaa. Suomessa en usko noin raakaa lihantuotannon kuitenkaan olevan..
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=10270
[/q]
uuh.. oksennus :(( pakko oli katsoa loppuun asti, vaikka meinas vatsa kääntyy ympäri. todellakin, kasvisruoka kunniaan!!