päivän :(
Helvata mikä olo oli töissä Onneks nyt saa rojahtaa sohvalle tekemään kuolemaa...
yy yy dokka iha dukos :( yhdää kivaa dällänen
Mul on kaks (niih, kerta koneelle ei oo paasty muutamaan paivaan!!!)
Eilisen :( oli Metsin pelin peruuntuminen. Mut oltiin viemassa kattoo verivihollisen pelia (mutta olisihan se pitanyt kokea once in a lifetime) ja koko hiivatin peli jouduttiin peruu rankkasateen takia. Noh, kohtalo oli paattanyt etta mun pitikin pelin sijasta siis juopua.
Ja taman paivan :( on aivan kasittamaton paita-melkein-ostos;
oltiin shoppailemassa ja loysin aivan taydellisen upean ja istuvan ylaosan, jossa nain itseni vaikka minkalaisissa kekkereissa ja kassalle paastyani kone ilmoittaa etta tuotetta ei saa myyda vaan se pitaa valittomasti palauttaa yritykselle. WTF?
En oo ikina moiseen tormannyt ja mua hapetti niin etta meinasin tirvasta sita myyjaa ja juosta paita kainalossa ulos kaupasta. En kuitenkaan sita tehnyt. Voitte olla musta ylpeita.
kuulin ja näin just mutsin ja kuulin että oli ryöstetty eilen illalla arabianrannassa.... joukko venäläisiä oli käyny kiinni ja pölliny nahkarotsin ja puhelimen jnejne.... SAATANAN VENÄLÄISET(tää ei sit tarkota niitä jotka on syyttömiä tapahtuneelle) MENKÄÄ KOTIMAAHANNE ASUMAAN ÄLKÄÄKÄ TULKO TAKAS !!!*grr*
Äiti ja iskä on viinimatkal Ranskas, ja äiti kärsiny tokasta matkapäivästä lähtien angiinasta :( Jotenki surku mieli niiden puolesta.
Juhannukseksi arvellaan kehnoa säätä Torstaina puolipilvistä ja vähän koleaa, perjantaina jo ihan sadetta, eli voi alkaa ripsottelemaan jo yöllä.
En edes muista milloin olis viimeks ollu ruma sää juhannuksena, sitä vastaan pitäis olla joku luonnonlaki.
Ulkona oli hemmetin kylmä polkee tuli korvat pipiksi. Pakko mennä bussilla salille, ei nyt just kiinnostais kipeytyä.
[q]sapeli, 16.6.2008 13:01:
Juhannukseksi arvellaan kehnoa säätä Torstaina puolipilvistä ja vähän koleaa, perjantaina jo ihan sadetta, eli voi alkaa ripsottelemaan jo yöllä.
En edes muista milloin olis viimeks ollu ruma sää juhannuksena, sitä vastaan pitäis olla joku luonnonlaki.
[/q]
Älä vielä sure, ennusteet ehtii muuttua moneen kertaan ennen juhannusta. Toki ne voi muuttua myös huonompaan suuntaan
vittu ku menee taas nykysin maha ihan perkeleen sekasin jo parin päivän kaljotteluista :/
Söpö kahvikoneenhuoltajamies oli käyny, ja mä missasin sen. Jäi tänkin päivän silmänruuat si saamatta :(
taisi sitten napsahtaa alkuviikon kunniaksi sakko
vittu kun vituttaa
Siis helkkari että menee hermo näihin kirpputoreihin! Tuossa ostin muka Bomfunk MC's:in In Stereosta speciaalipainoksen, jossa on harvinaisia remixejä alkup.levyn biiseistä. Vielä mitä, myyjä oli laittanut (tai kassalta oikeastaan pistivät) sen sijasta koteloon alkuperäisen In Stereon!
Pahinta tässä on kai se että oma vikahan tämä osittain oli kun en kunnolla tsekannut mitä lähti mukaan...*nyyh*
Kannattaa katsoa siis ihmiset tarkkaan kun jotain tämmöistä ostatte...
huomenna pitkän tauon jälkeen paskaduunin pariin
siis hyi v*ttu, että kuvottaa ja hajottaa! heti kun saan uuden duunin ja otettua vanhasta loparit, niin tulee kyllä tyylikäs lähtö
[q]wiwi, 13.3.2006 16:45:
Äikän kirjotuksissa loppu aika kesken ja mun ehkä nerokkain ajatuskulku jää näin sensoreilta lukematta. Höh. Onneks vielä on toinen mahdollisuus.
[/q] Itketään yhdessä, meikälle kävi aivan samalla tavalla. Neljä ja puoli sivua tekstiä ykköstehtävästä, eikä ollut lopussa enää mitään toivoa saada sitä puhtaaksikirjoitettua. Tietty se oli nerokkainta tekstiä ikinä.
Palautin sitten lyijykynäversion, pisteitä tippuu pois...*igor*
kiinnostaa joku sukulointi.... uaaah.
toivottavasti ei mee montaa tuntia.
vois olla vaan hiljaa ja keskittyä pöydän antimiin
[q]larzizi, 23.9.2006 13:32:
Ärsyttää ärsyttää ärsyttää! Tämä perhe on jotain niin raivostuttavaa! Ei pysty edes kuuntelemaan musiikkia kunnolla. Kerrostaloasunnossakin pystyy kuuntelemaan musiikkia kovemmalla kuin täällä. Joko noilla on ihan pirun herkät korvat tai sitten ne vaan on niin nihkeitä *toktok*
*tahtoo pois*
[/q]
Suositellaan hyvien kuulokkeiden ostoa
on tää taas niin vaikeeta
Poltan näppini vaik tiedän ne polttavani. Tyhmä Janni Tyhmä! Ei mitään "itsesuojeluvaistoa" :(
[q]alphamagic, 17.6.2008 09:06:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200806167809418_hi.shtml
[/q]huoh.*grr**dissaa**senkin**toktok**igor*
ei siis helvetti, laskutoimitus suoritettu intin lainarahoista ja loppusummana komeilee vähän reilu kiloeuro. ai että mä kärsin, kun mä alan pulittamaan noita takaisin, pitää painaa duunii niin ""#¤%:sti