päivän :(

Back to häröily O

tuli vähäpätöinen olo taas eilen illalla, kun sovitusta poiketen painelinkin pihliksestä yksin kotia

[q]domi, 28.2.2008 19:27:

Joskus tulee mieleen, et saisko tän saman rahan, mitä nyt saa, pienemmällä työllä ja vähemmällä stressaamisella? Voisiko joskus kokea olevansa kokoajan tyytyväinen hommiinsa?

Menipä offtopiciksi, sori.
[/q]

OT is my middle name. :D

Ymmärrän täysin, mä mietin välillä ihan samaa. Ehkä mä olen liian vaativa itselleni. Yritän aina parhaani, sen pitäisi riittää. Tällä alalla on valitettavasti niitäkin ihmisiä, jotka luulee ettei heillä ole enää mitään kehittymisen varaa, joten tavallaan mun pitäisi olla ylpeä itsestäni, kun tiedostan omat vahvuuteni ja heikkouteni, ja olen halukas kehittymään koko ajan. Tänhetkinen paikka vaan tuntuu lannistavan sen innon, joka mun sisällä yleensä kytee. :/

Noh, pakko vaan ottaa puheeksi nää hommat ennenku vaihdan paikkaa. Harmi vaan, kun ei ole koskaan mitään yhteistä kahvitaukoa, johon meidän oman tiimin 3 työntekijää pääsisi samanaikaisesti, joten ainut mahdollisuus puhua on kerran viikossa pidettävä tiimipalaveri (jota ei muistaakseni voida pitää ensi viikolla). Örps.

Elämä on. Voimia sullekin! <3

Liian väsy et jaksais olla töissä 13:30 asti, mutku o pakko. Huoh.

[q]domi, 28.2.2008 19:56:

Jatketaan hiukan OT:ta. Meillä nuo ihmiset ovat juuri sellaisia, jotka ovat opetelleet sen tietyn muotin, ja ovat vain yhdellä osa-alueella mukana. Sitten kun mukaan tulee tällainen allekirjoittanut, joka on nuori (muut ovat siis yli 50-vuotiaita) ja joka haluaa oppia mahdollisimman paljon uutta tietoa eri osa-alueilta ja olla mukana kaikessa, niin jopas niskakarvat menevät heillä pystyyn. Siitä seuraa kyräilyä, selän takana puhumista, ja tämän kaiken seurauksena ainakin mulla, innostuksen laantumista, työn inhoamista ja muuta sen sellaista.

Elämä on :)
[/q]

Todella inhaa. Monia ''vanhoja konkareita'' pelottaa kaikki muutos ja kaikki sellainen, jossa joutuvat kenties kyseenalaistamaan oman osaamisensa. Mä oon tottunut kyseenalaistamaan toimintaani aina, jotta en jämähtäisi paikoilleni. En kuitenkaan ole koskaan aiemmin joutunut päivittäin kyseenalaistamaan omaa alavalintaani, aiemmin olen ajatellut että tää on ehdottomasti mulle oikea ala. Tässä duunipaikassa oon jotenkin vajonnut ihan jonnekkin alamaihin. :/

Noh, meitä on moneksi. Taitaa jokaiselle työpaikalle mahtua monenmoista tallaajaa. Mä aion kuitenkin yrittää löytää sellaista paikkaa, jossa saa olla ihminen. Paikkaa, jossa ihmisen vahvuuksia osataan arvostaa, ja kehittymisalueiden kehittymistä tukea.

Elämä tosiaan on.

painimatsi ja sen seurauksena käsi kipeä.

syränki ehkä vähä. ja pää ku itkeny.

Voi rähmä. Mulla on ollut kurkku kipeenä jo useemman päivän. Oon päättänyt, että minähän en sairastu nyt kun on todella kiva duunikin, josta en halua olla pois, ja olen syönyt paljon klementiinejä sun muita hedelmiä sekä litkinyt teetä ja finrexiniä. Eipä olekaan olo mennyt pahemmaksi, vaikka kurkkukipu onkin välillä kummitellut kurkussa.

Tänään kuitenkin töistä lähdettyäni mulle tuli ihan kauhea oksettava olo, meinasi pala lentää tienposkeen. Kuumetta mulla selkeesti on. Huomenna, tai no oikeastaan torstaiaamuna, olisi huomenillalla alkavan yövuoron päätteeksi tärkeä kokous, johon haluaisin mennä.

Mööh, mie otan sairastumiset niin vakavasti varsinkin nyt, kun on työ josta todella tykkään, ja kun ensi lauantaina olisi Laserpointitikin (ja lippu on jo ostettuna).

Vaik eipä tähänkään maailma kaadu, kuhan vaan ketuttaa.

Eilen oli viel oikein kiva fiilis, ja edelleen on elämässä kaikki onnellisuuden elementit ja paljon syytä olla onnellinen.

Siksi vituttaa enemmän kuin paljon se, että tää stressi pukkaa ihan sietämättömäksi. Itkettää vaan. Tiiän, ettei näihin asioihin maailma kaadu, mut mun pää ja kroppa on taas ihan eri mieltä. Kait tähän vaikuttaa sekin, et kesällä ei oo päässy yhtään kunnolla lomailemaan tai vaihtamaan maisemaa, edes vanhempien mökille. Painanu duunia koko kesän ja alkusyksyn et saa vuokrat maksettuu ja sinniteltyä syksyllä lopputyön kimpussa ilman oikeen mitään kunnon tuloja. Ja sit mun valmistumismahdollisuudetki on menty ryssimään.

Jooh, ei tää tosiaan varmastikaan tunnu näin isolta asialta sit ku tää on ohi, ei elämä tähän lopu, mut taas on ihan liikaa asioita päässä samaan aikaan pyörimässä ja hyörimässä, ilman mitään suuntaa.

Auttas kyl ihan vitusti, jos ei tarvis näitä yksinään päässään pyöritellä kaiket illat.

Onneks huomenna on vika duunipäivä sentään.

Pitäs aina jaksaa ajatella, et turha kitistä kun elämän peruselementit on paremmin ku hyvin, mut teennäistä sekin ois, jos ei koskaan antas itelleen lupaa olla vittuuntunut.

Kyllä vituttaa. Mut vitutukseen ei kuole. Pahempiakin on koettu, ja joku on kokenut paljon pahempia ku minä ikinä yhteensä. Joo, mut vituttaa silti.

Issand jumal kui hammas valutab! Kurat.

Onneksi huomenna on hammaslääkäri kello 10. Poratkoon vaikka leukaluuhun saakka.

HKL

Se on satavarma juttu, että jos jonain tiettynä aikana pitää olla jossain, ei tuu sporan sporaa.. tuli sit taksikeikka.

Voin kertoo *vanha ja kulunut BB-lause* että kohtuullisen paljon v*****i.

[q]mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.
[/q]

otan osaa.

[q]Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???

Voi perseen perse...

*häpeilee*

---

Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! millä tälläinen moka korjataan?
[/q]

No mä taas en jaksanut mennä viime la mun kummitytön syndeille*eiei*. Ei vaan jotenkin ollut sellainen fiilis, että halusin mennä sinne vieraiden keskelle. Kivempi käydä omassa rauhassa.

Penteleen ukkonilma. Toimiston webbiyhteys ei arvosta. >:/

Eärn. Taas menee viikonloppu töissä :( *jurnutijurnuti*

Vituttaa ku pientä apinaa enkä tiedä miks.

tajuttomat mahakivut

Tää päänsärky. Taidan suosiolla painuu peiton alle ->

Herätys kesken unen jossa olisi voinut selvittää yhden pitkään vaivanneen asian...

[q]Freja, 31.7.2008 11:34:
Oon ollut tänään kaikesta huolimatta ihmeen kiukku, enkä tykkää yhtään et oon. En ees tiedä miks oon, ja ärsyttää valtavasti ku o pinna hieman kireellä.
Ahistaa ku tulee tiuskittua välillä ihanille ihmisille. :/
[/q]

Sama täällä on vähän ärrinpurrin päivä ei mitään hajuu miks o_O

Tilillä 20 euroa rahaa ja pitäs maksaa nettilasku joka on 21,50 euroa Ja muutenkin vasta ens maanantaina tulee rahaa. Jos tulee. Tuli kyllä niin pahaan rakoon tuo leikkaus kun sinne meni yhteensä 150 euroa. Huhheijaa, nyt olis ehkä hyvä aika ruveta kinuamaan velkoja takas, mutta tiiän että nekin on kaikki persaukisia

Voi pojat et duunissa on kylmä. Nakit hileessä, nokka vuotaa ja tietty ei muita releitä messissä kuin t-paita. Teen kohta nuotion tohon huoneen lattialle jos tuolt ilmastoinnista ei ala puskee laavaa sisään.*hmph*

O