päivän :(

Back to häröily O

Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.07.2008 on enää 25 aamua.

Kone kaatunu duunis kolme kertaa ja duunit kadonnu bittitaivaalle. Ja sit eräs ihminen saa katoamistempuillaa mut hermoromahduksen partaalle. Onneks tää etäsuhde koht päättyy. Heinäkuus selvii päästääkö muuttaa yhtee ilman et ite muutan perässä tyhjän päälle ja alotan uudestaa alusta.

[q]Septique, 12.6.2008 14:38:
Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.07.2008 on enää 25 aamua.
[/q]

"0 pffft!"

eivaa, oha siä hianoo!

Kesäloma ja tylsää tuntuis olevan. :( Viikonlopuks kyllä ohjelmaa, mut nämä arkipäivät...

[q]Sunshine^82, 12.6.2008 15:55:
[/q]

[q]thomas, 12.6.2008 16:17:
[/q]

Lähti siitä varmaan melkein puolet mun on sitä silti jäljellä :D

Perjantai 13. :(

Jeppistä jee, kuumetta ja kurkku kipeä.

Kesälomaa kohta viikko takanapäin ja siinä se sitten onkin, ei mitään tekemistä,
sääkin aivan perseestä ja rahattomana, hihhei!

Äsken alkanu migreenikohtaus. Perkele sentään.

Tällä viikolla ei ole ollut tarpeeksi aikaa mihinkään. On sellainen olo että ei ole ehtinyt itse rentoutumaan juuri ollenkaan, ja tänäänkin on lähtö suoraan töistä eteenpäin - ihan kivoihin juttuihin, ei siinä mitään, mutta kun ei ole ehtinyt valmistautumaan riittävästi niin on jotenkin vaillinainen olo.

Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.

koulu loppui. ei osaa tajuta vielä... haikea fiilis. kotia ja "perhettä" tulee niin ikävä ettei tosikaan...

lähes viikon kestänyt yskä ja unettomuus sekä päänsäryt sit siinä samalla
nukahdin aamul metroon, väsyttää NIIIIIIN paljon

tää jonotus työterveysasemalle puhelimessa on kans aika :(

Piti vanha kamera myydä tänää eteenpäin. Olin tietty testannu, että kamera toimii ennenku laitoin sen myyntiin. Olihan se ollu mulla aktiivisessa käytössä jo pitkää. Eilen sit saatiin myyntihinta sovittua ja päätin vielä tyhjentää muistikortin ni kappas....... kenno nähtävästi paskana JESH!
Kuvista tulee mustia jossa on vaakaviivoi läjä.

[q]Reivaaja, 16.12.2009 21:35:
---
kinderi, 16.12.2009 21:32:

Kyllä mä oon aina panacodit saanu ilman mitään sen kummempaa yrittämistä.
---

Veikkaan että juttu alkoi näin: ''mä oon nyt syöny 3 viikkoo buranaa..''
---
[/q]

No ei ihan.. Voi toki johtua siitä että oon saanu ne kun on nielurisat leikattu, ja sitten viisureiden poistojen takia :)

Vittu tää päivä on syvältä, ei onnistu kyllä yhtään mikään *dissaa**poks*

-M

[q]Lost-Soul, 13.6.2008 08:37:
Piti vanha kamera myydä tänää eteenpäin. Olin tietty testannu, että kamera toimii ennenku laitoin sen myyntiin. Olihan se ollu mulla aktiivisessa käytössä jo pitkää. Eilen sit saatiin myyntihinta sovittua ja päätin vielä tyhjentää muistikortin ni kappas....... kenno nähtävästi paskana JESH!
Kuvista tulee mustia jossa on vaakaviivoi läjä.
[/q]
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.

Järkyttävä olo, hitto liki 2 viikkoa nähny melkein joka yö painajaisia, joka ei o yhtään mun tapaista...ja viel heränny kesken ja muistan niistä osan...helvetti.
Väsyttää ihan järjettömästi :(

[q]sapeli, 13.6.2008 08:33:
---
Semmoinen olo että elämä on kuin juna joka ronksuttaa eteenpäin ja itse yrittää juosta perässä, jos siihen vielä ehtisi itsekin mukaan.
[/q]
That's just the birthday blues talking

[q]Lost-Soul, 13.6.2008 09:39:
Soitto JAS:iin tehty ja sieltä sanottiin, että tuossa minun mallissa on kennot menneet rikki vähän liiankin helposti. Canon on onneksi tehnyt miehen työn (vai pitäisikö sanoa yrityksen työn) ja huoltavat nuo ilmaiseksi ilman mitää tappeluita. Tänään siis pitää kiikuttaa kamera JAS:ille jotta ne voivat todeta, että vika tosiaan on kennossa.
[/q]

Mikäs kamera on kyseessä?

Kiinnostaa, koska yhdessä omista rungoistani on sama ongelma.

Kukaan ei usko mua

O