päivän :(

Back to häröily O

[q]cjet, 1.2.2007 19:03:
No tuu heti pelaa. Vapaa-ilta.
[/q]

Mullakin vapaata ilta, mut aamul pitäs herätä ennen neljää

Pikkusisko oli koiran kans lenkillä kun puolet meidän haskia isompi saksanpaimenkoira oli hyökänny pihastaan ilman mitään varoitusta. Se oli käyny suoraan hampaillaan kiinni meidän koiran päähän, pikkusisko oli huutanut ja potkinut täysiä, sakemannin omistajaukko oli ollut pihassaan eikä ollut vaivautunut edes viheltämään saatanan rakkiaan takas, ennenku emäntänsä oli käynyt väkivalloin repimässä sen koiran irti meidän koirasta. Nöpsyllä oli onneks vaan korva verillä, mut pikkusisko oli ihan shokissa, enkä ihmettele. Onneks ei sentään sen kimppuun käynyt. Hyi että itkettää vieläkin.

Mikä perkele siinä on, ettei niitä koiriaan voi pitää kiinni, jos tietää että ne on helevetin isoja, vihaisia ja vaarallisia? Aa joo, eihän sillä omalla koiralla sit mitään hätää ole. *toktok*

jaha, 40 minuutin päästä pitäs lähtee töihin enkä oo saanu nukutuksi yhtään

Ystävän uutiset, mutta toivoa ei ole menetetty, ehkä asiassa ei edes ole mitään pahaa tai huolestuttavaa.

Täytyy vain toivoa parasta. Vähän silti ehkä pelottaa. :(

Vatuttaa tämä kuumuus.. ainoa lääke on mennä suihkuun ja laskea niin kylmää vetta kun raanasta tulee niin sit on kylmä vähän aikaa.

[q]kimonoid, 6.2.2009 14:54:
vitun Ryanair!

perunu ihan randomilla lennon Dubliniin sään takia
ja sano syyksi, että kenttä on kii, vaikka useiden
silminnäkijöiden mukaan siellä on ihan ok sää..
ja koneita näkyy nousevan kentältä.

nyt sitten tulee random kierto Lontooseen, josta pitäs
ite ostaa lennot Dubliniin.. ja en voi oikein kauaa
odotella ku pitäs maanantaiksi olla mestoilla!

tää on niin paskaa.. en vittu enää ikinä käytä sitä
lafkaa!

[/q]

Lingus peru itse asiassa enemmän lentoja... Mut eniveis Suomen väliä on vittumainen säätää talvikauden aikana...

ihan kauhee väsy, vaikka sain viime yönä hyvin unta.
ei jaksais oikein mitään tehdä ja silmät ei pysy auki :/

ehkä tää on vain joku vitutusväsymys tai vastaava...

Tarhassa opetettiin ajaan autoa yhdessä laulussa niin että rattia pitää heiluttaa ja sit kun ajoin autoa oikeesti niin ajoin sen melkein metsään.

ai miten nii kolmas yö putkeen ku en nuku hyvin?

Luulis unen jo pikkuhiljaa maittavan, ku oon jo niin väsynyt. Jospa tänään yrittäs vaikka väkisin mennä ysin mais nukkuun.

---
Se tunne, ku lekuri kertoo et syöpä o tod näköisesti uusiutunu!
Kyl syö miestä, jos näin voi sanoa!

---

Huh! Haleja sinulle.

Tänks!
Katotaan ny mitä tulema tuo..toivottavasti ny ei iha sitä kauheinta, mitä ne lekurit höpötti!

Siivouspäivä... Ei jaksais yhtään mut onhan se kiva saada kämppä puhtaaks. Viel la kun tulee vieraitakin*joo*.

Jes...imuri sano sopimuksensa irti.

[q]Takyon, 9.6.2008 22:30:
Note to my self: Älä laita vaaleata pyyhettä tummien pyykkien joukkoon, siitä tulee harmaa
[/q]
Pesin kerran karatepuvun vahingossa punasten kanssa. Tuli treeneissä vähä palautetta ku treenasin pinkillä puvulla :D

Sataa sataa ropisee eikä oo sateenvarjoa.

oon tänään (no koko tämän viikon) ollu laiskalla päällä. sit häiritsee myös organisointikyvyn puute. pitäs tehdä aika paljon kaikenlaista, mut en jaksa miettiä missä järjestyksessä jne.

[q]kindertin, 16.7.2009 23:00:
Muuttokuumetta pukkaa taas.
Ja tällä kertaa pois pääkaupunkiseudulta.
Perkele.

(onneks mä en voi muuttaa, koska lupasin äitille.Ne tulee isin kaa auttaa mua laittaa pihan kuntoon, sillä ehdolla etten muuta taas uuden vuoden hujakoilla:D)
[/q]

Ja sen jälkeen muuttokuume pois suomesta ja sitten pois Eu:sta :D

kauhee olo...ruoka ei mee alas...=(

Taisin saada eilen ruokamyrkytyksen *oksennel*. Ei oo koskaan tullu oksennettua tälläsellä paineella
([pieni]voi sitä siivoojaa joka joutuu siivoamaan sen junan vessan) *eiei*[/pieni]

[q]sapeli, 29.8.2005 00:56:
Vois ajatella pientä lakkoa mut tietää ettei se pidä
[/q]

Koska oot jo päättänyt ettet halua pitää siitä kiinni

[q]Freja, 26.2.2008 17:51:
Taas yks erouutinen sellaselta pariskunnalta, jonka uskoin olevan naimisissa "kunnes kuolema erottaa". Huoh.
Alkaa pikkuhiljaa hiipumaan usko ikuisista parisuhteista ja onnellisesta loppuelämästä.

Onhan noita pareja vielä, keiden ikuiseen onneen uskon, mut voi hemmetti ku ne vaa vähenee koko ajan.

Kai mä oon joku tosi hyväuskonen ja romanttinen ihminen, ku jaksan uskoa tollaisiin.
[/q]

Mä oon tosi romanttinen ja hyväuskonen ihminen myös, mutta sen olen oppinut, että mistään ei ole elämässä varmuutta. Näin ollen ainut mahdollisuus on elää päivä kerrallaan ja nauttia pienistäkin eteen tulevista hyvistä hetkistä. Ihmiset muuttuu, elämäntilanteet muuttuu, maailma muuttuu. Omiin tekoihinsa ja päätöksiinsä voi vaikuttaa, toisen ei. Oikeastaan mitä tahansa voi tapahtua, mutta en jaksa ressata siitä. Niitä muutoksiahan voi tapahtua omassa päässä ja elämässä myös.

Onhan se sinänsä surullista, että nykyään puolet avioliitoista päättyy eroon. Avioliitolla tuskin on enää kovinkaan monelle samaa merkitystä kuin joskus ennen. Itsekin olen pohtinut avioliiton merkitystä omalla kohdallani, ja en ole vielä täysin varma ajatuksistani. Onhan se haastavaa koittaa pysyä romantikkona tämmösessä maailmassa ja kulttuurissa, jossa individualismi pyörittää kansaa.

Noh, mutta nou kän dyy. Nauttikaamme siitä mitä meillä on tänään. :)

Niin, ja btw, jos ens viikonloppuna on paska sää, ni meiksil on peukut ja pottuvarpaat ojossa hela dagen! ;)

O