päivän :(
[q]anniharha, 9.6.2008 10:45:
Myyjätyttö oli niin jumalattoman rasittavaääninen, että meinasin kiljaista suoraan jotain tyyliin "vittuako soittelet lauantaiaamuna ennen ihmisten normaalia heräämisaikaa". Onneks olin niin unissani, etten kyennyt sanomaan niin montaa sanaa peräkkäin.
[/q]
Joten sopersit unisena tyyliin... "vittua soi lauantai.. muna enne ihmisten! no.. maalia? herää mis aika!" ?
krapulahiki alkaa puskea päälle ja täytyy lähteä jonnekin vitun loimaalle vittu
[q]Lyylikki, 9.6.2008 09:08:
Aamulla kun mun kello soi, niin eka ajatus oli, että "Jesh. Nyt on lauantai"
[/q]
Heräsin puol tuntia sitten puhelinmyyjän soittoon, olin ensinnäkin nukkunut tunnin tavallista pidempään ja toisekseen olin myös ihan varma, että nyt on lauantai. Myyjätyttö oli niin jumalattoman rasittavaääninen, että meinasin kiljaista suoraan jotain tyyliin "vittuako soittelet lauantaiaamuna ennen ihmisten normaalia heräämisaikaa". Onneks olin niin unissani, etten kyennyt sanomaan niin montaa sanaa peräkkäin. Olihan omituista sit kun tajusi, mikä päivä nyt oikeasti on. Mikähän siinä lauantaissa oikein on jäänyt päälle :DD
huoli äidistä
[q]siveys, 9.6.2008 11:05:
Joten sopersit unisena tyyliin... "vittua soi lauantai.. muna enne ihmisten! no.. maalia? herää mis aika!" ?
[/q]
Mul oli munat mielessä vaan mätinä versioina, mut valitettavasti niitä ei pysty heittämään kännykän välityksellä :(
Tuntuu paskalta, kun rakkaalla ystävällä on paha olo*nyyh*
Vittu ku venähti alavatsan lihakset puntilla tänää.. stana!!!
Note to my self: Älä laita vaaleata pyyhettä tummien pyykkien joukkoon, siitä tulee harmaa
Huoh, aika harmaa tiistai - mikä on siis mulle maanantai koska olin eilen vapaalla... Ulkona sataa ja on kylmää, en ehtinyt nukkumaan tarpeeksi, ja on mahakin vähän sekaisin.
No, kaikki enteilee suht rauhallista työpäivää, eikun surffailemaan.
Ei helvata mikä olo ollu koko päivän Toivoa sopis, että ens yönä nukkuis enemmän...
tai oikeestaan menee kuukauden :( kaks kunnolla poikki mennyttä luuta jalassa ja luvassa 4 vko:n sairasloma ja putkeen siihen 3vko:n kesäloma... nyt otetaan lungisti...
TURHA hyvin pakatun teltan tsekkaus, kaikkihan siellä tallella oli, mutta että osaa olla V********** laittaa teltta napakasti takaisin kantopussiinsa, aaaaarrggh!!! ja missä ovat ulkokatoksen liitososaaat...!!! ei ole-> ei katosta :(
Tuli sorruttua eilen tenutukseen vaikka oli tarkotus jättää juopotukset pois
(rahaa ei tosin menny q tuliaisbrenkkubutlen verran mut silti harmittaa)
Yhä kipeenä (no ohhoh... johan täs kolmatta päivää... *igor*)..
Toisaalta huomattavasti vähemmän kipee olo ku eilen.. Ja yöllä sai jopa nukuttua. =)
[q]nuance, 31.12.2007 16:25:
perinteisesti vuoden vittumaisin juhlapäivä.
[/q]
Mulle se on vappu. Sekin on ihan pian edessä.
[q]Sunshine^82, 28.6.2009 22:20:
isoäiti kuoli
[/q]
otan osaa :(
[q]RiD, 23.1.2007 21:10:
Tämä meinaa sitä että lopputyötä en voi tehdä 3 kuukauteen. (kolvaaminen ja piirilevyn toteutus/suunnittelu ei oikein onnistu käsi paketissa). Koulu tais kusta sitten melkeen lopullisesti siihen, aika loppuu pahasti kesken, tänään vielä oli pieni toivonpilkahdus kun sain sumplittua lopputyöjuttuja mutta nyt näyttäis siltä että menee viimesetkin toivot.
[/q]
Lääkärin todistuksella pitäis saada aika kivuttomasti lisäaikaa opintojen suorittamiseen.
[q]Hitchhiker, 8.6.2008 23:27:
Onnistuin jättämään luurin johonki ja nyt kyllä potuttaa.
[/q]
Ei oo vieläkään löytynyt, toivottavasti on tipahtanut taskusta kaverin autoon.
Pian on synttärit. Haluisin pitää jotkut pienimuotoiset ja kivat juhlat, mutta en tiedä millon ne pitäsin. Pitäs varmaa olla jokku 2päiväset hulinat. Ja mitä mä sinne laittasin? Pienet naposteltavat tuntuu nii nihkeiltä. Ärsyttävä olo, kun haluis pitää juhlat mut silti ei haluais.
[q]sativa, 16.12.2009 19:10:
---
kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3
---
Mihin lääkkeisiin ne antaa reseptin hammaslääkärillä? Kauan on välillä vaivannu yks hammas(/hampaita?), enkä oo jotenkin "muistanu" varata aikaa. Tuskin pelkkä poraus riittäs...
[/q]
Mä sain tosiaan juurihoidon kotihoitoon antibiootit ja käskyn vetää kotilääkkeitä.
"Ei sen pitäis kipee olla". Ei vissiin joo :(