päivän :(

Back to häröily O

Todella paha olo. Eilen jo oli semisti ku pääsin töistä, mut nyt on kyl todella paha.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..koivu ja heinä siitepölyt leijailevat ilmassa, hätsiu..kutittaa korvakäytäviä, kitalakea ja ihoa..

[q]H3li, 6.6.2008 07:42:
---
crissy, 4.6.2008 18:10:

NO KYLLÄ! vittu makso mulle aamulla vajaa 300e

---

kallis vittu.
[/q]

no oli!

päivällä ei maistunu ruoka ja nyt voisin syyä hevosen.

[q]*minttu*, 5.6.2008 21:21:
---
crissy, 2.6.2008 09:42:
se olis sitten rahanmenoo tossa puoli 11 ku toi auto menee huoltoon....

edit. katalysaattori paskana ja maksaa noin 250e korjaus....

---

Mulle sattu viel sopivammin, onnistuin saamaan duunikaverin auton siihen kuntoon et huoltoa tarvitaan Kovin pahaa jälkeä ei tullu, mut veikkaan et kalliiks tulee...
[/q]

no ei se alkuperänen vika ollu ees se katalysaattori vaan etujousi oli poikki.. eilen sit seki saatiin selville. Itse epäilen et oliskohan koko katalysaattori ollu ees rikki ( vaihettu 1,5v sitten ) mut tänään sit korjataan toi jousi.

ja huoltamo vaihtuu samalla ihan mihin tahansa muualle mut en tonne enää vie!

Tänään on väsy.

[q]Miinapiina, 2.12.2007 11:31:

rinkulat rulaa
EI pillereille!!
[/q]

Mun frendi sai rinkulasta kivat oireet. Vatsa ja rinnat turposivat niin, ettei takki mennyt enää kunnolla päälle. Naama alkoi kukkia överisti, ja tuli niin pahasti masentunut olo, että oli pakko lähteä duunista kesken työpäivän kun ei kyennyt enää olemaan asiakkaille ystävällinen (ja kyseessä ihminen, joka on aina normaalisti ihan yyberystävällinen).

Et juu, ei nekään kaikille sovi. Perseestä noi kaikki hormonit on, pillereissä tahi rinkuloissa.

Elämäni pisimmät pari vuorokautta ja stressi löi niskan täysin jumiin :/

ei ymmärrä, ei tiiä ja mieli ei ole tyhjä.*nyyh*

Menetetty ruokahalu ja oksupoksuolo vielä tänäänkin

Edit: ja mun ruokahaluni on sentään ollut koko ikäni ihan kohdillaan

Blöh, ilmeisesti mulla on pöly-, kissa-, koira-, hevos- ja heinäallergia. Vähäsen on näköjään tuolla koivuakin...

No, ei ihmekään että on ollut nenä tukossa tyyliin aina!

[q]RiD, 5.6.2008 09:15:
Mulla loppuu huumorintaju tän työn kanssa.
[/q]

Tuntuu harvinaisen tutulta ..

[q]Jusna666, 8.6.2008 20:33:
Vitun Hamiltonin runkkari..
[/q]
ihan oikein sille kimittäjälle.

[q]Jutu, 8.6.2008 20:48:
---
Jusna666, 8.6.2008 20:33:
Vitun Hamiltonin runkkari..

---

ihan oikein sille kimittäjälle.
[/q]

Pyh. Neekeri ei osaa ajaa.

Voi ei yritän kuunnella yhtä ihanaa vanhaa levyä josta tulis paljon mukavia muistoja mieleen*hymy*. Mut se on niin naarmuinen ettei meinaa soita :(

[q]Claudi0, 8.6.2008 21:15:
Heikottaa, hikoiluttaa ja huimaa. Ihan kauhee olo. Miten VOI olla näin kauhee olo?
[/q]
Krapula?

Onnistuin jättämään luurin johonki ja nyt kyllä potuttaa.

Vi**n flunssa. Yskin keltasia limapalloja ja keuhkot on tulessa, poskiontelotki jomottaa jo. Kuume sentää ei oo noussu...

Päivystyksen lääkäri väitti pahentuneeks astmaks... mä en oo ihan samaa mieltä, mut ei auta oottaa näillä kun pari päivää ja mennä sit uudestaan valittamaan ku ei oo varaa yksityiseen...
*sars**nuha**hikoil*

[q]Lyylikki, 9.6.2008 09:08:
Aamulla kun mun kello soi, niin eka ajatus oli, että "Jesh. Nyt on lauantai ja saa alkaa siivoamaan kotona."
[/q]
Minusta tuntuu pahalta jo ajatuskin lauantaina soivasta herätyskellosta, mutta kirjoitusajankohdasta päätellen sinun kellollesi oli ihan luonnollista soida lauantaina hyvissä ajoin ennen yhdeksää.. ..ja siksi, että voisit aloittaa kotityöt :D

Kiitos Lyyli.. Et tiedäkään kuinka paljon tämän viikonlopun jälkeen helpottaa kun tietää, että maailmassa on myös muita ihmisiä kuin itse, joiden maailmankuva on vähän.. ..eriskummallinen :D

Heikottaa, hikoiluttaa ja huimaa. Ihan kauhee olo. Miten VOI olla näin kauhee olo?

O