päivän :(
Saatana vituttaa taas herätä 4:45 töihi ku oli nii pirun siisti viikonloppu taas *toktok*
[q]Freja, 15.5.2007 09:17:
Olin juna-asemalla aamulla 7:33. Junan piti tulla 7:36. Ensin tulee kuulutus, että juna tulee "reilun kymmenen minuutin kuluttua". 10 min kului, ja tuli uus kuulutus - "juna tulee 8 minuutin kuluttua."
Tosi jees et ruuhka-aikana jää melki kaks vuoroa välistä (junat siis menee 10min välein). Ei se ajallisesti harmittanut, kun on vielä tällane semiliukuva aika, mut se, et ei meinannu mahtuu siihe hemmetin junaa ees. :(
Mut mahduin. ja si radiosta kuului hyvää musaa ni huolet unohtui :)
[/q]
Raatiossa puhuttii et jonku sähköhäiriön takia junat olivat 20min myöhässä aamulla.
Voi jestas että mä olen saamaton.
[q]Freja, 15.5.2007 10:22:
---
Syce, 15.5.2007 10:20:
Raatiossa puhuttii et jonku sähköhäiriön takia junat olivat 20min myöhässä aamulla.
---
Kuuntelin siis selvästi väärää raatioo ku en kuullu ite moisesta. Kaikist paras oli ku jossai odotusvaihees alkoi kuuluu kiskojen vinkumist, ja juna häämötti edessä. Tyypit ryntäs pihalle ja hyviin asemiin ja si se juna oliki ihan tyhjä ja kiiti vaa tuhatta ja sataa ohi :D Kylmät :D
[/q]
Joo...en mäkää koskaa kuuntele sitä "oikeaa" kanavaa*igor* Pitäs kuunnella sellasta kanavaa mistä kuulee liikennetiedotukset ja kolarit...mut kuuntelen sellasta mistä tulee junien myöhästymisistä*uuh* Tänääkin 20min tulin myöhässä töihin....kiitos Kehä1 ja kolari*piis*
Tekis mieli antaa periksi.
jo toinen aamu ku herään niskat jumissa :(
[q]Annakins, 21.8.2007 19:51:
Oli ihan kiva pyörälenkki, mut kohteen ois tietty voinu valita paremmin
R.I.P. iskä *sydän*
[/q]
häääh? siis täh?*ding*
Jokseenki penaalista mennä duunii semmosee mestaa mikä ei kiinnosta yhtään, päivästä toiseen samanlaista juoksua oravanpyörässä ku isot herrat käskee lätäkön toiselta puolelta eikä minkäänlaista kiitosta kuulu.
Myös teknisesti mukamas ylempiarvoiset on hyvin.. mielenkiintoisia väitteineen, tuntuu että ainut vaatimus on olla intialainen ja ottaa palkka riisikippona.
Viel 1281 tuntia jotta voi jättää tän maan taakseen ja tehdä jotain mielenkiintoisempaa kuten olla vaikka työtön.
Ainoat motivaatiot käydä duunis enää on raha ja duunikaverit, puolet siitäki vanhasta porukasta on jo todennu et päi helvettiä tää koko homma on menossa ja siirtyy muualle.
[q]mariq, 26.5.2007 14:24:
Miksi, voi miksi tää vaan pahenee koko ajan!?! kerpeleen penisiliini, voisit jo ees ihan vähän potkia, jookos?
[/q]
Auts nelisen kuukautta sit oli mullakin sama paska... todella vittumainen tauti=(
Ylimääräinen raha olis ihan jees. Noh, voitin mä eilen lotossa jopa 12e massii*hih*. Mutta tässä kuussa on kyl tajuttomasti menoeriä.
[q]Lost-Soul, 2.6.2008 07:40:
Noin 2h saannu nukuttuu viime yönä ja kurkku on edelleen ihan paskana. Vois melkein mennä apteekista hakemaan jotain helpottavaa rohtoa.
[/q]
Tänään lääkärissä ja pari päivää tuli saikkuu + lääkitys. Nyt ku alkanu tottumaan tohon kipuun niin tänää saannu toisen ihanan oireen. Kitakieleke on turvonnu ja kasvannu ~x2 kokoiseksi. Hitto et se tuntuu epämielyttävältä varsinkin ku yskii. Nimittäin yskiessä tuo heilahtaa suun yläosaan kiinni ja sit se pitää onnistuu jotenkin nielasemaan takasin "lepotilaan". Muutaman kerran jo melkein tullu oksu ku toi alkanu heilumaan
viime yö oli ihan järkyttävä, kun pyörin 23-04 sängyssä saamatta unta. Pelottaa mennä nukkumaan, kun pelkään et sama toistuu :(
On se kyllä hauskaa kun tyyppi jota luulit hyväksi kaveriksi yrittämällä yrittää ärsyttää ja suututtaa ja muutenki kiertää veistä haavassa
Onneks ei oo penniäkään kiinni ni ei tartte välittää, eipä tiiä mistä jää lopulta paitsi
Kurkku kipeenä eikä meinaa hellittää millää
[q]violet_angel, 4.6.2008 17:58:
Vittu
[/q]
NO KYLLÄ! vittu makso mulle aamulla vajaa 300e
Huoli ystävästä, jolla on akku loppu. Ehkä sillä on silti kaikki hyvin (toivottavasti)...
Mä halun sinne Australiaan
Ikuiset rahahuolet ja siitä johtuva stressi, joka saa naamani kukkimaan kuin corolan helmat.
:( piti tulla pois metsästä. olisin voinu jäädä sinne vaikka pariksi päiväksi vielä. JA pitää odottaa taas 363 päivää uusia.
[q]crissy, 2.6.2008 09:42:
se olis sitten rahanmenoo tossa puoli 11 ku toi auto menee huoltoon....
edit. katalysaattori paskana ja maksaa noin 250e korjaus....
[/q]
Mulle sattu viel sopivammin, onnistuin saamaan duunikaverin auton siihen kuntoon et huoltoa tarvitaan Kovin pahaa jälkeä ei tullu, mut veikkaan et kalliiks tulee...