päivän :(

Back to häröily O

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1538456

Mikä vittu meitä ihmisiä vaivaa?

Yksinäinen olo, nälkä ja digiboksi pätkii :C

väsyttää :(

Noin 2h saannu nukuttuu viime yönä ja kurkku on edelleen ihan paskana. Vois melkein mennä apteekista hakemaan jotain helpottavaa rohtoa.

Voi perse. Haava lähtenyt toisesta suunnasta paranemaan tosi hyvin ja toisesta on vielä melkosen avoinna. Kamala huoli nyt siitä ettei se tulehdu, mutta kuitenkin täytyy varoa ettei hoida sitä liikaa. Noh, täytyy nyt pitää vähän aikaa haavateippiä siinä jos se lähtis vihdoin ja viimein arpeutumaan. Ja mun säkällä siinä tulee kauhee arpi kun näyttää olevan taipumus muodostaa noita keloideja

Ajoin siilin päälle
Piikit vaan jäi etukumiin pystyyn :((((

sitten kun tulee pskaa niskaan, ni sitä tulee sit urakalla.

hiton rankka ero. kämpän ettiminen. kaikki siihen liittyvä.

sitten vielä eilen kun hetken ehti nauttia nätistä päivästä ja koirilla kivaa niin eiköhän sieltä löydy se lasipullo ja sopivasti toinen koira astui siihen.
valtimo + jänteet poikki. hirveällä vauhdilla päivystävälle ell, 1½h leikkaus ja nyt sitten 6-8viikon toipumisaika jonka ajan jalka on lastoitettuna+sidottu. 250e + kaikki nuo lastan vaihtamiset ja lääkkeet siihen päälle. ihan kuin muutenkin olisi tuota rahaa.

tuliskohan vielä jotain muuta kivaa tässä. saisin vaikka potkut (kun ei ihan hirveästi ole jaksanut töihin panostaa kaiken tämän keskellä..) tai jotain.

nyt kaipiaisi sitä syliä...

Onnistuin telomaan eilen polveni mystisesti. Ei mitään käsitystä mitä on tapahtunut, mutta nyt on polvi tosi kipeä :(

[q]Jutu, 1.6.2008 22:26:
Voi perse. Haava lähtenyt toisesta suunnasta paranemaan tosi hyvin ja toisesta on vielä melkosen avoinna. Kamala huoli nyt siitä ettei se tulehdu, mutta kuitenkin täytyy varoa ettei hoida sitä liikaa. Noh, täytyy nyt pitää vähän aikaa haavateippiä siinä jos se lähtis vihdoin ja viimein arpeutumaan. Ja mun säkällä siinä tulee kauhee arpi kun näyttää olevan taipumus muodostaa noita keloideja
[/q]

Ilmakylpyjä ja suihkuttelua haavateipin lisäksi, kyllä se siitä lähtee sulkeutumaan

Eikä muuten varmana ole määräaikainen nettisoppari enää! haistakaa vittu. Koko päivä on ollu ihan paska.

[q]Birgie, 11.4.2007 13:10:
Oon taas yks kiukkupussi ja tuntuu että taivas putoaa niskaan. Onnistuin olemaan taas niin bitch ku olla ja voi ja sain pahan mielen lähimmäisilleni. En kyl pyydä ketään ymmärtämään ku en ymmärrä itteenikään, mut jotenki tuntuu että yritän karkottaa kaikki ystäväni ja kaverini kauemmas kun en ole kunnossa. Vaikka tuskin yksin selviäisin. Tiedä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan, minuutti kerrallaan, tunti kerrallaan, päivä kerrallaan mennään.

Anteeksi kaikille ketä oon satuttanut.
[/q]

voimia ja piristystä!

Ollu koko viikon töis, enkä oo saanu tehtyä yhtään koulujuttuja, ja nyt kun ois aikaa, niin ei nappaa yhtään vituttaa. Väsyttääkin niin paljon ettei jaksa tehdä mitään mut ei niin pljon et vois mennä nukkumaan ois jo huominen

[q]Sand3, 3.5.2007 08:48:
Voi helvetti mikä yö, nukahdin vasta joskus puolen yön aikaan ja sit viimein kun nukuin muka kunnolla niin eiköhän päätä ala särkee niin hemmetisti,ei edes 800 oikein auttanut...nyt sit on niin hömelö olo ja päätä särkee vieläkin Sit kesken bussimatkan nenästä alkaa vuotaa verta...Hyvää huomenta vaan!
[/q]
Huomenta vaan! o/

Menee hermot tän koneen kanssa ku en saa poistettua noita vitun viruksia.. ..auttakee.

[q]hemuz-, 14.3.2007 13:58:
---
kottarainen, 14.3.2007 13:52:

Niin mä en ollut paikalla. Mut eihän se mahdottomuus kai ole että tunnissa tai parissa saa tuon summan menemään. Riittää et ostelee vähän alle sen viidenkympin ja pistää sit kaverille eteenpäin(?)

---

Mut monessahan ravintolassa kysytään tällaisten tapauksien välttämiseksi AINA kortilla ostettaessa paperit... No mut se siitä.
[/q]

Mua nyt vähän ihmetyttää et ei ole henkkareita tarkistettu...myös allekirjoituksista pitäs selvitä aikapaljon. yhteyttä vain luottokunnalle niin homma lähtee etenee...--> onneksi päästää kohta eroon allekirjoituksista...

[q]Jocular, 2.6.2008 19:06:
tää päivä on ihan perseestä. loppuis jo.
[/q]

Aivan samaa mieltä!! vois mennä jo nukkuu..

[q]bubbelgum, 16.2.2007 08:36:
Jotku universumin voimat on nyt ihan selkeesti mua vastaan. Tiistaista lähtien oon vaan odottanut tätä aamua. Yrittänyt pysyä kynsin hampain kiinni tässä elämässä, ja odottanut että pääsen ammattiauttajan vastaanotolle. Yöllä en saanut taaskaan unta koska oli liian jännittynyt olo kun odotin vaan aamua kun kuuta nousevaa. Ja sitten ku aamu tulee, tuleekin soitto että lääkäri ei ookkaan tänään paikan päällä, ja mun aika joudutaan peruu... Mä en oikeesti tiedä enää kestänkö tätä olotilaa. Alkaa olee voimat aika lopussa.
[/q]

höh=/ ei reilua....soitellaa illemmalla!

[q]Hitchhiker, 28.1.2009 21:29:
Lenkkisauna oli hieman kylmähkö, ensimmäiset olivat heittäneet kiukaan "kylmäksi" ja siitä ei irronnut kuin yhdet hyvät löylyt ja loppu meni sitten pienoisia lämpöaaltoja odotellessa (tosin virolainen raksahemmo kärvisteli jo niissä). Mutta sauna kuitenkin *sydän*.
[/q]
Kuulostaa Serenalta *tirsk**tirsk**tirsk*

"I can´t remember when it was good, moments of happiness elude..."

Menee taas homaat oikeen huolella päin vittua.

[q]Jone, 2.4.2007 10:24:
Ajeltiin eilen harrastelupäivän päätteeksi Turuntietä himaan ja juuri ennen kehä kolmosen liittymää liikenne ruuhkautui pahasti. Syyksi paljastui nurin ajanut motoristi, jota ohi lipuessamme elvytettiin penkalla. Tämän aamun lehden mukaan mies kuoli.
[/q]

dääm..:( mutta täysin odotettavissa. Syytähän en tiedä mutta kehä1:llä olen meinannut jo tämän kevään aikana törmätä kahteen moottoripyöräilijään. Onneksi äkkijarrutuksella on siitäkin selvitty. Kortti on ollu 8vuotta eikä ikinä ole ollut tälläistä kuumotusta...enkä ole ikinä nähny noin törppömäistä ajamis tyyliä mitä näillä kahdella henkilöllä on ollu. Toivottavasti säikähtivät ja oppivat jotain

O