päivän :(

Back to häröily O

Tänään olisi Kissin keikka ja olisi ollut sinne kenttäliput vaan väliin jää vituttaa ihan kympillä

Edit:

Olen todennut, että vuorokaudessa pitäisi olla vähintään 5 tuntia lisää. Ei koskaan ehdi tehdä kaikkea sitä, mitä pitäisi. Muutto ja uuden kämpän kuntoon laittaminen sekä uusi työpaikka ja kaikki mitä siihen liittyy. Houh! Koska pitäisi ehtiä käydä esim. mökillä? Hyvällä tuurilla ehkä joskus vuonna 2087 ...

Onneksi vapaapäivä perjantaina ja kiva viikonloppureissu edessä. *sydän*

Astuinpa sitten lasinsiruun.

[q]Sphyxia, 28.5.2008 20:05:
Olen todennut, että vuorokaudessa pitäisi olla vähintään 5 tuntia lisää. Ei koskaan ehdi tehdä kaikkea sitä, mitä pitäisi.
[/q]

Mul on samanlainen fiilis koko päivän.. tuntuu, että se (vähä) vapaa-aika duunin jälkeen (ja myös ennen) on vaan yhtä suorittamista koko ajan

Aika matelee todella hitaasti kun täytyy olla töissä muiden bilettäessä. Täytyy syyttää vain itseään koska ollut niin tyhmä ettei tajunnut pyytää tätä päivää vapaaks. :(

---

---

---
Oma potilaani löi nyrkillä kasvoihini,
---

Voi ei, kurjaa kuulla*eiei* Ei kai pahasti käynyt?
---
En tiedä, huomenna ehkä tiiän paremmin. Onneksi minulla oli silmälasit. Ja tyypillä jäykät kädet ja pieni liikerata niissä.olisi ehkä käynyt huonommin. Teki mieli itse mäjäyttää äijää kuonoon. Lievästi nyt on viha pinnalla.
---

Ihan mielenkiinnosta on pakko kysästä, että Oliko kyseessä alzheimeria, dementiaa, parkkinsonia tms sairastava vanhus tai sitten täysin aivonsa ja motoriikkansa pilannut alkkis/narkkis?
Ei mikään vanhus! Vaan viinanjuonnin ilosta itselleen vamma-aivon hankkinut alkkis alle 50v. :/

Hyttiäiset penteleet

No niin. Vanha hyvin palvellu läppärini ei jaksanut käynnistyä tänä aamuna enää olleenkaan. Aavistelin jo eilen, että se on lopullisesti lahoamassa, mutta en saanu tehtyä varmuuskopioita niistä ainoista oikeasti tärkeistä tiedostoista, koska olen laiska ja tyhmä ja luotan liikaa tuuriini. Enimmäkseen kone oli täynnä kaikkea helpohkosti korvattavissa olevaa, mutta ei paljon lohduta kun ei ole varaa uuteen läppäriin... Sekä kesäkurssit että arkinen vapaa-ajan vietto meni pilalle, ja kosahdus vaikeuttanee osittain myös työn tekoa. Voi paskan paska!

takana ihan paska päivä, edessä ihan vitun paska yö, huomenna saatanan paska päivä jne...

Nyt alkaa v-kayra nouseen naiden engelsmannejen kanssa TOOOSI pahasti.

Huomenna viimeinen tyopaiva eika ole a)tyotodistusta b)tyoarviointia.

*(&^"£%(&*£^%&*("£%^&*()"£%^"£)*&%^"£)%*$&(&"!)($"!*_$(!"^_!"*%^")&*%^!"£%&*!"$

[q]Nexus__69, 28.5.2008 21:45:
painimatsi ja sen seurauksena käsi kipeä.

syränki ehkä vähä. ja pää ku itkeny.
[/q]

paha olo jatkuu. huomasin etten kahteen päivään oo ees syönyt mitään.

lääkärissä kävin iltapäivästä, tyhmäpää kai kun en ottanut sairaslomaa enempää, vaan väkisin sanoin että huomenna on mentävä töihin.

(ex)-kaveri teki aika paskat eilen... Ja sit mul on darra :(

Suihkutin eilen sohvan täyteen sellasta suoja-ainetta, samaa tavaraa vissiin kun se suihke mitä laitetaan kenkien päälle.

Tää haju *poks*... mä kuolen tänne! Oon tuulettanut nyt läpivetoa koko yön ja koko tän illan ja tää löyhkä ei häviä mihinkään. Hirvee hedari kun haistelee tällästä myrkkyä.

[q]tiiplis, 29.5.2008 13:58:
Nyt se posti tuli. On ihan epätodellinen olo ja kerrankin olen täysin sanaton
[/q]

[q]*minttu*, 29.5.2008 16:53:
---
tiiplis, 29.5.2008 13:58:

---

[/q]

10 viikon työssäoppiminen ohi, haikea olo.
Oli mukava mesta, mukavat työkaverit ja mukavia asiakkaita.

Pesukoneen korjaaja oli käynyt tänään ja jättänyt lapun että veden vuotaminen koneen läpi johtui käyttövirheestä ja tästä hyvästä sain 80€ laskun. Nyt joutuu riitauttamaan tuon maahantuojan/valmistajan/myyjän kanssa.

Turhaa duunia taas, minkä takia aina käy näin huono mäihä näiden vehkeiden kanssa.

Rahat ei vaan riitä. Tili menee reippaasti miinuksille ja tässäkö pitäisi vielä lähteä jollekin älyvapaalle matkalle?.. Kivakiittihei. Tartten jotain lisäduunia. Ei tästä muuten tuu lasta eikä paskaa. Ainii ja alivuokralainen ois kans tosi kiva juttu...

[q]MissKoo, 29.5.2008 18:31:
Suihkutin eilen sohvan täyteen sellasta suoja-ainetta, samaa tavaraa vissiin kun se suihke mitä laitetaan kenkien päälle.

Tää haju *poks*... mä kuolen tänne! Oon tuulettanut nyt läpivetoa koko yön ja koko tän illan ja tää löyhkä ei häviä mihinkään. Hirvee hedari kun haistelee tällästä myrkkyä.
[/q]

O