päivän :(

Back to häröily O

Mun elämäni menetti tänään merkityksensä -> http://www.iltalehti.fi/viihde/200805217682420_vi.shtml

[size=5]Älkää nyt sentään huolestuko, eihän nuo julkkisnaimiaiset kovin pitkään kestä joten mulla on vielä mahdollisuus ;D[/size]

Oma potilaani löi nyrkillä kasvoihini,

Miks ihmiskroppa on sellanen, et ei voi ees rauhassa potee välillä pahaa mieltä ilman, et aamulla on silmät muurautunu ihan umpeen ja silmäpussit roikkuu poskilla? Persiistä. Asiakkaita varmaan snadisti pelotti. Mut meninpä sentäs duuniin.

Vidun WADA ja ADT, eipä tartte sitten loppuelämän aikana miettiä lähteekö urheilemaan kilpaa mitään, avanto-SM täysi mahdottomuus ellei sitten vaan ota osaa käryn käydessä linjalla "ku mä en tienny että se oli kiellettyä".

Onks muuten ADT rikkomukset laissa kiellettyjä sillai et niistä voi oikeesti saada jotain rangaistusta vai tuleeko vaan kepistä sormille + kilpailukielto?

Voi ei, kurjaa kuulla*eiei* Ei kai pahasti käynyt?

[q]rose, 10.7.2008 20:49:
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa.
[/q]

Sun vetovoimas on saavuttanut sellaiset mitat että tavallinen mies ei voi itselleen mitään...

Mun päivän on se että mä en löydä mistään mun vesivärejä ja pensseleitä. On myllätty läpi kämppä ja ullakkokin kahteen kertaan, ei löydy niin mistään!

"Hyvää" huomenta itse kullekin.

Voi pillupuupallopölökkypiäpolliisi, muistin tuossa just että olin lupautunu yövuoroon.. ..oonpa hirveesti nukkunu sitten päivällä joten tulossa todella mielenkiintonen yö.. ..voi paska.

Tänä vuonna joulusta tulee erityisen tuskaisa.

[q]Adorable, 13.5.2008 17:26:
Niin se vain on. Eikös se yleensäkin mene niin ettei koskaan saa sitä mitä haluais.. Nyt ei todellakaan ole mun päivä! Jos nyt jotain positiivista yrittää jostain etsiä niin se etten mä varmasti ole ainut kenellä menee huonosti. Aina ei vain voimat riitä, se on silloin siinä se.
[/q]

No ei se aina niin mene ettei saa mitä haluaa, jotku asiat vaan vaatii hieman enemmän työtä ja aikaa.. ..mut joo, kyllä ne voimat loppuu välillä itse kultakin.

Tukkaväri pääs. Tää haisee aina yhtä hirveelle. Meinaa lentää yrjö

Joku keuhkolimaröhä plus allergia plus että väsyttäis ihan vitusti mut ei pysty hengittämään makuuasennossa

aamuedit: tuli uni lopulta mut väsyttää yhä aika törkeästi plus tietty hengenahdistus meni yöllä pois eli ei oo mitään perustetta saikulle... Prkl jos tää tulee taas illalla takas.

päiväedit: lääkärillä käyty, resepti astmalääkkeelle... maanantaina lisäkokeet niin nähdään kuinka paha on tilanne.

Vituttanee.

---

---
---

Voi ei, kurjaa kuulla*eiei* Ei kai pahasti käynyt?
---
En tiedä, huomenna ehkä tiiän paremmin. Onneksi minulla oli silmälasit. Ja tyypillä jäykät kädet ja pieni liikerata niissä.olisi ehkä käynyt huonommin. Teki mieli itse mäjäyttää äijää kuonoon. Lievästi nyt on viha pinnalla.

Ihan mielenkiinnosta on pakko kysästä, että Oliko kyseessä alzheimeria, dementiaa, parkkinsonia tms sairastava vanhus tai sitten täysin aivonsa ja motoriikkansa pilannut alkkis/narkkis?

Se tunne, ku lekuri kertoo et syöpä o tod näköisesti uusiutunu!
Kyl syö miestä, jos näin voi sanoa!

Se tunne, ku lekuri kertoo et syöpä o tod näköisesti uusiutunu!
Kyl syö miestä, jos näin voi sanoa!

Huh! Haleja sinulle.

Liian väsynyt ja asiat liian vinksin vonksin.
+ 26 kohtausta scheibulaa kolmessa päivässä. Eläköön tilaustyöt.*eiei*

Ja taas tuli nukahdettua yöksi sohvalle, niska ja selkä muistuttavat kivasti siitä että on nukkunut yön hyvin kolmen hengen soffalla prkl.

[q]yusuplus, 24.5.2008 10:34:
Vaihteeks tää joku ihme herkistelypäivä..noh näitä tulee ehkä kerra pari vuoteen (ku yritän olla muuten niin kovis ;)
[/q]

Meninpä sit muistamaan lomarahan väärin...onneks en mitään hirveää budjetoinut ensi kuulle.

O