päivän :(
vapaa päivä, eikä mitään tekemistä.. *huokaus*
illalla olis mut en jaksa olla tekemättä mitään.. eikä rahaakaan ole ja..
ehkä tottui liikaa viime vknloppuun jolloin oli tekemistä pe-ilta - su-ilta nonstop ja siihen ne kaikki rahat meniki..
[q]MaoTse, 15.5.2008 21:22:
Meni vahvasti sitten tämäkin päivä!
Lopputuloksena oli kolme tikkiä päähän...
[/q]
Hei, ollaan tikkifrendei!*sydän*
Mitä sä koomasit?
ulkona sataa vettä..pitäis lähtee aamuyöllä ajaa taas toiselle puolelle Suomea duuniin ja ei kaikki aina meinaa mennä ihan putkeen niin kuin haluis...*nyyh*
[q]Rubicon, 18.5.2008 20:56:
Hei, ollaan tikkifrendei!*sydän*
Mitä sä koomasit?
[/q]
Teräspalkki teki lähempää tuttavuutta pään kanssa duunissa...
[q]kindertin, 17.5.2008 21:32:
Tulihan se sieltä taas. Tää vitutus.*grr*
[/q]
38,5 astetta jo lämpöö ja kohoo jatkuvasti..
"Kuka tahtois tulla mun etelään, kyl täällä lämpöö riittää"
tää hiton vatsatauti. mistä sekin nyt keksi tulla.
joka paikkaan sattuu, mitään ei uskalla syödä ja juominenkin tökkii välillä. kuumekin nousee välillä kivasti.
missasin sit vielä fiiliksen synttäritkin ku ei tässä kunnossa uskaltanu lähteä minnekään.
koiratkin joutuu kärsimään kun ei kovin pitkään jaksa pystyssä olla joten lenkit jää lyhkäsiksi.
-Poskiontelo sattuu ihan pirusti
-Särkylääkkeitä ei ole kuin se yksi kappale enää jäljellä
-Lähin apteekkin on liian kaukana n.2,5 Km, tässaä kunnossa ei sinne lähdetä
-Vaan kaksi päivää sairaslomaa, toivottavasti olen sitten torstaina työkykyinen
-Niskat ja pää ihan jumissa
Asiakkaat ja työkaverit saanu pahalle mielelle :(
Onneks pääsee jo tunnin päästä kotiin ja pääsee kotiin ja viideltä sinne pumpiin. Seki o varmaa iha hirvee ja paskat musat.
Joku on pöllinyt mun rakastakin rakkaamman Komeetan kotipihalta. Tunnen sanoinkuvaamatonta surua ja kaipausta.
Meillä oli niin vähän aikaa yhdessä. :(
Olen AJATELLUT tanaan niin paljon, etta kehitin itselle yhden kauheimmista paansaryista ever.
Olo on niin karsea etten tieda pitasko itkea, nauraa vai oksentaa.
Kaveri oli meillä yötä ja nyt se läträä puol tuntii suihkussa vaikkei sil oo itellä mihkään menoa. Mä lupasin olla kaupungilla puol neljältä ja sen jälkeen pitäis vielä ehtii töihinki.
[q]Mar6, 10.7.2008 21:03:
---
rose, 10.7.2008 20:49:
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa. Tilanne sinänsä ollut vaarallinen, koska lähellä oli ihmisiä mutta voi vittu! Kukaan ei oo tullut auttamaan että ihan ite sain huutaa kurkku suorana sille idarille ja lopulta lähteä ite menee kun ei sana mennyt perille. Mutta kiitos vaan sinulle lähentelijä, aloitankin tästä uudestaan itsepuolustusharrastukseni ja katotaan miten mutruun menee suu seuraavalla kerralla! Saatana!
Olin jo ihan unohtanu millasia vitun idiootteja tässä maailmassa on
---
Mitä vittua :D :D
Aikamoista...
[/q]
:O itel kävi samal taval ku kävelin juna asemalta yks päivä kotii yöl joku idiootti rupes seuraa mua :o onneks siin oli vähämatkan pääs poliisiauto parkis ni kävelin vaa sinne suuntaa ni se älys häipyy :P
:(
tuloss aivan "ihana" syntymäpäivää*justjoo*Aamulla on puhelu siskon opetajien kanss hänen arvosanoist*hmph* sitt on työvuoro ja kaikkea kruunaa ilta:4 tuntia matikkan opetusta...mutt ei seki on näköään oo riitävästi ku sitt seuravana päivänä herätys on 4 aamulla taas töihiin*nyyh*
pitää vaan hauska*uuh*
Vieläkin kipeä olotila ja tää kahen päivän saikku loppuu huomenna, joten ei muuta kuin kipeänä töihin hakemaan lisää sairaslomaa *sars*.
[q]Hitchhiker, 21.5.2008 15:43:
Vieläkin kipeä olotila ja tää kahen päivän saikku loppuu huomenna, joten ei muuta kuin kipeänä töihin hakemaan lisää sairaslomaa *sars*.
[/q]
Nooh näemmä pelkkä soitto riitti loppuviikon saikkarin saamiseen ja sain vielä lääkäriin ajankin firman kautta.
Joo-o, perjantai ja 13.päivä. En sitte saanut hakemaani paikkaa...
ahdistaa.
sattuu.
masentaa.
ja ihan kaikki omasta syystä.
tie helvettiin on kivetty hyvillä ajatuksilla.
miten tulevan sunnuntain voi poistaa mielestä?
leikkimällä yön kuningasta ( ) lauantaina
tietäen ettei siitäkään ole mitään hyötyä?
miten voi pyrkiä parempaan kun muut haluavat varmistaa että voi pahoin?
vitun yksinäisyys.
vitun ihmiset jotka vaatii kokoajan tekemään kaikkea, vaikkei oikeesti edes ole siinä kunnossa, et kykenis varmaan pitämään itsestään edes huolta.
vitun itseinho. mut jos ei itse tee, ei saa mitään aikaan.
sitten kun se itku oikeesti tulis, on sellaisessa paikassa ettei vaan voi. Kun voisi, on taas jättäny kaiken hetkeksi pois mielestä ja koittaa rämpiä eteenpäin. millon tää paska loppuu, millon tulee pilkku?
p-a-h-a o-l-o.
where's my guardian angel - need one, wish I had one.
Järkyttävä migreeni, poitsu ei suostu nukkumaan, äijällä vatsatauti, toisella kissalla kiima.
Ei hyvin mee.