päivän :(

Back to häröily O

[q]pirpeli, 22.11.2007 11:09:
Harmillinen juttu, mutta toisaalta. Löydät varmasti jonkun kivan kämpän, tosin tuohon hintaan saattaa olla vähän vaikeeta. Paikkahan oli mitä upein, rappusista huolimatta. Muutto kodista on aina ikävää, mutta kyllä se siitä!

[/q]

Vuokra väistämättä nousee, se tässä ehkä se huonoin puoli onkin. Ja tosiaan, että on ollut mulle ihanana kotina. Mutta kyllähän sitä sitten taas seuraavaan paikkaan kotiutuu.

[q]mayah, 22.11.2007 11:03:
Voi eiiih. Ei enää etkoilla kulman takana :(
[/q]

Täytyy tässä puolen vuoden aikana pitää useammatkin etkot ja kekkerit kun vielä ehtii!

Nyt oliskin sitten hyvä sauma löytää elämäni mies ennen vuodenvaihdetta niin voisi uskaltaa muuttaa kesäksi yhteen, tulis halvemmaks asuminen Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

[q]Hyzenthlay, 19.9.2005 09:44:
Aargh! työt, kun palkasta ei jää mitään käteen. Ei tällasta jaksa kauaa loppuun palamatta
[/q]

Mä paloin jo, ja sen takia alan etsimään parempia hommia. Tsemppiä sullekin!

[q]^Petunia, 7.5.2008 19:46:
Hiljaa Naiset!
Mä olen heränny tänä aamuna klo6 töihin..
vaikkakin.. tykkään aamuvuoroista
[/q]

Aamuvuorot välillä on sinänsä ihan jees, kun pääsee toki sitten vastaavasti aikasemmin. Kesälläki ehtii paremmin nauttia aurinkoisesta päivästä. Toisaalta jos menee myöhään töihin niin ehtii paremmin nauttia kesäyöstä.

[q]mayah, 7.5.2008 20:19:
Mitä vittuu, saa kai sitä ny ihminen varttia vaille seitsemäksi toimistolle mennä, jos tahtoo
[/q]

No saa toki, muttei se normaalia ole :D

[q]MesMeRise, 8.5.2008 02:15:
Meeppä ite munikseen 05.00, joku viis päivää putkeen.
Se kuule vasta hajottaakin, varsinki jos on yöihminen.
[/q]

Luulen etten tiedä mikä on munis.

Aikoinaan tuli tehtyä erilaisia duunivuoroja kellon ympäri. Varhasia aamuja, öitä jne. Se vaihtelu oli oikeestaan jees, vaikka välillä tietty vuorokausirytmi oli vähän sekasin.

Mä oon kyllä niin iltaihminen, että kroppa ja pää kyllä rankasis, jos tarttis tulla joka päivä tyyliin seiskaan duuniin, saatikka sitten viiteen :O

Joskus sitä toivoisi olevansa aamuihminen, varsinkin kun ainakin muutaman tutkimuksen mukaan aamuihmiset saa enemmän asioita aikaseks..

iiik

tulipa paska olo, piti oikein sulkea kännykkä taas pariks päiväks..

Silmälasit alkaa hajoilemaan lopullisesti. Aiemmin niistä on lennelly ruuvit ja putoillu linssit, kaikki korjattavissa pikkuvaivalla. Nyt meni sanka poikki, joka ei enää taida asettua ihan noin vain. Pikaliimakuurilla noi nyt tossa on, että josko noilla vielä pari päivää näkis. Nyt sen viimestään huomaa, miten helvetin pienellä kaikki asiat on netissä kirjotettu, metrin päästäkin joutuu tihrustamaan ja suurenteleen fonttikokoja, että jotain lehtiä pystyy lukeen. Eikä hajataitto ainakaan auta asiaa.

Lohjan keilahalli on kiinni koko kesän.. höh..

[q]WuZuul, 12.5.2008 20:31:
---
alphamagic, 12.5.2008 20:25:
Minä ja tunteet *toktok*
Vittu saatana en jaksa.

---

Eikö ois hubaa ku vois kääntää ne pois päältä? Helpottais elämää _todella_ paljon...
[/q]

No älä!!!

Elämä on...

kurkku kipeä...ei se ole niin paha, mutta kun keuhkoihin ahistaa välillä todella ikävästi. Ei meinaa välillä pystyy ees olla seisaallaan...jos ei huomenna parempi, niin lekuriin vaan...

Ei yhtään perjantai-/viikonloppuolo, eikä vähempää vois kiinnostaa lähtee juhlii ja sitten pitää olla keverin synttärit. Noh, toivottavasti se juhlafiilis löytyy muuytaman siiderin myötä.

[q]sapeli, 1.12.2007 11:44:

Vinkki kurkkukipuun ja orastavaan flunssaan - osta kaupasta inkivääriä, siis ihan sitä juurta, ja pureskele sitä vähän aikaa En viel ite oo kokeillu mut kuulemma auttaa.
[/q]

Aijaa, kiitsa vinkistä, pitääkin kokeilla! Noi luonnon parannuskeinot on aina mukavempia kuin kaikenmoiset lääkkeet.

[q]alphamagic, 12.5.2008 20:25:
Minä ja tunteet *toktok*
Vittu saatana en jaksa.
[/q]

Eikö ois hubaa ku vois kääntää ne pois päältä? Helpottais elämää _todella_ paljon...

[q]Lilly, 12.5.2008 20:31:
---
alphamagic, 12.5.2008 20:25:
Minä ja tunteet *toktok*
Vittu saatana en jaksa.

---

Toi on niiiin tuttu tunne.. voimia sulle*hellokitty* 100x*hali*
[/q]

Kiitos

on vaan niin...*uuh* lähetin poikaystävänkin pitämään kivaa ilman mua, vaikka kovasti yrittikin saada mukaan. Ei vaan pysty...

[q]ALIEN, 19.9.2006 20:06:
---
pupuTupuna, 19.9.2006 18:45:
Ihan tyhmä riita. *toktok*

---

Ai toisella puolella maapalloa olevan kaa? Mielenkiinnosta kysyn, siis tyhmä riita meinaako se nyt "turhaa riitaa" minkä olis kokonaan voinut jättää väliin vai sitä et se oli tyhmä koska se on niin hanurista se itse riiteleminen?
[/q]

Tyhmästä aiheesta.

Edit: Eikä se riiteleminenkään ikinä tunnu kivalta.

Typerä kytevä flunssa, joka ei puhkea kunnolla, mutta ei mene poiskaan. Ei pääse kuntoilemaankaan.

MITEN ihminen voi jäätyä kesken ruotsin kielen näyttökokeen näin pahasti? Haastattelussa en osannu enää ees mikä on tervetuloa ruotsiksi, vaikka olin harjoitellut hienon puheen minkä pitäisin. Ei tullu niinq -mitään- ulos suusta. En saanu luotua ees suomeksi yhtään lausetta päässäni.

Mä oon urpo

[q]Super-Kerttu, 27.9.2007 09:07:
---
pupuTupuna, 26.9.2007 17:38:
Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(

---

öö..Onko sulla silmälasit?
[/q]

Kohta on. *pepsodent*Olin tänään näontarkastuksessa ja varasin jo pokatkin. Kun vielä saisin lauantaina Danielin mukaan hyväksymään ne.

En mä siis pakosta tarvis, mutta päätin hankkia, kun autolla ajaminen on vaikeutunut huomattavasti. Enkä mä erota tuttuja kadulla ja moikkailen sit taas tuntemattomia.

[q]Rikku:
Poikaystävä jätti mut yksin tänne ja lähti ite leikkii sotaa!
[/q]

Me sotalesket...*lohduttel*

[q]pyllyjumala, 23.10.2007 20:07:
---
pupuTupuna, 23.10.2007 14:51:

p.s. Ihana avautuminen. Heti helpotti! :)

---

Kyllä sain makoisat naurut tuosta Hyvin korostit muutamia sanoja, voin kuvitella sut, ku himassa kirjotit tota ihan tohkeissas, ihana
[/q]

U know me.

O