päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah, 27.9.2005 11:21:

[pieni]Tai tietty jos sul on joku siisti sokeainkirjoituksella toimiva näyttö, et ruudulle tulee pisteitä.[/pieni]
[/q]

Juu nytkin tunnustelen tätä ruutua, et mitähän se Mayah on taas löpissy =)

[q]Iceman, 13.11.2005 17:42:
kaveri muuttaa uuteen asuntoonsa ja vie tämän IHANAN 42" Plasma töllöttimen pois
[/q]

Ei se kaveri vaan se plasma

[q]Iceman, 13.11.2005 17:46:
No perkule!!! Kaveria näkee kuitenkin joka päivä ku tehään samaa duunii, mut se PLASMA!!!!
[/q]

Voithan sä mennä kattelee plasmaa sillä verukkeella, et meet moikkailee sitä kaverias sen uuteen kotiin

[q]Dj Jaques, 16.12.2005 11:19:
En saanu hakemaani duunipaikkaa!!!PRKL!!!*grr**nyyh*
[/q]

No voihan PRKL Mitä urpoja siellä oikein on rekrytoinnissa *släp*

Voi sua :(

[q]mayah, 5.1.2006 06:23:
Olin nukahtanut ennen yhdeksää, mikä tietty sinällään on positiivista, mut heräsin joskus kahden jälkeen yöllä ja uhrasin ruhtinaalliset 45 minuuttia yskimiseen. Sen jälkeen oli pakko nukkua istuma-asennossa, koska välittömästi kun pääsin takaisin makaamaan yskiminen alkoi taas. Ja nyt sit särkee niska ja pää kun on tullu muutama tunti nukuttua täysin nukkumiseen soveltumattomassa asennossa.

Jos ens yönä sitten nukkuiskin taas vähän paremmin.
[/q]

Sun pitäs ostaa sellanen 100 000 euroo maksava Hästens jos vois olla sillai nukkumaan (ainakin paremmin) soveltuvassa istuma-asennossa Tai sit mä annan sulle sellasen ystävänpäivälahjaks

*yskääpoismaijastamanail*

Sairastus, kiireily, hoitamattomat asiat ja yrittely järjestää ne hoidetuiksi, päätöksenteko, aikataulut jne.

Mutta uusi kämppä on silti <3
Ja se, että jotkut asiat sujuvat hyvin, ja ihmiset ovat ihania.

Vttustanavttustanvttuprklvttu.

Tämä talo, jossa asun, on nyt sitten myyty. Kyllähän sen muuttaessa tiesi, ettei tässä saa vuosikausia asua, mutta en mä ihan vielä ollut varautunut tähän kuitenkaan. "Parhaimmassa" tapauksessa lähtö on parin kuukauden päästä.

Jos ei jo käynyt ilmi niin vituttaa aivan suunnattomasti. Ja ehkä sitäkin enemmän itkettää.

Heräsin klo 6.45 ja tulin kouluun. Koulu alkaakin tänään vasta 12.30.

[q]Uhuu, 3.4.2006 09:13:

- Niin kaunis on maa -

[/q]

Ala-asteella meillä oli kerran eräs vanhempi naisihminen musiikin sijaisena. Saimme toivoa kappaleita, joita laulaisimme luokassa. Minä olisin halunnut laulaa tämän kappaleen, koska se on niin kaunis. Opettaja kieltäytyi. Hän sanoi, että hän on laulanut sen niin monta kertaa hautajaisissa, että se kuuluu vain sinne.

Kun luin nuo sanat tuosta ylhäältä, alkoi nenänvartta kihelmöidä heti ensi rivillä. Silmät kostuivat ja oli pakko kääntää katse ruudulta. Nyt en meinaa nähdä kirjoittaa. Tuo laulu on vaan niin äärettömän kaunis, kaunis ihan itsessään. Ja se tosiaan liittyy niin kiinteästi hautajaisiin. Varsinkin kaksiin hautajaisiin viime vuosilta. Kuin myös tulevaisuuteen.

Osanottoni.

On kyllä neljä suurta ilonaihetta, mutta kerpeles kun menevät niin pahasti päällekkäin.

Tänä iltana sekä Sipoo että DanceteriA. Huomenna sitten pulkkailua Alpparissa, mutta myös Suomi-Ruotsi -finaali. Jostain joutuu tinkimään, vaikkei millään haluaisi.

[q]Rubicon, 5.4.2006 22:24:
---
Verano, 5.4.2006 16:08:
---
Rubicon, 5.4.2006 13:17:
Vasta keskiviikko ja paskaa on ehtinyt sataa niskaan tällä viikolla
ainakin puolen vuoden edestä!*grr*

---

Ajattele kuinka kivat kuus kuukautta sulla on nyt tiedossa

---
Toi sun lause mun pitäis kyl nyt postaa päivän :),
koska oikeesti aloin nauraa ääneen*nauru*
Kiitos*sydän*
[/q]

Ollos hyvä vaan, mukavaa jos aiheutin iloa =)

[q]Rubicon, 5.4.2006 13:17:
Vasta keskiviikko ja paskaa on ehtinyt sataa niskaan tällä viikolla
ainakin puolen vuoden edestä!*grr*
[/q]

Ajattele kuinka kivat kuus kuukautta sulla on nyt tiedossa

[q]Medusa, 14.4.2006 15:11:
Oon ihan tukossa ja väsynyt. Pitäisi jaksaa mennä töihin ja kaikkea. Olisi myös kiva jaksaa bilettää Sekin on vammasta että kaupat ei ole auki jonkun saakelin jessen takia.
[/q]

Vielä 60-luvun puolella ellei myöhemminkin baarit ei saaneet pitkäperjantaina olla auki. Joten jotain edistystä =)

Äh, oon kieltäytynyt jo kolmesta mahdollisuudesta tavata kivoja ihmisiä kivoissa merkeissä tänä iltana vaikkei mulla edes ole mitään pakottavaa syytä istua yksin himassa. Mutku ähs ja arghs ja tyhmää.. niin täällä sitten istun :'(

[q]Apo, 15.4.2006 17:09:
---
martina, 15.4.2006 16:59:
sain just kuulla, että titanic sais jatko-osan... toivottavasti se on vaan joku pila...

---

Eiköhän se oo tämä. Pätkässä yhdistelty eri leffoista tommonen "leffamainos".
[/q]

Aika hieno traileri kyllä

[q]antOn, 21.4.2006 22:25:

On toki, mut herkistää se raavaimmankin miehen Q viunamaholit loppuu..
[/q]

Ois kantsinut hankkii vappuviinat etukäteen

Vittu vitun vitun vittu.. ..saatana. *hmph**eiei**uuh**poks*

[q]domi, 16.6.2006 14:27:
*poks**poks*
[/q]

Se on nyt poksutellut jo monta päivää :/

[q]Annakins, 23.10.2006 11:41:
---
pirpeli, 23.10.2006 11:27:
Jostain tuntemattomasta syystä paskaakin paskempi ålå.

---

[/q]

molemmille mussukoille.

Kuumemittari näyttää lämpöä. Muutenkin sairastuttaa "pitkästä" aikaa. Pienehköjä merkkejä vasta, toivotaan että loppuu ennen kuin ehtii kunnolla alkaa.

O