päivän :(
[q]emuli, 11.9.2006 12:37:
---
Annakins, 11.9.2006 12:35:
---
emuli, 11.9.2006 12:27:
#@!#&!!
Ei siinä muuten midistä, mut ku kyseessä oli kurssin pakollinen koe, mitä ei voi uusia
---
Mun on kyl pakko sanoa tähän, et HKL ym. ovat varoitelleet ASEM:in aiheuttamista liikennöintimuutoksista jo aika pitkään.
---
Tulin vasta viime perjantaina Espanjasta niin en tiennyt ko. asiasta
[/q]
Ovathan mediatkin toitottaneet ASEM:ia koko viikonlopun. Mutta enivei, kysyitkö voisiko kokeen kuitenkin vielä tehdä, tuo liikenteen laajamittainen takkuilu ASEM:n takia voisi riittää syyksi, etkä välttämättä ole ainoa, joka sen takia missasi kokeen.
[q]daffy, 27.10.2006 11:15:
partiolippukunnan [/q]
Mä en ihan nää sua partiolaisena :D
[q]embie, 20.10.2006 14:59:
---
pirpeli, 20.10.2006 13:06:
Tuli ITRL-olo.
---
Mä tiedän mitä TRL tarkottaa, mut mikä toi I on?
[/q]
[size=8]Mä en tiiä ees sitä.[/size]
Sunnuntai-ilta. Sitä tajuaa, ettei taaskaan ole saanut koko viikkona mitään aikaseksi. *syvähuokaus*
[pieni]koulumotivaatio on vaan niin nollassa näin keväällä *toinenhuokaus*[/pieni]
[q]$, 12.12.2006 23:28:
Hostel - leffa jonka olisi voinut jättää katsomatta...
[/q]
Miks ihmeessä edes katsoit? Tarantinon mättöleffat, ei kiitos.
[q]$, 13.12.2006 11:35:
Oletin että siinä olisi jotain yliluonnollisia tms. epärealistisia juttuja
[/q]
Vielä suuremmalla syyllä kierrän kaukaa :DD
Olisihan se kiva olla paapimassa kun kuudelta herätys ja seiskaks duuniin vaan on flunssa nyt siinä vaiheessa että yksittää turvonneiden limakalvojen takia ja pitkällään oleilu menee pelkäksi yskimiseksi, pyörimiseksi ja hikoiluksi.. ..ei oo kivaa alkuunkaan.. ..jospa sitä on sitten aika ottaa ensimmäinen sairaslomapäivä uudessa duunissa 6vkon töissäolemisen jälkeen.. ..toivottavasti saa edes jossain vaiheessa nukuttua ja paranneltua edes sen verran että voi lähteä kuuntelemaan illalla Stonefacea & Terminalia..
Mulla on joku hemmetin kurkkuvirus. Huomenna selviää, jos se on sittenkin angiina...
Päivän :) ois se, että murmeli tulee viikoks kotiin, mutta sekin on ihan kökköä, jos mä vaan makaan sängyn pohjalla.
[q]mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.
[/q]
Voi ei voimia koko perheelle.
[q]Freja, 4.6.2007 14:22:
K, R, N tai H?
[/q]
Ne ei varmaankaan mee kauheen lähelle sitä kenttää, veikkaisin. Mut Maija oliks toi joku duunijuttu? Kai ne sillon kustantaa sulle taksin tms. Tai sit otat pyörän junaan ja reippailet sillä kentälle.
[q]mayah, 18.7.2007 09:57:
Haluaisin vaan tietää, et mihin vittuun mun kaikki rahat katos?
T: visalla loppukuu
[/q]
Mä tiedän mihin mun rahat meni! Käteen meni koko homma ja fysioterapiaan ja palkattomuuteen!
[size=7]Ja ehkä joku ropo baariin. Esim. [/size]
[q]Freja, 18.8.2007 14:23:
En tiedä pitäskö vaan jäädä kotiin makaamaan, vai ehkä lähteä ulos hieman raittiiseen ilmaan istuskelemaan, kumpi ny si parempi oliskaan.
[/q]
Lähdetään ulos aurinkoon muiden luo, parempi niin
Viimeiset kymmenen vuotta mun elämästä on levällään tuossa lattialla.
[q]Annakins, 28.8.2007 09:24:
---
Verano, 27.8.2007 16:03:
Miks hemmetissä mun pitää olla tämmönen, aivan naurettavaa ja typerää
---
ps. tiedät, et tiedän tarkalleen mitä tarkotat :) onneks ei olla yksin!
[/q]
Niin tiedän, ollaan samalla lailla pöhköjä molemmat
[q]Annakins, 28.8.2007 09:38:
Mulla on ihan kamala ikävä ja tiedän ettei se tule menemään pois (enkä oikeastaan haluaisikaan että menee), mutta joskus vaan on päiviä jolloin se tuntuu ylivoimaiselta. Tänään on yksi niistä.
[/q]
Toivottavasti alkaa helpottamaan tältä päivältä :/
Tää flunssa ei lopu ikinä! Ja kaiken kruunaa aivan järjettömät allergiaoireet tuosta ahh niin ihanasta siitepölystä. Äijälläkin olis tänään keikka mut taidan joutua olemaan kiltisti kotona
[q]Annakins, 22.10.2007 10:00:
En taaskaan saanut mitään järkevää aikaiseksi viikonloppuna, koska päädyin sekä pe että la baariin. [/q]
Sama täällä ja tosiaan taaskin. Mut tänä viikonloppuna se ei kyllä oikeastaan haittaa yhtään. Eilen pääs kumminkin nauttimaan sunnuntaikävelystä ja oli kyllä sen verran onnistunut viikonloppu, että tällä kertaa ei häiritse tuo ettei saanut mitään järkevää aikaseks ^^
[q]Annakins, 26.10.2007 13:54:
---
Annakins, 26.10.2007 12:49:
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.
haistakaa vittu.
---
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.
[/q]
Vittu toi on kyllä niin pelleilyä toi touhu siellä ettei mitään rajaa. Eikö ne nyt saatana ymmärrä, ettei ole mitään järkeä pistää osaavia ja keisseihin perehtyneitä ihmisiä pihalle/ olla vakinaistamatta heitä jolloin mahdollisesti lähtevät ihan itsekin.
Jag vill sova!
Noni. Nyt se sitten tapahtui. Hartelalta soitettiin, että alkavat lopultakin rempata kiinteistöä, jossa asun. Onhan sitä suunniteltukin jo 80-luvulta, jolloin sinne nousuhuumassa piti ostoskeskus tehdä. Kaks vuotta ja muutama kuukausi sitten kun tuohon muutin, oli tiedossa, että lähtö voi tulla milloin hyvänsä. Koko ajan tietenkin toivonut, että saisi mahdollisimman pitkään asua.
Puolen vuoden irtisanomisaika toki on eli toukokuun saa vielä asua, jonka jälkeen koko kiinteistön, josta on jo vuosikausia ollut suurin osa autiona, pitää olla tyhjä.
Nykyinen kämppä on vaan siitä hemmetin loistava, että vuokra on 462 euroa ja neliöitä 38, sijainti Helsingin ytimessä. Ja onhan se mun koti, jossa olen erittäin hyvin viihtynyt. Vaikka tämän tiesi olevan tulossa ja on kiitollinen, että näinkin pitkään sai asua, niin ei tässä nyt fiilikset ihan parhaimmasta päästä ole.
[q]Annakins, 3.11.2007 19:30:
Hautausmaa on kaunis pimeässä
[/q]
Ajettiin Porvoossa hautausmaan ohi ja kauniilta näytti se kynttilämeri. Malmin hautausmaan kohdalla tajusin, että siskon haudalla ei ole ainuttakaan kynttilää.