päivän :(
Näin unta moottorikelkkakolarista, putoamisesta ja jostain muusta ei niin kivasta, mitä en muista. Rauhaton uni takana. Ei hyvä. Hikoilutti ja on sellanen vapinaolo nyt.
[q]Annakins, 26.10.2007 11:29:
Otan sanani takaisin, edes töissä ei mee nyt hyvin. Paskaakin paskempi duunipäivä, joka todennäköisesti venyy, koska kaikki aika menee muiden virheiden korjailuun. Vittu.
[/q]
Koita Anna jaksaa!*hali*
Sä oot kuitenkin _tosi_ hyvä työssäsi ja ihana muutenkin!
Itketti kamalasti ja vaivasin viel entistä pomoani ja työkavereitani omalla paskalla olollani.
[q]RainChild, 10.11.2007 21:26:
Mikkäs nää "senkut" on? *täh* *nevahööd*
[/q]
Sennheiser- kuulokkeet.
Ja tir, ymmärrän tuskasi. Jos toi meidän neiti tekis tollasta, ois pinna kireellä kyllä.
[q]Annakins, 22.11.2007 11:41:
mun pää hajoo. mun pää hajoo mun pää hajoo.
[/q]
"*pus*sail" sen kuntoon :)
Kyl sää jaksat!!!!!!
[q]H3li, 30.11.2007 20:14:
voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!
[/q]
:C
Kannattas lähteä itsepäisyysristeilylle 5.12.
Wuhuuuuu!
Päivän :( vois olla, että......mulla ei oo juustoja viinin kanssa täks illaksi :CC
Helsingin kaupunginjohtajana on pelle :(
[q]kokosbollar, 16.1.2008 00:20:
Ja siellä punnerretaan tai itketään ja punnerretaan.
[/q]
Älä suotta vaivaudu..Mun mielestä sun pitäs vaan suosiolla jättää noi bileet väliin, kun oot noin törkeen lihava.
(:D)
Mun päivän :( ...on toi helvetin keli. Yleensä saa olla millasta säätä tahansa, mutta tää jatkuva paska mitä tuolla on, saa mielen matalaksi. Ja lauantaiksi luvattu samaa sontaa, kun sais mieluummin olla aurinkoista :/
En kyllä tasan tarkkaan lähde töihin 15h/vko tuntisopparilla.
[q]adix, 30.1.2008 11:14:
Mistä ostat tota Celestial Seasonings- Sleepytime extra teetä?
Löytyyhän noita nettikauppoja mutta saako jostain, esim luontaistuotekaupasta tätä?
Itellä hirveät ongelmat nukkua yöllä, saan unta tyyliin aamulla vasta, ja sillon pitäis jo herätä töihin ja kouluun..
[/q]
Ostin tuota sekä YOGItea- sarjaa Turun Ruohonjuuresta :) Eli kyseisestä liikeketjusta löytyy varmaan muualtakin, ja olen kyllä nähnyt sitä luontaistuotekaupoissakin.
[q]ipe, 29.1.2008 10:12:
joo sitä toi Pirpeliki suositteli :)
[/q]
Ja suosittelen edelleen :) Kahvi veks klo 18 jälkeen ja tilalle tota mun Sleepytime- teetä. Kuten ipe muistat, alko aika hanakasti eilen väskättää kun sen join :)
Karmee räkäröhnärutina nenässä, nenänalus kipeenä ja hikoiluttaa kun ottaa 2 askelta."JEE!"
Korvatkin tuntuu olevan jotenkin tukossa....hienoa.
[q]Timce, 7.2.2008 09:00:
Onkohan tuohon jotain lääkettä olemassa..
[/q]
Kurkkua miedosti puuduttava Bafucin. Sekä ihan tavan kurkkupastillit toimii ainakin mulla, sellaset vahvat. Mutta tossa Bafucinissa on sen verran sitä puudutetta, että se auttaa jonkin matkaa yöhönkin nukkumaan mentyä. Ja yöllä voi ottaa lisää, jos herää nieleskelyyn. Kannattaa ottaa myös samantien joku särkylääke ja petin viereen vesilasi.
Nimim. 8 päivää flunssassa ilman kuumetta*igor*(Kurkkukipu, nivelkipu, lihassärky, nuha, aivastelu, yskä, hengenahdistus, väsymys)
Masu ihan sekaisin ja muutenkin huono olo :C
[q]sapeli, 7.2.2008 10:31:
Strepsils on kanssa aika hyvä, siinä on kans jotain desinfioivaa ainetta ja ainaki ne punaiset on aika herkkuja.
[/q]
Strepsils toimii, jos ei halua sitä puuduttavaa vaikutusta. Ainoastaan Bafucinissa on sitä, ja luulisin että Toncils- merkkisessä kanssa. Mut ainaki se Toncils jota ostin, maistu kamalalta.
Oikea nivunen*uuh*
Paskaa kökkiä kotona, kun ei pääse oikein liikkuu.
Onneks on Planet Earth ja Blue Planet sekä kasa muuta katsottavaa.
[q]pirpeli, 23.8.2006 15:24:
Nii-in....Huomenna se sitte alkais, se työ.... :( Mutta tehdään Riikka syksylläkin kaikkea kivaa!
[/q]
Tehdään, Katiseni Ja onhan syksy ehdottomasti vuodenaikanakin mukavaa aikaa, varsinkin kun sille säälle sattuu.
avaimet mitkä on hukkunut railakkaan menon tuloksena to tai pe, ei ole vieläkään tullut vastaan. Luojan kiitos ett pyörän vara-avain sentään löyty tiukkojen etsintöjen tuloksena. Muuten ois voinu mennä kyselemään rälläkkää jostain.
Koti-avain ja toimiston avain siis vielä ongelmana. huoh*
Tarjottimella nenän edessä.. ..mutta ku en vaan osaa.
[q]Epailija, 1.6.2005 12:03:
---
Verano, 31.5.2005 11:44:
Ite kun sinne läksin niin ei ollut mitään sopeutumisvaikeuksia eikä koti-ikäviä oikeestaan yhtään. Sitten kun vuoden päästä tuli tänne takas niin oli paljon 'hankalampaa', tuntu et vuos oli liian lyhyt aika siellä, kaikki jäi jotenkin ihan kesken.
---
Aika pitkälti samoissa tunnelmissa ollaan täälläkin. Muutto Ruotsiin ei tuntunut juuri miltään ja olin selvästi innostuneempi uudesta kannettavastani, jonka hankin samoihin aikoihin. Eilinen muutto sen sijaan tuntui ikävältä. Ei tässä kyllä mitään muuton jälkeistä masennusta podeta, mutta olisin mielelläni viettänyt vielä vaikka edes kesän Ruotsin puolella, jos se olisi ollut mahdollista.
[/q]
Kyllä mä olin innoissani kun sinne Stokikseen lähdin. Ja se vuosi (-96/ -97) oli niiin mahtava! Tosiaan kun tuli takas niin oli hieman sopeutumisvaikeuksia, olisin halunnut vielä jäädä. Tulin takas heinäkuuks stadiin ja sit heti elokuus muutamaks viikoks Stokikseen takas hengaa. Muistan ku tultiin frendin, johon tutustuin siellä, kanssa laival Viikkarin satamaan niin yks meidän ystävä tuli hakee meitä autol. Aurinko paistoi ja tää ruotsalainen kaveri toivotti meidät tervetulleeks takas kotiin. Siltä se kyllä tuntuikin! Sit ku pari viikkoa myöhemmin seisoin yksin laivankannella kun laiva lähti Tukholmasta niin kyllä tuli kyyneleet silmiin. Tiesi, ettei enää koskaan saa sitä vuotta takaisin, niitä kaikkia ihmisiä joihin tutustui, kaikkia ihania bileitä, kuumia kesäpäiviä jne jne.
Pääsin sekä Tukholman että Helsingin yliopistoihin ja jostain syystä (oon joskus jälkikäteen ihmetelly miks) päätin jäädä stadiin opiskelee. No onhan tää mulle rakkain kaupunki maailmassa. Kyllä sitä välillä miettii, et mitä jos ois jääny sinne. Luulen kyllä et jos oisin siel opiskellu kuitenki useamman vuoden, niin sille tielle oisin jääny.
Mutta jottei "ihan täysin" mene ooteeksi niin eipä tässä oikeestaan oo hirveesti mitään :(
Ja jos jotain onkin niin :DD on selkeesti voitolla
Ed. ensin oli aika :( näitten lomasäiden suhteen, mut nyt on suuri =) Ekat rusketusrajatki!