päivän :(

Back to häröily O

[q]noena, 21.1.2006 17:24:
mun masu on kipee *grr**igor*
[/q]

Mun kans.*uuh*

Ihan saatanan kipee pää. Tuntuu ihan pahenevalta migreeniltä.
Vittu.

[q]Hyzenthlay, 31.5.2006 10:33:
Huoh... niin tuttua.
[/q]

Ja tätä kestää viel muutama vuosi, kunnes kaikki idioottimaisuuksissani otetut Nordean joustoluotot on maksettu pois...*huokaus* Omaa tyhmyyttä ei voita mikään.

Joudun jäämään duunista pois tän pääkivun takia, takana noin tunti unta viime yönä samasta syystä. Menen siis takaisin nukkumaan.

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:42:
No arvaa vituttaako mua kun ei helvetti päästä millään Alenan kanssa sinne pariisiin Just kun joku kiva reitti löytyy niin tulee joku muu este... Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20
[/q]

No mut noihin on syynsä....kylläkin. Ymmärrrän tietty myös vitutuksen määrän, trust me.

Hesassa ei vieläkään sada*uuh*. Tulis kunnon megahyperkaatosade, tai sitte sellanen kohtalainen ja pitkään jatkuva....Pliiiiiiis, tule jo!

[q]jesus, 31.7.2006 08:36:
Vois olla parempi mieli
En ymmärrä..
[/q]

*lohduttel*. Olit kyllä vähän surullisen näkönen jo tuolla terassilla eilen.. :( Mulle tuli kanssa vähän masisolo eilen jostain syystä, mutta tänään näyttää jo paremmalta. Se varmaan johtuu siitä, että selvisin yöllä 6-vuotiaiden tappajakaksospoikien hyökkäykseltä...

vituttaa kun ei oo jo huominen klo 15.01.

[q]Freja, 22.7.2006 13:46:
Kävin jo, ja sain sellasen tuen, mutku se saa olla öisin pois ja olin näköjää riehunu yöllä käteni kans jotenkin kun nyt sitä oikein jomottaa
[/q]

No hyvä, että kävit. Jos se on mitää jännetupentulehdukseen viittaavaa, niin suosittelen käyttämään sitä tukea koko ajan. Tulehduskipulääkkeet vie sitä kanssa pois, ja viileet kääreet.

Ei huvittas tippaakaan mennä huomenna töihin*igor*

[q]SyndroDome, 21.8.2006 18:18:
Voihan venäjä!! vois pikku hiljaa sammuu ne niitten metsäpalot. [/q]

JOO. Saatana et meinas lähtee henki tuolla Espalla. Ei näkyny mitää ja ahdisti.
Sammuttakaa palonne tai pyytäkä sitä apua perkele, jos ette ite onnistu*grr*

Isovarpaassa olevasta rakkulasta tuli tavanomaisen kirkkaan kudosnesteen sijaan sellasta paksua keltasta möhnöä*uuh*...Taitaa olla tulehdus...

[q]Verano, 23.8.2006 15:21:
Kesäloman viimeinen päivä tänään. Vähän tässä jotain haikeutta pukkaa sen suhteen, että kesä alkaa kääntyä syksyyn.
[/q]

Nii-in....Huomenna se sitte alkais, se työ.... :( Mutta tehdään Riikka syksylläkin kaikkea kivaa!

se siitä illasta.

Erittäin huonosti nukuttu(?) yö takana. Ja nyt pitäs sitte palata lomalta töihin. Sydämeen sattuu, pää on ihan sekasin, kurkku kipee ja huono olo. Varmaan ihan parhaimmillani siellä pöydän takana joo. Vitutuskäyrä hipoo taivaita ja just mikään ei kiinnosta. Jihaa.

[q]Galadhan, 5.9.2006 08:40:
Notta eikun lekuriin aikaa varaamaan!
[/q]

Aamulla mullakin soitto lekurille, koko päivän sinnittelin ja nyt on niiiiiin kipee ettei tosikaan tuo kurkku. Yskin Malmitalon auditoriossa niin kauheesti, et ihmiset lähetteli mulle rivejä pitkin erilaisia kurkkupastilleja..Kiitos niistä. Mutta pahenee vaan tää ja kuuma/kylmät aallot heittelehtii pitkin ruumista :( Paskaa.

Iski pienimuotoinen masennus. Ihan kirkkaalta taivaalta.PAM vaan.

Tuli ITRL-olo.
Ja menkat alko aka kohta sattuu ja VITUSTI.

Jostain tuntemattomasta syystä paskaakin paskempi ålå.

[q]Annakins, 2.11.2006 10:42:
Tällä hetkellä sellanen olo, että kaikki on pelkkää pettymystä
[/q]

No voi pöh*lohduttel* Mut sä et oo mikää pettymys, sä oot ihana*sydän*

O