päivän :(
[q]UnityF, 25.9.2006 13:11:
ex-kämppis
[/q]
Pistä sun mies kantamaan ne tavarat pihalle. Ei niiden enää siellä tarvi olla. Tuollanen on ikävää, kun jotku ex-kämppikset aiheuttaa möllii oloa.*dissaa* niille.
[q]Annakins, 1.4.2007 13:50:
Danny Howells on aika helvetin hyva, mut ois ollu aika miljoona kertaa siistimpaa jos Kati, Riikka, Maija & co ois ollu kans mukan.
[/q]
*super**hali*
[q]alek száhala, 9.1.2007 21:32:
Vuosituhannen :( :
Basshunter on ihan vitun paska. Hyi vittu oikeesti mitä kuraa. Naapuri soittaa sitä.
[/q]
Täysin samaa mieltä. Voisin tappaa. Kivuliaasti. Basshunterin ja naapurin.
[q]ipe, 10.1.2007 18:15:
v*ttu p*rkele ***tana! joudun pakon edessä muuttamaan!
(ei, en muuta helsinkiin, ainakaan ihan vielä...)
[/q]
Kyllä sulle joku kiva luukku pään päälle löytyy*lohduttel* Asioilla on tapana lutviutua, ihanille ihmisille varsinkin.*hali*
Oksensin.
[q]sapeli, 5.2.2007 22:36:
Raha-asiat vähän kusee Ja tietty ärsykettä lisää että itseään voi vain suurimmasta osasta syyttää
[/q]
I feel you. Nimim. "eksyin" Numpty-nimiseen vanhojen tavaroiden liikkeeseen, josta mukaan lähti mm. yhden pankkiautomaatilla käynnin jälkeen reilun 50 euron edestä NIIN KIVAA 70-lukuihanuus tavaraa.
No, mut on noi oikeesti ihania. Mut silti. Ei oo rahaa ei. Tarpeeksi koskaan :(
taas kotiviikonloppu...
Kurkku kipee
Ja huomen pitäis silti mennä tallille, hullu toppavarustus päälle tj.
[q]faarao, 20.2.2007 12:27:
Tarkastusmaksu 80 *toktok*
[/q]
Mniiih, halvemmaks ois tullu ostaa 39euron kuukausilippu, jos sisäsel liikkuu :(
Mun päivän möllinaama on se, että oon flunssassa ja ulkona on kiva keli, ja töissäki ois kiva olla.
[q]ipe, 4.4.2007 10:24:
voi vittu tota sääennustetta! :CCCCCC
[/q]
NÖYYYY! Miks meille AINA käy näin?!?!?!
:C
[q]Annakins, 9.5.2007 22:30:
Snadisti alakuloinen olo
[/q]
*pus**hali**lohduttel**piupiu*
[q]*Stella, 23.5.2007 09:07:
Ärsyttää kun eilen annoin miehelle lahjoja niin kolme neljästä oli sellaisia mitä se oli saanu ennenki. Se ei ärsytä mua mut ne itkuraivarit mitä vedin kun kuulin sen niin nolottaa ihan sikana. Olisin haluunnu antaa jotain superspesiaalia mut en onnistunu.
[/q]
Sun pitää varmaan tutustua sun mieheen paremmin, että tiiät mitä se superspesiaali on. Ihan siis tämmönen ystävällinen vinkki :)
Nuha. Räkä. Niistäminen.
[q]$, 11.7.2007 00:09:
avautuminen.oikeutettu.toisaalta.
[/q]
Rikkinäisellä siivellä se raasu ei varmaan elä muutenkaan kamalan kauan. Mutta on kai se hyvä, että joku pitää raajarikkolokeistakin huolta. Mulla ei ole lokeista yhtään positiivista kokemusta 33 vuoden ajalta, joten en oikein pääse mukaan tuohon sun sympatiaan.
Työt vituttaa ja haluisin olla kipee, ettei tarvis olla täällä.
[q]larzizi, 19.7.2007 11:46:
Viime yöllinen alastonuinti tuskin auttoi asiaa
[/q]
En usko, et uikkari ois paljon auttanu... :/ Mut paranemisia!*lohduttel* Itse täällä kurkku kipeenä ja päänsärkysenä yritän saada kotia pakettiin, hikoiluttaa ja vapisuttaa. Huomenna pitäs lähtee mökkeilee ja synttäreitä viettää kans...
Vittu mä hajoon.....*toktok*
[q]Pätkis, 2.9.2007 23:45:
Edellyttäen tietysti, että huitoo tosi "muodon vuoksi" painoilla ja että hedarin saa ekaksi lääkkeillä jotenkuten hallintaan.
[/q]
Joo, pitää kokeilla kun alkaa menee tää pikkujyskytys ohi. En oo tänään vielä ottanu särkylääkettä, ennen nuksumaanmenoa meinasin. Alkas olee selkäkin vähä kippuralla :(. Onneks ti on lekuri, voi sit kysyä lisää.
[q]Annakins, 15.8.2007 18:53:
Jotenkin vaan todella raskas päivä, sellanen et nyt haluis halin.
[/q]
Virtuaali*hali* ja vielä kaupanpäälle!
[q]ipe, 17.9.2007 08:28:
aargh! väsyttää ihan saatanasti (tämä nyt on tietysti ihan omaa syytä). sitäkin enemmän kenkuttaa kun on outo humina korvissa, johtunee vissiin tämmöisestä yleisestä tukkoisuudesta. enää onneks duunipäivää jäljellä reilut 9½ tuntia...
[/q]
Mulla on kurkku ihan hirveen kipee ja pää sellanen raskas. Vaikka nukuinkin tos vielä, ei tuntunu yhtään auttavan. sinne, tänään ajoissa nukkumaan.*hali*