päivän :(
[q]Specimen, 6.8.2005 16:39:
Poljin töistä himaan päin, sitten siinä vaiheessa, kun matkaa oli jäljellä ~1km, niin mäkäräinen teki kamikaze-iskun kitalakeen siihen kohtaan, mihin tökätään sormet jos halutaan oksentaa. Siinä oli sitten kiva oksennella ja heilua holtittomasti fillarin kanssa :( Vastaan tulijat varmaan katsoivat, et jollain on venyny perjantai-ilta pitkälle lauantain puolelle. 300 metriä myöhemmin sain vihdoinkin yrjöttyä mäkäräisenruhon pihalle, niin ampiainen yritti samaa. Onneksi jäi huulien väliin ja sain sylkästyä pois.
[/q]
Jopas olivat tunkeilevia. Mutta seuraavan kerran pitää sitten polkea suu kiinni. xD
se olis sitten rahanmenoo tossa puoli 11 ku toi auto menee huoltoon....
edit. katalysaattori paskana ja maksaa noin 250e korjaus....
[q]Amethyst, 28.9.2005 11:40:
---
keijukainen, 28.9.2005 10:22:
maanantaina alkaa kunnolla putkiremppa
---
Mun kämpässä loppui reilu pari vkoa sit koko kesän kestäny putkiremppa. Mutta kappas vain, edelleen on kylppäri kesken. On se kumma, et "ammattimiehet" ei osaa saumata laattoja loogisesti yhden värisellä saumauslaastilla ja esim. asentaa ammetta oikein ekalla kerralla. *toktok* Nyt ne on pari vkoa käyny aina välillä raaputtamassa noita saumauksia, jättäny jälkeensä hirveet pölyt ja liat, ja mukavan rumat saumaukset, joiden paikkausta tässä edelleen odotellaan.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun rempan jäljiltä ovat joutuneet korjailemaan kaikkea muutakin.. Hella ei toiminu, kun olivat vahingossa jostain katkoneet sähköjohdon - joutuivat vetään siis kokonaan uudet piuhat. Ovien pielet, reunat ja kynnykset, kaikki piti paikata. Keittiön seinääkin olivat jossain vaiheessa hajottaneet ja eteisen patterikin oli unohtunu siirron jälkeen kiinnittää kunnolla seinään. Ainii ja tietty keittiön uusi putkikin vuoti vähän.
Putkiremppa =
[/q]
Oij, kuullostaa niiiiiin tutulta. Nyt tosin remontti ohi, monien uusimisten, hampaankiristysten ja yhden omenapiirakan jälkeen. Joo-o, lahjoin heebot viimeistelee mun vessan toissa kesänä 30v. synttäreitten aamuna*hymy*Ei ollu mun asunnon vuoro, mutta vähä kelju pitää kekkereitä ilman vessaa. Ottakaa sanastani, kyl se aikanaan valmiiks tulee. Vaatii vaan niin helkutisti pitkää pinnaa.
päätä särkee sillee migreenin alkuisesti
[q]Anime, 15.11.2005 17:53:
Eipä oo ikinä tänne tullu kirjotettuu, mut nyt on kyl pakko saada suollettuu tää mun vitutus johonkin.
Mä oon niin lopen kyllästyny selkäänpuukottajiin, pyrkyreihin, varasteleviin vitun mokkakikkeleihin tai varasteleviin pennittömiin vitun pikkupilluihin!!! Kelasin ettei mun kännyn tai katoaminen Mosson tiskiltä tai parin vaatteen menetys tuntuis missään, mutta nyt vasta alkaa oikeesti suututtaa siinä määrin et pulju menee tuntii aikasemmin kiinni. Koko tapahtuma käynnisti sellasen vitutuksen sarjan et AAAARGH!!!
Mä voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään jengin mollaamista mut siitä ei oo pidemmän päälle mitään hyötyä. Paree vaa mennä himaan ja selvittää asiat ittensä kesken sekä hyväksyä että life's a bitch and then you become one. En usko että näin tulee käymään mutta heikkona hetkenä tuli tällänenki päästettyy suusta.
Vitun vittu.
[/q]
Mä jaan sun tunteet ihan täysiä nimim. kamu- :n kännykän varkausyritystä todistaneena ja poliisin juttusilla käyneenä. Ja lisäksi päin naamaa vittuilevien PISSFUCKINSIXTYJEN korvia särkevää paskaininää kuuntelemaan joutuvana. Ei susta narttua tule, usko pois, höyryjen päästäminen tossa tilanteessa on enemmän kun parempi juttu*hali*
Oispa varaa ostaa herkkua tähän fiilikseen, mut ei oo. Onneksi en ollu ruuhkassa. Mitähän viikonlopusta taas tulee...? En viitti ees ajatella.
[q]Sir Dominique Trévisan, 30.11.2005 09:50:
---
pirpeli, 30.11.2005 09:49:
palkkapäivä.
---
Sama täällä
[/q]
Tää on niin syvältä hanurista, että ei enää ees soi..Aina hetken kivaa, kun on tilillä reilu tonni, ja sitte hups, 130euroo jälellä. LOPPUKUUKSI! JA veronpalautukset menee velkoihin, joita joutunu ottaa kavereilta, että selviää..
Mun AirPort sano sopimuksen irti, ja mun Macci ei oo enää kannettava(paitsi vitun pitkäl johdolla). No, menee takuukorjaukseen.
Ei oo rahaa kun 71 snt...Loppuviikoksi. Pe palkka, josta jää.....n. -40 euroa.
[q]Verano, 27.12.2005 11:46:
Vittu pitääkö mun kiusata itseäni ihan turhaan, tulee vain paha mieli
[/q]
[q]SoulGirl!, 23.12.2005 01:23:
Ihmissuhteet
[/q]
En ois voinu itse paremmin sanoa.
[q]pietari, 31.12.2005 11:49:
ulkona sataa lujaa :(
[/q]
Tää on aika turn off kyllä..Ei tee mieli muuta kun kyhjöttää peiton alla sohvalla, juhlamieli maassa. Mut ehkä se sieltä nousee :)
[q]pietari, 31.12.2005 12:04:
ku olis ees se sohva
[/q]
ounou, no sängylläkin voi löhöillä :) (tai patjalla tai vaikka tuolilla)
[q]0001, 11.2.2006 15:21:
Toivottavasti maailman loppu tulee huomenna. Toinen vaihtoehto on vetästä ite loppu tälle omalle maailmalle.
[/q]
http://www.kompassi.info/page.asp?_item_id=368
Kokeiles ensin tuolta.
[q]Darianna^, 14.1.2006 17:04:
-clip-
[/q]
Myötäeläen. Toi on naisen helvetti.*lohduttel*
[q]mariq, 15.1.2006 21:20:
en jaksa tiskata
ei siis en, en kertakaikkiaan tiskaa
[/q]
oikea asenne. kyl ne joskus tulee tiskattuu kuitenkin.
[q]0001, 11.2.2006 15:36:
Olen ollut hoidossa hmm kuis monta vuotta... joo kuudennelta luokalta asti kuitenkin ja en jaksais syödä vaan lääkkeita kokoaja jotta jaksais tätä elämää. Tiedät sen varmasti itsekkin miten siihen suhtaudutaan. Olen kuullu koko ajan et " kyl ihmisen pitää pärjätä ilman " ja sit lopetin ja tässä lopputulos.
[/q]
No jos et jaksa ilman lääkkeitä, sitte niitä pitää syödä. Et ole ainoa ihminen, joka niin joutuu tekemään. Sulla on kuitenkin vielä monen monta vuotta tärkeää elämää edessäs. Ota kuitenkin yhteyttä johonkin ammatti-ihmiseen Klubituksen sijasta tässä asiassa (vaikka lääkärillä oot ollukin). Klubitus paikkana on vähän kyseenalainen avun saamiseen...
Nyt on vähä yksinäinen olo, vaikka ei tarviskaan olla...
Vaikka nukuin monta tuntii, tuntuu kuin en olis nukkunu ollenkaan..Pää raskas ja sellanen öblöblbölbööö-olo.
Menis opiskelemaan, töihin, tai tekemään jotain muuta hyödyllistä. KUIN RYÖSTÄMÄÄN MEIDÄN LÄHI-SIWAA, perkele*grr**dissaa*
(kaks huppuheeboa YRITTI viedä kaks mäyristä, Siwan täti sai vähä osumaa päähän, muutama asiakas taltutti ne idiootit pihalle. Bisset rikki Siwan eteiseen ja kaiken lisäks aikamoinen osa asiakkaista näytti siltä, et ne vois olla kimpassa niiden vorojen kanssa. Juuri tällaisina hetkinä en pidä Kalliosta..)
:(