päivän :(
Mökkijuhannus meni sivu suun :(, mut onneks toinen on kunnossa.
Vittu perkele vittu saatana. Nyt en sitte pääse Benkkuun kesäduuniin. SAAAAATANA.
Mulla on vanhojen mummojen lahjekalsareitten värinen käsituki ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri ottaa mut lääkäriin 27.12.
[q]Annakins, 14.10.2006 19:32:
[/q]
Hmm....pari päivää ollu jo pitkälti aamusta päivän puolelle huono olo.. o.O
No tää taitaa olla vaan....*tirsk*..jännitystä....
[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?
[/q]
Kärsivällisyydellä ja suunnitelmallisuudella ja äitin/ystävien avulla.... nimim. vuosia maksellu tässä Stockaa ja joustoluottoa pois. Pikkuhiljaa.Ei enää paljoa jäljellä.Itse asiassa Stocka maksettu kokonaan jo ja luotostakin eroon vuoden loppuun mennes.
Oma päivän :( on sit joopa joo. Kaikki.(paitsi noi yllämainitut)
Mun kivan fiiwiksen pilas hiipivä ja piilotettu päänsärky*uuh*
Mene pois HUS MATKAAN SIITÄ!
Tää vaikuttaa hyvältä, kolmen tunnin päästä pitäs olla töissä. Illassa toisen vastatulleen työntekijän kanssa(joka on kyl tosi mukava, et se ei vituta). Ja talolla käy muutama aivan totaalisen kusipäinen nuori, joiden tän illan varmasti aikaansaamat tempaukset vituttaa jo valmiiksi. Lisäks heräsin ekan kerran joskus kuudelta aamulla, kun mietin työasioita...Tervetuloa burn out.
[q]embie, 20.10.2006 14:59:
Mä tiedän mitä TRL tarkottaa, mut mikä toi I on?
[/q]
Iso, Tyhmä, Ruma ja Lihava.
edit. Mut on jo parempi olo.
[q]Amma, 3.1.2006 19:06:
Ja piuhat saa katkasta joskus 3-kympin tietämillä...? Sinne on liian kauan.
[/q]
Kiitos*hali*
Ja kyl se 30veekin sielt tulee*joo*
Mä oon päättänyt, että en pidä uudesta yläkerran naapurista. Ensinnäkin, sen kantapääastuntatömistelykävely vituttaa, ja se kanssa, että se ei kunnioita edes sunnuntaiaamuja remonttinsa kanssa. TRRRRRRRRR vaan poralla heti aamusta. TSSSH TSSSSH sahalla, HINKHINK jollain helveten laitteella. Mä oon sen verran vanhanaikanen, että sunnuntaina ei tarttis tollasia tehä.
edit. Samalla myös ehkä päivän "mikä ärsyttää"
[q]pirpeli, 27.12.2005 12:28:
Kiitos itsellesi, että oot olemassa*sydän* Oikiasti.
[/q] Olipa mukava jutustella -ja tietty pelailla ja viettää leppoisaa iltaa. Ollaan aikas samiksia
[q]kottarainen, 5.1.2007 15:41:
Tuleekohan koko "talvena" muunlaista keliä kuin loskapaskaa, kaatosadetta ja pimeää. :(
[/q]
Näillä näkymin ei :( Tää käy oikeesti kohta mielenterveyden päälle, ikuinen pimeys.
lohdutusedit. kotiin paaaaaljon kynttilöitä, valoja ja kivaa tekemistä ympärille. sitte kun tarvii ulos mennä, niin värikkäät kumpparit, sadetakki ja pipo päähän. ei masenna ihan niin paljoa.
Pitkästä aikaa paska fiilis.
[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:43:
heh, voiskohan sitä ottaa pari rohkasevaa ennen tonne menoo :D
[/q]
Multa leikattiin/vedettiin kolme viisaudenhammasta kerralla ja olin ihan ookoo jo samana päivänä. Tääl on joku ihme viisaudenhammashysteria meneillään. Ei oo kummonen juttu, mutta tietty aika yksilöllistä toi kipu.
[q]happosepi, 29.1.2008 10:29:
Pirpeli, vinkkejä otetaan vastaan :)
[/q]
Koska unettomuudesta on noussu näin monen päivän :(, laitan tähän nyt omia fiiliksiä siitä, mikä auttaa.
- Olon rauhoittaminen klo 18 jälkeen, olettaen, ettei tarvi enää lähteä mihinkään(sauna, rauhallinen musiikki, lueskelu, kevyt liikunta)
- Mukava ja houkutteleva peti eli hyvin tuuletettu makkari ja puhtaat miellyttävät petivaatteet.
- EI kahvia tuon klo 18 jälkeen, kofeiiniherkimmille kahvinjuontia ei suositella klo 12 jälkeen päivällä.
- Ajatusten rauhoittaminen---> ei tarvi meditoimaan ruveta, mutta ottaa rauhallisen asennon ja ajattelee kaikkee sellasta mukavaa.
- Teet: parhaaksi havaittu YOGItea- sarjan Bedtime sekä Celestial Seasonings- Sleepytime extra. Mua alkaa nukuttaa ison kupillisen aikana jo, viimestään n.10min. päästä teen juomisesta.
- Valeriaanatabletteja en oo kokeillu, mutta uskoisin niiden vaikuttavan säännöllisesti syötynä. Tota samaa valeriaanaa on noissa teelaaduissakin.
- Jos jostain syystä ei nukuta, tärkeintä on hyväksyä sekin. Ylös pedistä, datailua, musan kuuntelua hetki, lukemista. Sille ikävälle tunteelle, et "vittu mua ei taaskaan väsytä" ei saa antaa valtaa.
Hyviä unia kaikki :)
[q]Freja, 19.3.2009 21:36:
:)
[size=5]Ehkä myös tissiä, ei satu enää![/size]
[/q]
:)
[size=5]Loistavaa, tissiteline ei olekaan murenemassa teh massive boobsien painon alla! :D
Meiän keskustelu on muutes tosi rakentavaa. <3[/size]
[q]ianna ei anna!, 26.12.2007 16:01:
Toi ilma masentaa olis niin kiva temmeltää tuolla kauniissa maalaismaisemassa mutta pelkkää mustaa, vettä tulee kaatamalla lumesta ei tietoakaan ja tiet on niin jäässä että saa taistella jos meinaa pystyssä pysyä ja olla särkemättä luitaan :/
[/q]
Tänään ei ole aurinko tosiaan noussu... :C Tai ainakin siltä tuntuu. Ei paljon naurata toi helvetin vesisade ja tuuli ja paska. Muutan napajäätikölle ens jouluksi, ei tätä kestä.
[q]onni3mk, 22.7.2005 07:15:
Se siitä *plur*ista Note: Luvassa huonoa kielenkäytöä
Vitun saatanan printteri!!! Mä oon vittu ollu tunnin töissä ja toi saatanan rakkine on jo vittu kaks kertaa vetäny paperin ryttyyn, jota seuraa kauhee vaiva saada paperi uudelleen kohilleen. Nää hymiötkään ei nyt riitä kuvaamaan tätä raivoa. Perse! *grr**grr**grr**grr**igor**kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle*
Ja vitun Ylex:kään ei kuulu, ei jaksais kuunnella noita samoja biisejä Novalta
[/q]
Tee niinkun tekeevät Konttorirotat- leffassa, ota pesismaila ja aukee paikka. Kenkuinkin printteri tokenee.
vaikea.olla.kun.tykkää.silti.vaikka.toinen.ei.*nyyh*