päivän :(

Back to häröily O

[q]Tropico, 20.2.2006 22:56:
---
MissED, 20.2.2006 22:41:
mun sormesta otettiin kynsi pois..

---

Nyt täytyy kyllä ihan kysyä, miksi?
[/q]

siin oli joulusta asti tulehdus mikä ei parantunut antibiooteilla.. mut sain kivoja särkylääkkeitä siihen niin ei se haittaa..

Amerikantemppu meni vituiks.

[q]anis, 12.5.2008 08:19:
Oon ihan hajalla. Edellinen poikaystävä petti tosi pahasti ja viimeisinki säätö on vähän sellainen josta ois fiksuinta pysyä vaan erossa. Luottamus tässä menee ihmisiin.
[/q]
koita jaksaa*lohduttel* kyllä se tulee takasin kun se oikea tulee vastaan niin se elämä alkaa ihan kokonaan alusta*justjoo* mutta saat kumminkin jotain lohdutusta ihmiseltä joka välittää susta*blush* kylläpäs tulee taas tunteikasta tarinaa heti aamusta*pepsodent*

ulos ei kyllä uskalla mitään jättää, multakin on 2 mattoa ja muutama vaate ryövätty. nykyään vaan mökillä ulos kuivumaan

[q]KooKie, 29.11.2006 10:41:
Jotenkin sä olitkin ensimmäinen, jonka puolelta mä näitä kuittailuja odotin. Sitten, kun Zenni herää, niin on sen vuoro vittuilla.
[/q]
Aattele positiivisesti, se ei tunnu enää niin pahalta sit!

[q]Annakins, 25.5.2007 22:39:
Voi raukkaa :/

T. Riikka, Anna ja Maija
[/q]

Oisin halunnut olla tänään pitämässä kivaa teidän kanssa! :( Vituttaa ja ärsyttää.

On elämääkin tyhjempi olo.

Tänään piti olla aurinkoista ja vielä lämpösempää ku eilen, mut eipä ihan siltä vaikuta. Oli aika vilsa kun köpötteli tuolla t-paita ja ohut neule päällä.
Foreca tais kyl siirtää sitä hellettä huomiseks, katsotaan.

Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa. Tilanne sinänsä ollut vaarallinen, koska lähellä oli ihmisiä mutta voi vittu! Kukaan ei oo tullut auttamaan että ihan ite sain huutaa kurkku suorana sille idarille ja lopulta lähteä ite menee kun ei sana mennyt perille. Mutta kiitos vaan sinulle lähentelijä, aloitankin tästä uudestaan itsepuolustusharrastukseni ja katotaan miten mutruun menee suu seuraavalla kerralla! Saatana!

Olin jo ihan unohtanu millasia vitun idiootteja tässä maailmassa on

Kahden viikon työputki, mä oon niin kuollut ens viikon sunnuntaina kun on vapaa :(

[q]rose, 10.7.2008 20:49:
Joku helvetin idiootti tuli lähentelemään mua kun oli ottamassa aurinkoa. Tilanne sinänsä ollut vaarallinen, koska lähellä oli ihmisiä mutta voi vittu! Kukaan ei oo tullut auttamaan että ihan ite sain huutaa kurkku suorana sille idarille ja lopulta lähteä ite menee kun ei sana mennyt perille. Mutta kiitos vaan sinulle lähentelijä, aloitankin tästä uudestaan itsepuolustusharrastukseni ja katotaan miten mutruun menee suu seuraavalla kerralla! Saatana!

Olin jo ihan unohtanu millasia vitun idiootteja tässä maailmassa on
[/q]

Mitä vittua :D :D
Aikamoista...

Meni kahvinkeitimen pannu paskaks..

Ei pääse konemetsään*uuh*
*snif*

[q]Annakins, 14.2.2008 12:42:
Erinäiset asiat hieman vaivaa ja viikonlopun jäljiltä tullut kelailtua kaikkea taas vähän liikaa
[/q]

Voi pientä *paijaa*

[q]embie,
TRL= Tyhmä Ruma Lihava
[/q]

No ei ihme etten tiennyt

[q]Steven Hoaks, 9.8.2005 14:53:
Jo toista vuorokautta jatkuva krapula

Sunnuntaina oli muistaakseni aika hauskaa rosessa
[/q]

You got that right! :) Olipas kyllä.

vittuperkelesaatanajumalautavittu.

[q]kamu-, 1.12.2005 05:04:
Miks mä aina ihastun vääriin ihmisiin?
[/q]

?

Paskansin asiani yhellä jutulla sitte vissii ihan kokonaan.

Oksennus ja pääkipu :(

Äippä meinaa myydä lapsuuden kodin Juankoskelta...

O