päivän :(
[q]Verano, 8.5.2008 09:13:
---
^Petunia, 7.5.2008 19:46:
*nips*
[/q]
Munis eli munavuoro, on aamuvuoro hotellilla, kun aamiainen laitetaan tarjolle 07.00 mennessä. Se nimi kai tulee siitä, että yleensä ekana mennään keittelemään munia :D (05.00)
Mut ei toi oikeen hyvää tee, kun viikonloppusin mulla on sitte yövuoroja, niin maanantaina nukahtaa sillo ku pitäs jo olla töissä.
En tiiä kaikista aamuihmisistä, mutta vaikka pääsenkin muniksesta jo 13.00, eli päivällä jää mukavasti aikaa tehdä mitä vaan. Menen poikkeuksetta nukkumaan "päiväunet", jotka yleensä kestää sinne viiteen iltapäivällä, ja kuinkas ollakkaan illalla ei tule uni :)
5. päivä kipeenä :(
Oli aikamoinen pettymys kun kaverin kanssa aamulaivalta tultuamme oltiin hirveen nälissämme menossa paikalliselle Heselle hakemaan kunnon mättösafkaa ja se oli kiinni! Yleensä koitan välttää Hesemättöä, mut päivän dokaamisen jälkeen kauheessa nälässä se olis ollut just sitä mitä oltaisiin kaivattu ja ei sitten kummallakaan käynyt mielessä ettei se ole vielä puoli yhdeksältä auki *toktok*
Tää nyt on samalla päivän :) ja :(
Eli olin tänään pääsykokeissa, luulin että kaikki meni päin persettä, mutta haastattelussa kävi ilmi, että keskiarvoksi oli tullut 4,5, ja se mitä tiesin liittyen alaan ylitti kuulemma kevyesti kaikkien muiden tiedot. Tuli hyvä mieli. Paikka olisi varma, eli pääsee opiskelemaan... MUTTA koska olen ollut hieman huonossa kunnossa ja lääkitys on edelleen päällä, ne ei tahdo ottaa riskiä. Tosin tämä haastattelija sanoi, että poikkeuksia on aina tehty joidenki kohdalla.
Nyt jännittää paljon, että pääsenkö. Tapan sen, joka keksi masennuksen, jos en pääse tuonne opiskelemaan, koska se on ainut este.
En tahdo turvautua varasuunnitelmaan, mutta se on pidettävä lähellä.
ihan liikaa unohdettavaa.. *igor**uuh**eiei*
Laskeskelin kuluja tässä mitä tulee näistä parin viikon sisään olevista pääsykokeista..
2 x reissua yhdelle paikkakunnalle noin 5h bussimatkan päähän. Pääsykokeet alkaen 09.00, joten mentävä yöksi jo etukäteen. Bussit 50 suunta, hotelliyöt 75 yö.. 350 näistä.
Sitten vielä reissu yhdelle paikkakunnalle, johon en myöskään pääse bussilla kello 9 mennessä, joten taas hotelliyö edessä.. En edes jaksanut vielä laskea paljonko tästä tulee kuluja.
Kusessa ollaan...
:(
Hitto kun ei meinaa ehtiä nukkumaan tarpeeksi Eilen oli herääminen sen verran vaikeata että piti nukkua päikkärit, mutta pääsin nukkumaan vasta seitsemän jälkeen illalla eli heräsin yhdeksän aikaan (kun yritin heräillä aikaisemmin niin tuntui pahalta), ja sitten sitä päästiin syömään vasta kymmeneltä (salaattia tosin), eli päästiin nukkumaan vasta yhdentoista jälkeen.
Ja nyt sitten taas on väsypäänsärky kun ei saanut tarpeeksi unta.
No, tänä viikonloppuna jäänee bileet väliin joten toivottavasti saa nukkua pitkään.
[q]Annakins, 9.5.2008 09:58:
Luulis, että Kelassakin osataan lukea sitä nimittämisasiakirjaa, jossa pitäisi lukea mistä alkaen ko. virkaan on nimitetty, vaikka se päätös olisikin päivätetty seuraavalle viikolle.
[/q]
no sepä se *toktok*
eli ilmeisesti oon alottanut työt, koska on virkaankin nimitetty
[q]H3li, 9.5.2008 09:21:
saattaa olla taas hienoinen rahapula.
[/q]
samis
kelassa oltiin tehty päätös että myönnetään mulle matka-avustusta. työkkäri oli sitä puoltanut, ku olin käynyt näyttääs siellä ennen virkasuhteen alkua sellasen lappusen, missä lukee et alotan työt täällä 25.3.2008. sit ku vein kelaan sen hakemukset siitä matka-avustuksesta, ni liitin mukaan virkaannimittämiskirjan, joka oli päivätty seuraavalla viikolla, ku olin duunit aloittanut.
nyt sieltä sit tuli päätös, et saan avustusta ja sit piti tehä viel selvitys, et oonko alottanut työt *toktok*
vitun puusilmät, en tiettykää oo alottanut, mut on vaan nimitetty virkaan
Mahaan ja selkään sattuu, ulkona sataa TAAS ja ois töitä 12.30-23. PLAAH
[q]Adorable, 9.5.2008 21:57:
Alakerran vatipää päätti aloittaa remontin tekemisen tunti sitten. Ihanaa kun on niin mukavia naapureita. Tietysti remontointi tapahtuu tähän aikaa illasta, muutenhan joku voisi luulla häntä ajattelevaiseksi.
[/q]
Ihan justhan on hiljaisuus... Ei ku pimpotteleen.
Äh, allergian takia meni yöunet vähän niin ja näin, eli en oikein ehtinyt palautumaan viikonlopun bileistä kunnolla - ja tänään ois taas bileet...
No, päikkärit pelastaa.
[q]tiiplis, 9.5.2008 14:48:
Epäuskon hetket jotka aloivat eilen ja jatkuivat tänään. Entä jos en pystykään tähän? Entä jos en jaksakaan? Täytyy vaan pystyä ja jaksaa
[/q]
Ja sit jos tuntuu ettei pysty tai jaksa ni on edelleen vaan pystyttävä ja jaksettava Tukijoukot auttaa
[q]*minttu*, 9.5.2008 21:39:
---
tiiplis, 9.5.2008 14:48:
Epäuskon hetket jotka aloivat eilen ja jatkuivat tänään. Entä jos en pystykään tähän? Entä jos en jaksakaan? Täytyy vaan pystyä ja jaksaa
---
Ja sit jos tuntuu ettei pysty tai jaksa ni on edelleen vaan pystyttävä ja jaksettava Tukijoukot auttaa
[/q]
Aivan niin. Onneks ei asuta kaukana
[q]hemuz, 9.5.2008 22:00:
---
Adorable, 9.5.2008 21:57:
Alakerran vatipää päätti aloittaa remontin tekemisen tunti sitten. Ihanaa kun on niin mukavia naapureita. Tietysti remontointi tapahtuu tähän aikaa illasta, muutenhan joku voisi luulla häntä ajattelevaiseksi.
---
Ihan justhan on hiljaisuus... Ei ku pimpotteleen.
[/q]
Eihän tämmöinen nuori nainen uskalla muksun kanssa mennä sinne oven taakse. Joku epämääräinen mies siellä asuu.. Saan vielä itse siitä vasarasta*kissatappelu*
[q]hemuz, 9.5.2008 21:54:
---
*minttu*, 9.5.2008 21:39:
---
tiiplis, 9.5.2008 14:48:
---
---
Aivan niin. Onneks ei asuta kaukana
[/q]
Ootte ihania
Edit: kunhan tästä suoriudun niin juotan teidät känniin ja nauran teille
Kurkku kipeytyny enemmän.... :/
Olin tuossa 12 tuntia töissä yöllä ja rupesin näin aamusta vaihtamaan rekisterikilven valon pohjaa ja NYT TEKEE MIELI TAPPAA JOKU!!!
Mieluiten joku ahnea itsekeskeinen porvari, joka on tehnyt auton korjauttamisesta niin kallista...
Kiitos hei!
EDIT: Ehkä... EHKÄ tuolla yön valvomisella on osuutta tähän mielentilaan... Maybe!
Piti eilen jättää auto parkkiin ja kävästä bileissä.. meni sit siihen et olin kuskina johonki 4 asti ja ei ku salille sohvalle nukkumaan pariks tunniksi ja sali auki 9:00 need moar COFFEE!!! Joopelis.. eihän tässä muute mitään ku oon muutenki päättäny lopettaa ton älyttömän pämppäämisen ku pitäs reenatakki välillä (ja on reenattukkin)
mut ku piti ajaa nastola-lahti väli tuplasti siihen mihin olin varautunut.. nälkä hiipi suolistoon 3maissa ja oli pakko käydä hakee kaloripommeja hesestä :/
Eniten ny ehkis vituttaa tää väsymys en varmaa jaksa lähtee pelaa ees biitsiä tänään :/
[q]Progress, 10.5.2008 22:03:
naiset... kuka niitä ymmärtää. En minä ainakaa.
[/q]
well said