päivän :(
VäsyttTÄÄÄÄH!
prkl...
vittu auto ollu koko päivän huollossa ja oon sen takia jumissa tikkurilassa
[q]La Petite, 7.5.2008 10:25:
---
Jammailija, 7.5.2008 09:56:
Fyysisesti aivan romuna. Treeni veti kropan tukkoon ja odotan vaan, että aukeex vai sairastunko. Sen lisäx erittäin huonosti nukuttuja öitä, ku nenä on ollu tukossa ja oon heräilly pitkin öitä. Ja kroppa ku on näin vetämätön, ni tuntuu ettei saa mitään aikasex ja mielikin hieman maassa. Perkeleen perkele.
---
Ylikuntoa? Nyt muutamat kunnon lepopäivät kehiin ilman mitään juNppailuja :)
[/q]
Taidan vetää tänään ihan verryttelyy, oot oikeessa.
Miks perkule laitteet EI KOSKAAN toimi kuten pitäis??? Yrittänyt nyt saada vahvistinta toimimaan blurayn kanssa 2pv eikä lähde toimimaan ei, vaikka tekee kytkennät manuaali kädessä. Ei voi olla näin vaikeaa saada ajettua bd:stä ääntä vahvistimen kautta kaiuttimiin hdmi:llä. *toktok**grr**dissaa*
Niin no meijän soitin ei oo lähes vuodessa lähteny pelittää... välil toimii ja välil ei

jumaleissön että ahdistaa. oon kolme päivää hoitanu deskiä yksin ku tiiminvetäjä on kipeenä ja tää on ihan kamalaa. ahdistavaks tän tekee se, että on hyvin suuri todennäköisyys, että syksyllä hoidan 5 kuukautta yksin näitä hommia. jos niin käy niin varaan jo syyskussa kuukauden hermoloman tammikuulle.
[q]Hyzenthlay, 7.5.2008 12:58:
täl saakelin flunssalla on nyt tasan 2 päivää aikaa lähteä ohi en anna tän pilata enää toista aurinkoista viikonloppua. en. EN!
[/q]
Jos sua yhtään lohduttaa niin sääennusteen mukaan tulee aika kolea viikonloppu, max 15 astetta ja puolipilvistä...
[q]sapeli, 7.5.2008 13:00:
---
Hyzenthlay, 7.5.2008 12:58:
täl saakelin flunssalla on nyt tasan 2 päivää aikaa lähteä ohi en anna tän pilata enää toista aurinkoista viikonloppua. en. EN!
---
Jos sua yhtään lohduttaa niin sääennusteen mukaan tulee aika kolea viikonloppu, max 15 astetta ja puolipilvistä...
[/q]
ai nytkö se on muuttunu :/ Pöh. No, tää flunssa sais silti lähteä pois!
Päivän
Uusien duunihommien myötä mun duunipäivä on nykyään klo 8-16. Aiemmin se oli niin että tulin duuniin välillä 7:30-10. Se oli niin mahtavaa, kun joinain aamuina sai nukkua pidempään ja pystyi sumplimaan helposti duunikavereiden kanssa duuniaikoja, jos oli jotain menoja jne.
Toi joka-aamuinen kasi alkaa jo nyt rassaamaan. Mut eipä mitä, nyt mulla on muutamana viikkona sit kolmekin aamua, että tuun jo 7:30. Ihkuu.
Noh, jossain vaiheessa pitäis duunien muuttua niin, että työpäivät alkaa taas välillä 8-10.
Mut kolme aamua peräkkäin puol kasiin, eiii. En mä oo mikään Maija
Mua kyllä kovasti nyt surettaa ja oon kyllä loukkaantunutkin. En päässyt mun ex-bändin kitaristin hautajaisiin, kun niissä oli niin rajattu se kaverimäärä. Muut bändiläiset lohdutteli, että nou hätä, on vielä tulossa muistokonsertti. Sain sitten tuossa joskus tietää, että mikä päivä se on, ja pyytelin sitä duunissa vapaaksi. Nyt sitten sain kuulla, että minua ei voida mahduttaa listalle, ja liput on loppuunvarattu. Kukaan ei ole ilmoittanut minulle ajoissa, että en mahdu ehkä listalle, ja milloin minun kannattaa alkaa metsästämään lippua.
Vajaa 4 vuotta soittelin siinä bändissä, ja olen todella odottanut tuota konserttia. Nyt on kyllä aika paha mieli, ja kun siitä sanoin avoimesti perusteluineen, sain vastaani hyökkäyksen eräältä ihmiseltä. On kyllä vähän ikävät fiilikset nyt. Itse kun olisin ehdottomasti ottanut huomioon ex-bändiläisen vastaavassa tilanteessa.
Harmittaa todella paljon, kun kyseessä kuitenkin symppis-ihmisiä, mutta en aina ihan ymmärrä tämänkaltaista toimintaa... Olenkohan sitten liian itsekäs, jos toivon, että minulle olisi ilmoitettu ajoissa, tai että minut olisi yritetty mahduttaa listalle lippujen mentyä? Itse olisin varmastikin varannut lipun ex-bändikaverille, jos olisin tiennyt, ettei hän mahdu listalle.
[q]sapeli,
Jos mun täytyy siirtää rytmiä niin mä oon mieluummin yli 24h putkeen hereillä, tai jos on ihan ihan IHAN pakko, niin herään aikaisemmin parina päivänä että alkaa nukuttaa aikaisemmin. *joo*[/q]
Sama juttu mulla, joo. Ja noista kuukauden kestäneistä yötöistä toipuminen vie näköjään myöski aikansa!
Koko viikon olin venannu, et jes viikonloppuna pääsee parin viikon breikin jälkeen kunnolla urheilemaan ja seinäkiipeilemään. No eikös perjantaina alkanu kurkkua kolottaa pahemman kerran, ja kipeenä ollaan taas. Jengiä on ollu kipeenä duunissa, ni oon sit saanu tartunnan joltakulta. Perkele.
Noh, mä sit kelasin, et kun en kerta voi urheilla, ni jotain kivaa sit on kuiteski saatava tehrä. Graveyard Partyihin olin kovasti menossa eilen, ja oisin päässy ilmatteeks avecin kera (mikä ois sopinu paremmin ko hyvin tähän budjettiin), mut jäipä sit nekin väliin ku tuli tosi oksettava olo eilen. Kroppa vissiin ilmotti et nyt nainen ei lähetä minnekkään.
Tää on vaan ohimenevä lenssu, eikä tähän maailma kaadu, mut vituttaa silti.
uni ei taaskaan tule, ristiriitaisin tuntein sinnittelen minuutin kerrallaan. elämässäni on valtava aukko, kun yksi rakkaimmista ystävistäni on poissa.
rakastan.*sydän*
[size=7]jäi niin paljon asioita, joita olisin halunnut kertoa, kasvotusten. sisimmässäni kuitenkin tiedän että tiesit kaiken sanomattakin. opin olemaan surematta mutta kaipaamaan tulen aina, olet ikuisesti ystäväni, en ikinä unohda sinua.[/size]
[q]Annakins, 7.5.2008 14:35:
---
Verano, 7.5.2008 14:05:
Mut kolme aamua peräkkäin puol kasiin, eiii. En mä oo mikään Maija
---
Mä heräsin tänään vasta 8.30 ja naureskelin, et Maija on varmaan ollu töissä jo AINAKIN tunnin :D
[/q]
Hiljaa Naiset!
Mä olen heränny tänä aamuna klo6 töihin..
vaikkakin.. tykkään aamuvuoroista
[q]Verano, 7.5.2008 14:05:
*nips*
[/q]
Meeppä ite munikseen 05.00, joku viis päivää putkeen.
Se kuule vasta hajottaakin, varsinki jos on yöihminen.
---
Miks perkule laitteet EI KOSKAAN toimi kuten pitäis??? Yrittänyt nyt saada vahvistinta toimimaan blurayn kanssa 2pv eikä lähde toimimaan ei, vaikka tekee kytkennät manuaali kädessä. Ei voi olla näin vaikeaa saada ajettua bd:stä ääntä vahvistimen kautta kaiuttimiin hdmi:llä. *toktok**grr**dissaa*
---
Niin no meijän soitin ei oo lähes vuodessa lähteny pelittää... välil toimii ja välil ei![]()
Autch, otan osaa!
En oo saanu nukuttuu kunnol pariin viikkoon
[q]SyndroDome, 7.5.2008 12:58:
Puuh.....
hitto mitä sykettä taas aamul herätys, aamupala, treenit, suihkuun, parran ajoa, safkaa ja kohta duuniin --> klo 22.15 himaan ja siinähän se päivä taas olikin..
No onneks tulee sentään lätkää pääsee heti duunin jälkeen relaamaan kiekon pariin
[/q]
Ja tän päivän setti : herätys, aamupala, kauppaan, apteekkiin, wrangelle (jossa ei toiminu kortti tänään), pyykin pesua ja samalla pesin myös jonku vitun nenäliinan ja kohta sit duuniin ---> klo 22.15 taas himaan
Sade pistää masentamaan :/
juuri kun pari päivää sitten ehdin ajatella että korvatulehdus on vihdoinkin lopullisesti ohi ja voisin parin kolmen viikon sali breikin jälkeen mennä salille niin eiköhän kipu iskenyt uudelleen viime yönä*uuh*
ja nyt korvatulehdus on sitten astetta kivuliaampi ja molemmissa korvissa joten kaikki hiukankaan kovemmat tai korkeammat äänet sattuu*poks*
eli se siitä haaveesta palata normaaliin arkeen*igor*
[q]kottarainen, 19.11.2006 19:18:
---
Jusna666, 19.11.2006 18:25:
Voi vitun känniääliöt! Ei pysty käsittää tommost meininkiä.
---
En minäkään*grr* Mun autolle ei ole kukaan pahemmin tehny mitään tuhoja muuta kuin että joku on joskus tökänny makkispekkisten jämät roppeineen antennista läpi*igor*
[/q]
Juuh, en oo koskaan tykänny Helsingistä paikkana asua, nyt vielä vähemmän.