päivän :(
On niin paha olla, ettei osaa sanoin kuvailla. Suurin tukeni (=poikaystäväni) tässä psyykkisten sairauksien keskellä kamppaillessa yhtäkkiä kääntyi mua vastaan. Ja just ku oon monen sadan km:n päässä miettimässä, haluanko todella jatkaa edes elämää.
On niin kamalan väsynyt olo, vaikka oon nukkunu ihan kunnon 11h yöunet. En edes jaksanjut viedä isosiskon koiraa lenkille, vaan äiti meni sitä käyttämään. Ite odotan vaan et pääsee junaan, matkalle takaisin kotiin.
Uni loppui kesken ihan liian aikaisin. Ja sit pitäs vielä lähteä Turkuun junalla + suoriutua illasta vaikka tunnen jo nyt et mulle iskee vielä kamala väsymys ja tosi nihkee olo näiden ikuisuuden kestävien univaikeuksien takia. En enää muista, mitä on normaali uni ilman mitään lääkitystä. Joskus vielä pelkkä rauhoittava lääke riitti unen saantiin mut nyt oon jo melkeen 2 vuotta syönyt kamalan suurta annosta (omasta mielestäni) muuta kuin perinteisiä unilääkkeitä. Vituttaa. Ilman lääkkeitä en nuku ollenkaan, enkä normaalilääkityksellänikään nuku aina riittävästi, kuten tuli taas huomattua.
Ääh. Pitäis mennä pankkiin, mutta jokapäiväiseen tapaan väsyttää ja stressaa muutenkin niin helvetisti, että ei huvittais liikkua keskustan suuntaan. Keskustas on vielä sekin riski, että joku tarjoaa bissee, ja minä kun yritän parhaani mukaan olla täys absolutisti.
Sataa jatkuvasti. Ja sen takia ei jaksa mitään, varsinkaan mennä ulos. Joten univaikeuksia ens yönä tiedossa. :(
Puuh.....
hitto mitä sykettä taas aamul herätys, aamupala, treenit, suihkuun, parran ajoa, safkaa ja kohta duuniin --> klo 22.15 himaan ja siinähän se päivä taas olikin..
No onneks tulee sentään lätkää pääsee heti duunin jälkeen relaamaan kiekon pariin
On vaan niin saatanan paska olo ollut koko päivän. Hyvä kun sai mielialalääkkeet otettua. Skandaali - Ei pysty kuvaa ainakin mun tätä päivää. Eikä ole ainut hankala päivä meikäläisen elämässä. Tuntuu et sekoo jo pää kaikista mahdollisista ongelmista, joita tuntuu vielä oman masennuksen lisäks olevan liian monilla lähipiiristä.
aivan hillittömien liskomeininkien johdosta sain nukuttua koko yössä n. 45 minuuttia ja nyt on fiilis sen mukanen. väsyttää vitusti, koska viime päivinä ei muutenkaan ole tullut pahemmin nukuttua ja maha on ihan sekaisin. tietty tänään tulee olemaan aika kiireinen päivä töissä, joka on lisäksi luultavasti lusittava loppuun asti. että kiitosta ittelleen vaan juu...
Miks perkule laitteet EI KOSKAAN toimi kuten pitäis??? Yrittänyt nyt saada vahvistinta toimimaan blurayn kanssa 2pv eikä lähde toimimaan ei, vaikka tekee kytkennät manuaali kädessä. Ei voi olla näin vaikeaa saada ajettua bd:stä ääntä vahvistimen kautta kaiuttimiin hdmi:llä. *toktok**grr**dissaa*
[q]tiiplis, 5.5.2008 12:38:
Kiss jää väliin tiedän etten saisi valittaa tollasesta asiasta mut harmittaahan se silti niin pirusti.
[/q]
Ainiin se voihan perkele :(
[q]Timce, 6.5.2008 14:17:
---
hemuz, 6.5.2008 12:38:
Taas työhaastattelu paikkaan mikä ei vois vähempää kiinnostaa
---
Älä mene? :)
[/q]
Ei tuu tukia, jos rupeen perseilee :/
Stressi, masennus ja yleinen huonovointisuus mennyt lähes äärimmilleen. Ja nyt tuli vatsakin kipeeks. Kunpa vois nukkua vaan. Tai itse asiassa haluaisin olla kotona Kaarinassa oman kullan luona. Ikävä ja huolikin, kun toinen ei oo vastannu puhelimeen, ja viime puhelu oli jokseenki omituinen, negatiivisella tavalla. En ymmärrä, mitä on meneillään kotikaupungissa.
[q]Timce, 6.5.2008 17:28:
---
hemuz
Ei tuu tukia, jos rupeen perseilee :/
---
Ne on jotain osoituspaikkoja? Itse kun olin aikoinaan työkkärin asiakkaana tuli 2 kpl tuollaisia osoituksia. En mennyt kumpaankaan ja tukiaiset (Ei Johanna) tuli tilille normaalisti. ;)
[/q]
No mul on ollu sormet ja varpaat ristissä. Kolme osotusta, 2 haastattelua ja ei ole puhelin soinu. Toivottavasti ei soikkaan.
Minkäs teet ku oon tällänen kiltti.
Postiluukusta tulvii vaan laskuja ja lisää laskuja vittu se niistä kesäsuunnitelmista taas
Muutan erakoks metsään ni ei tarvi maksaa vuokraa vettä sähköa nettiä eikä mitään.
[q]Verano, 7.5.2008 14:05:
Mut kolme aamua peräkkäin puol kasiin, eiii. En mä oo mikään Maija
[/q]
Mä heräsin tänään vasta 8.30 ja naureskelin, et Maija on varmaan ollu töissä jo AINAKIN tunnin :D
Fyysisesti aivan romuna. Treeni veti kropan tukkoon ja odotan vaan, että aukeex vai sairastunko. Sen lisäx erittäin huonosti nukuttuja öitä, ku nenä on ollu tukossa ja oon heräilly pitkin öitä. Ja kroppa ku on näin vetämätön, ni tuntuu ettei saa mitään aikasex ja mielikin hieman maassa. Perkeleen perkele.
[q]Hyzenthlay, 7.5.2008 13:06:
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=02763¶m=T&kunta=Helsinki
no ei toi nyt kovin huono oo :p
[/q]
No mieluummin mä tätä uskon ku Forecaa Aurinkoa
[q]Jammailija, 7.5.2008 09:56:
Fyysisesti aivan romuna. Treeni veti kropan tukkoon ja odotan vaan, että aukeex vai sairastunko. Sen lisäx erittäin huonosti nukuttuja öitä, ku nenä on ollu tukossa ja oon heräilly pitkin öitä. Ja kroppa ku on näin vetämätön, ni tuntuu ettei saa mitään aikasex ja mielikin hieman maassa. Perkeleen perkele.
[/q]
Ylikuntoa? Nyt muutamat kunnon lepopäivät kehiin ilman mitään juNppailuja :)
[q]mayah, 18.6.2007 12:05:
Vittu mikä härdelli taas koko aamun. Vihaan tätä.
[/q]
Meinasin tulla sanomaan samaa asiaa vaikkakin eri sanoilla. mut noikin sanat käy mulle ihan hyvin.
[q]juuco, 7.5.2008 10:34:
---
juuco, 7.5.2008 08:25:
Jaa'a... Sitä ollaan taas vuoden verran lähempänä kolmenkympin kriisiä.
---
---
MissKoo, 7.5.2008 09:31:
Kauhee tyhjyys iskee kolmekybän bileiden jälkeen. Lähemmäs puoli vuotta suunnittelua ja odottelua ja nyt ne on ohi
Mä en kestä tätä arkea.
---
---
Tiinuliinu81, 7.5.2008 09:52:
Joku ikäkriisi menossa ja sen lisäksi koko elämä vähän sekaisin, sanoisin. Ehkä se johtuukin siitä.
---
Tätä taitaa olla liikkeellä
[/q]
No näköjään mutta älä sää nyt vielä *ding*.